Sonunda Evie, tadını çıkardığı süre boyunca lezzetli bifteğin onu içine hapsettiği tuhaf ama zevk dolu pustan kurtuldu. Her. Bir. Isırıkta. Yemek gibi çok basit bir şeyin onu bulutlara uçurmasına ve diğer her şeyi unutturmasına izin verdiğine inanamıyordu. Bununla birlikte, yemeğin basit olmasına rağmen, o biftek parçasının hiçbir şekilde sade olmadığını bilerek kendini rahatlattı. Düz olmaktan uzaktı!
Ayrıca bir çocukmuş gibi beslenmesine izin verdiğine inanamıyordu. Ve hatta bir prens tarafından...
Sersemlemiş Evie kıpırdamadan orada otururken, Gavriel Evie'ye bir parça biftek daha yedirmeye çalışırken eli havada kaldı.
Bifteği dudaklarına yaklaştırarak Evie'nin bir kez daha irkilmesine neden oldu. Ardından yüzünü buruşturdu ve hızla gözlerini kapadı ve yeni evli kocasının karısının ondan uzaklaşmasını istemediğine dair o açıklamayı nasıl yaptığını hatırlayarak derin bir nefes aldı. O derin sakinleştirici nefesle gözlerini açtı ve cesurca elini kaldırıp Gavriel'in bileğini tuttu, böylece bifteği kaba veya nezaketsiz görünmeden nazikçe uzaklaştırabildi.
"Ben... ben kendi başıma yemek yiyebilirim, Majesteleri." Bu birkaç kelimeyi kekelerken yüzü kızardı ve sonunda onun bileğini tuttuğunu fark ettiğinde -çok güçlü ama baştan çıkarıcı bir bilek olduğunu ekleyebilirdi- Evie, beceriksizce bakışlarını ondan ayırmadan önce, sanki yanmış gibi elini geri çekti. Adamın bakışlarını yüzünde hissettiğinde, kızgın kulaklarından duman çıktığına yüzde yüz ikna olmuştu. O ne yapıyordu? Sırf lezzetli bir biftek yüzünden böyle gardını indiriyor! Bir çocuk gibi bu kadar kolay mı kandırılmıştı? Bir tabak yemeğin cazibesinin onu kolayca kazanabileceği bir günün geleceğini hiç düşünmemişti.
Ama bu sıradan bir tabak yemek değildi! O biftek o kadar kutsaldı ki neredeyse günahkârdı! ne zaman bir şey onu gerçekten sinirlendirse ve tamamen telaşlandırsa, kendi kendisiyle tartışma şeklindeki eski alışkanlığına kapıldı. Ancak, bunun yalnızca çevresiyle tamamen rahat olduğunda gerçekleştiğini fark edemedi. O zamanlar kendi evinde bu anlaşılabilir bir durumdu. Ama şimdi sözde "düşman toprakları" içindeydi.
Evie içten içe kendini azarlamakla meşgulken Gavriel arkasına yaslandı. Gülümsemesi çoktan solmuştu çünkü yiyeceğin etkisi gitmişti ve küçük tavşan yine temkinli ve tetikteydi. "Yazık," diye düşündü. Onu beslemekten zevk alıyordu ve rahatladığında çok tatlıydı. Birlikte yemek yediklerinde onu da böyle beslemek istiyordu. Onu daha fazla beslemeye devam edebilmeyi diledi ama gergin omuzlarına bakmak sessizce geri adım atmasına neden oldu.
Tek kelime etmeden, onu beslemek için kullandığı çatalı kullanarak bifteği ağzına koydu. Ona nasıl gizlice bir bakış attığını ve az önce dudaklarına değen bifteği nasıl yuttuğunu gözlemlediğini görmedi. Ayrıca gözlerini ondan ayırmadan ve bakışlarını yeniden kendi yemek tabağına odaklamadan önce yüzünün nasıl alev alev yandığını görmeyi de kaçırmıştı.
Yemekten sonra, Gavriel konuştuğunda çift yemek salonundan yeni ayrılmıştı.
"Sana kalenin etrafında eşlik etmek isterdim ama imparator uyanır uyanmaz imparatorluk sarayında bulunmanı istemişti." Dedi ve beklendiği gibi Evie gerildi.
Durdu ve kocaman açılmış gözleriyle ona baktı.
"Şimdi demek istiyorsun?!"
"Evet. Hazır olduğunda seni oraya götüreceğim."
"Ama zaten karanlık..." Az önce ne söylediğini anladığı anda alt dudağının içini ısırdı. Vampirler için gecenin onların gündüzü olduğunu nasıl unutabilirdi?
"Oraya gelirken size başkenti gezdireceğim." Ekledi. "Geldiğimizde uyuyordun, bu yüzden hiçbir şey görmedin. Hoşuna gidebilir."
Evie bir şey söylemek niyetiyle dudaklarını açtı ama sonra kapadı. Kulağa yeterince geçerli gelecek bir mazeret bulmak için neden bu kadar çabalıyordu? Dürüst olmak gerekirse, herhangi bir bahane bulmak için bu kadar uğraşmasına gerek yoktu ve 'daveti' doğrudan reddedebilirdi. Reddetmesi söylendi ve o istedi! Ama neden başlangıçta planlandığı gibi kalpsizce 'hayır' diyemedi? Reddetmeliydi!
Ama daha dudaklarını açamadan Gavriel, onu imparatorun huzuruna ilk çıkışına hazırlamak için hizmetçileriyle konuşmaya başlamıştı bile.
"Evet majesteleri." İkili eğilerek selam verdi ve gözleri parlayarak heyecanla Evie'ye yaklaştılar.
"B-bekle... Gavriel, ben..."
"Evet?" aniden ona yaklaştı. O kadar yakındı ki, kocasının güzelliği karşısında Evie'nin zihni bir an için bir kez daha şaşkına döndü ve ne söyleyeceğini unuttu. "Korkma, seni korumak için buradayım. Şimdi git hazırlan, ben aşağıda bekleyeceğim."
Bununla birlikte Evie kendini bu kadar zayıf ve onun güzelliğine karşı bu kadar savunmasız olduğu için sessizce azarlayarak terk etti. Lütfen, Evie. Bu kadar kolay etkilenemezsin! Yapamazsın! Yapamazsın! Aklını daha sıkı tutmayı umarak zihinsel olarak kendini sallıyordu.
Hizmetçiler onu soyunma odasına getirirken Evie'nin aklı bu ayartmalarla nasıl başa çıkacağını düşünmekle meşguldü. Sonunda en büyük zayıflığının farkına vardı yemek ve kocasının güzelliği. Bu iki şeye karşı bağışıklığını artırmak için ne yapmalı? Gıda olmazsa olmazımız! Nasıl "hayır" diyebilir?
Evie kendi dünyasına gizlenmiş, Fray'in sesi kulaklarına ulaşana kadar uzun zaman geçtiğini fark etmediği bu meselesini nasıl çözeceğini düşünüp durmuştu. "Leydim? İyi misiniz?"
Düşüncelerinden sıyrıldı. "Evet?"
Hizmetçi ona gülümsedi. "İşimiz bitti Leydim. Harika görünüyorsunuz!" o aynada kendine bakmak için dönerken, hizmetçiler övgüler yağdırıyordu. Dudakları şaşkınlık ve hayranlıkla aralandı. "Majestelerinin sizi gördüğünde vereceği tepkiyi görmek için sabırsızlanıyorum!"
"Pekala," diye araya girdi Gina. "Şimdi gidelim Leydim. Majestelerinin daha fazla beklemesine izin veremeyiz." Neşeyle ısrar etti ve Evie, onu odadan çıkarmalarına ancak izin verebildi.
Evie büyük merdivenlerden inerken, kalbinin neden birdenbire hızlanıp kulaklarında güm güm atmaya başladığını bilmiyordu. Aman Tanrım, gergin miydi? Neden? Gavriel yüzünden mi? Kesinlikle hayır, değil mi? Bunun nedeni, insanlığın nihai düşmanı olan vampir imparatorla tanışacak olmasıydı. Buna hazır değildi! Hala bundan vazgeçebilir miydi? Kesinlikle! İstediği zaman geri adım atabilirdi. Buradaki hiç kimse onu zorlayamazdı, Gavriel bile.
Evie'nin elleri elbisesini o kadar sıkı tutuyordu ki parmak boğumları bembeyaz olmuştu. Kendi çıkmazına o kadar dalmıştı ki, önünde bir el belirdiğinde farkına varmak için sarsıldı. Son basamaklara geldiğini fark etti ve elini tutup sersemlemiş bir şekilde yukarı baktığında, beyninin içinde uyarı zilleri yankılandı, haykırılan bir kelimeyi anlamlandırabiliyordu
***
Bir an biftek mevzusu hiç bitmeyecek sandım kemdndnd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampiro[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️