🧛🏻9. Bölüm🧛🏻

3.2K 132 7
                                    

Adamlar kaşlarını çattı, başları bir yana eğikti. Ancak, yüzlerinde görülen şaşkınlığa rağmen, herkes hemen itaat etti ve pelerinlerini çıkardı.

"Onları bana ver," diye emretti Gavriel ve adamlar bir kez daha gözlerini vampir prense dikmiş olan Samuel dışında birbirlerine baktılar.

Adamlar birer birer vagona yaklaştılar, tek sıra halinde ve daha önce toz ve kiri temizlemek için fırlattıkları ve düzgünce katlanmış pelerinlerini prenslerine verdiler. Vampir prensin yüzü o kadar ciddiydi ki kimse onun ne yapmak üzere olduğunu sorgulamaya cesaret edemedi. Adamlar, tüm bu pelerinlerle ne yapmayı planladığını görmek için sadece bekleyebilirdi. Sonra onu dikkatlice izlediler ve insan kızı pelerinleriyle yavaşça sardılar.

Gözleri şok şaşkınlıkla büyüdü, ağızları konuşmadan açık kaldı. Prensleri o kadar yavaş hareket ediyordu ki onlara göre bir kaplumbağa ondan daha hızlı hareket ediyor olabilirdi. Vampirler hızlı hareket eder ve bu prens için fark etmezdi. Aslında, Prens Gavriel'in hızı gerçekten eşsizdi, bu yüzden şimdi onun dayanılmaz derecede yavaş hareket etmesini izlemek, kalp krizi geçireceklermiş gibi nefeslerinin kesilmesine neden oluyordu. Neden? Niye? Neden böyle abartılı bir şekilde yavaş hareket etme ihtiyacı duydu?

Bu adamlar prenslerinin hareketini nasıl anlamaya çalışsalar da anlayamadılar. Dişi insanların zayıf olduğunu biliyorlardı ama o biraz fazla değil miydi? Yoksa onu uyandırmaktan mı korkuyordu? Ama neden onu uyandırmaktan korksun ki? Kendileri için yeterince mantıklı bir cevap bulamıyorlardı.

Beş güçlü vücutlu vampir, hareketsiz kalırken kaşlarını çattı, önlerinde çok yavaş hareket eden gösteriyi izlediler. Böyle bir şeyin onları sonsuza kadar hayal kırıklığına uğratacağını asla bilmiyorlardı. Sadece izliyor olmalarına rağmen.

Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından, prens sonunda insan kızın etrafındaki son pelerini giydirmeyi başardı. Vampirler sessizce ve topluca tuttukları nefesleri dışarı veriyorlardı, sanki aynı anda serbest bırakılan duyulmaz bir 'en sonunda' varmış gibiydi.

Şimdi tamamen kalın siyah giysilere bürünmüş olan Gavriel, sonunda yüzünü kaldırmadan önce kızın baştan aşağı düzgün bir şekilde örtülüp örtülmediğini iki kez kontrol etti. Kucağında kızla arabadan indi ve konuştu.

"Yavaş gideceğiz," diye emretti ve bununla birlikte sıçradı. Adamları onu yakından takip ettiler, sonunda tekrar hareket edecekleri için mutluydular.

Ama sonra, birkaç dakika sonra adamları kendilerini bir kez daha durumlarına kaşlarını çatarken buldular. Yardım edemediler. Çünkü prenslerinin bahsettiği "yavaş", onların ya da tüm vampirlerin bildiği türden bir yavaş değildi. Bu... kanlı, yavaş çiçek açan...

'Adamım... Majestelerