🧛🏻34. Bölüm🧛🏻

1K 74 18
                                    

Uzun zamandır bölüm atmıyordum...

İyi okumalarr💋💋💋
(Bölümün anlam ve önemine uygun bir emoji slsmsndnf)

***

"Sana dokunmama izin ver." İstekten sıcak ve ağır olan hırıltılı ses, niyetinin yoğun sıcaklığıyla onu kelimenin tam anlamıyla yaktı.

Ve Evie konuşamıyordu. Dilinin şiştiğini hissetti ve ağzı sanki yapışmış gibiydi. Onu öyle yoğun bir şekilde tutan, hareket edemeyecek hale getiren parlak gözlerle donakalmıştı. Adam bunu yine yapıyordu, onu baştan çıkarıyor, hipnotize ediyordu ve o da onun tüm iradesini, düşüncelerini ve tereddütlerini öldüren bu ölümcül ama bir şekilde hoş karşılayan büyünün altına çaresizce düşmekten kendini alamıyordu.

"Bu benim için çok mu fazla?" sesi acı dolu bir inilti gibi çıktı ama bir an sonra her zamankinden daha derin, daha boğuk, daha karanlık ve daha aç bir hal aldı. "O halde... bir öpücüğe ne dersin? İzin ver seni öpeyim Evie... sadece bir öpücük... Dokunmayacağım, söz veriyorum."

Sözleri, yakınlığı, elektrikli bakışları ve dudaklarına doğru esen serin nefesinin erotik esintisi Evie'nin zihnini pelteye çevirdi. Artık kalbinin ritmini bile takip edemiyordu. Ve o bunu bilmeden önce başını salladı.

"T-tamam. Sadece öp... dokunmak yok... dokunmak..." Ona bunu kabul etmesini sağlayacak şeyin ne olduğunu bilmiyordu ama belki de bir şekilde onun cevap verene kadar ısrar edeceğini fark etmişti ve olumlu bir cevap verdi. Gerçekten kendini kaybedebileceğinden korkuyordu ve bir süre önce ona söylediği gibi onun üzerine atlayan kişi hâline geldi. Vücudunun ona karşı tepkisi kocasının ne kadar tehlikeli olduğunu anlamasını sağladı. O sadece bir fısıltıyla bir kadını tamamen soyup üzerine attırabilen bir adamdı hayır, bir fısıltıya bile gerek yoktu çünkü gözleri tamamen baştan çıkarmaya yetiyordu. Şaşkınlığına ve hafif öfkesine rağmen kendisi muafiyet değildi. Tüm risklere rağmen vücudunun tepki vermesini engelleyemedi.

İşte bu yüzden teslim olabiliyordu. Bu gidişle vücudunun ona ihanet edeceği düşüncesi onu korkutuyordu. Üstelik bu sadece bir öpücüktü, diye düşündü. Ciddi bir şey olmazdı... değil mi? Sadece bir öpücüktü. Ve artık onu ölümün pençesinden kurtarmıştı. Bunu ona minnettarlığını göstermenin bir yolu olarak yazabilirdi.

"Sa... sadece öp, tamam mı?" ona şaşkınlıkla bakarken tekrarladı. Gavriel'in yoğun bakışları, sanki o anda gördükleri ve duydukları onu tamamen büyülemiş gibi parlıyordu.

"Ah evet, karım... Sen isteyene kadar dokunmayacağıma zaten söz verdim."

Bir sonraki bildiği şey sırtının beton pencere çerçevesine dayandığıydı. Söz verdiği gibi ona dokunmamıştı ama gözleri o farkına varmadan onu geriye doğru hareket ettirmişti. Bir elini başının üstünde pencere çerçevesine, diğerini de omzunun yanındaki duvara dayadı.

Duruşu gevşek ve rahattı ama Evie bir şekilde kendisine hükmedildiğini hissediyordu. Şaşkın ve kafası karışmış olan Evie, bundan sonra ne yapacağını endişeyle bekledi.

Adam ona baktı ve o da onun içinden geçen duyguları görmesini istemediği için gözlerini kapattı.

Sonra üst dudağında sertleşmesine neden olan yumuşak bir sıcaklık hissetti. O kadar yumuşak ve hafif olmasına rağmen zar zor hissedebiliyordu ki Evie gerilmeden edemedi. Bu onun ilk seferiydi ve hisler beklediğinden çok daha fazla görünüyordu.

Ama başka bir dokunuş daha geldi; bu sefer alt dudağının üzerine, sonra da ağzının hassas köşesine. Ne acele etti ne de durdu. Dudakları sanki onu sakinleştiriyormuş gibi yumuşak, ipeksi okşamalarla tekrar tekrar ona geliyordu. Ta ki aniden başının döndüğünü ve bedeninin artık bir kaya kadar sert olmadığını hissedene kadar.

Gavriel kısaca geri çekildi ve ona bakarken gözleri inanılmaz derecede bastırılmış bir açlık ve arzuyla doldu. Duvara dayalı elleri çoktan sıkılı yumruklara dönüşmüştü. Sonraki saniye, ağzı küçük, ısrarlı öpücüklerle onun dudaklarına sahip oldu, dudaklarını çok yumuşak bir şekilde... çok sabırla ayırdı.

Evie sanki bulutlara doğru uçuyormuş gibi hissetti. Her şey anlatılamaz hale geliyordu. Kendisini ona açılırken, onun karşı konulması imkansız olan lezzetli ve tutkulu ikna etmelerine teslim olurken buldu.

Dudaklarını ayırdığı anda sanki bunca zamandır bu anı bekliyormuşçasına ağzını kendi eliyle kapattı. Evie ani giriş karşısında ürperdi. Kalbinin gümbürtüsünü ve damarlarında akan kanın sesini hissettiğinde başı çaresizce pencere çerçevesine doğru eğildi.

Sanki ağzının içini keşfediyormuş gibi dilini daha da derinlere kaydırdı. Neden ve nasıl olduğunu bilmiyordu ama onun çekici sesi bulanık zihninde yankılanmaya başladı. "Dilimi ağzının içine kaydırırdım. Ağzını istila ederdim... sen benim için inleyene kadar her köşesini yalardım. Dilimi seninkine dolaştırırdım ve sonra emip yalardım..."

Ve sanki aniden sarhoş olmuş gibi kendini zayıf ve aşırı sıcak hissetmeye başladı. Kadın titrek bir şekilde nefes aldı ve adam onun nefes almasına yetecek kadar hafifçe geri çekildi. Ağzını dolduran nefesleri artık biraz sıcaktı. Ama Evie bunu fark edemeyecek kadar bunalmıştı.

Bittiğini sanıyordu ama daha gözlerini açamadan dili yeniden ağzının içindeydi. Ve bu sefer yavaş ve yumuşak bir şekilde gelmedi, daha çok vahşi bir istilaya benziyordu ve hazırlıksız yakalanmıştı, herhangi bir direniş gösteremiyordu. Ağzının her köşesini yalamaya başladı ve sonra Evie'nin boğazından küçük inlemeler kaçmaya başlayıncaya kadar aç bir canavar gibi dilini emip yaladı.

O da kendi derin iniltisiyle karşılık verdi ve öpücükleri daha da derin, daha aç bir hâl aldı. Evie bir öpücüğün böyle olabileceğini, hatta böyle hissettirebileceğini hiç düşünmemişti. Kafasındaki bir fısıltı, onun dudaklarının kendi dudaklarına ilk dokunuşunda ürperdiği anda ona başka bir büyük hata yaptığını söylemişti. Görünüşe göre fısıltı haklıydı çünkü o anda onu ona yanıt vermekten alıkoyabilecek hiçbir irade ya da düşünce yoktu.

Ve bunu yaptığı an, tepkisi ne kadar deneyimsiz ve baştan savma olursa olsun, tırnakları beton duvara batarken Gavriel'in göğsünün derinliklerinde acı dolu bir arzunun derin ve alçak sesi titreşti.

***

Şaka gibi tam bir bölüm boyunca öpüştüler başka bir şey olmadı bölümde kdkdkdmdn

Bölümü nasıl buldunuz?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin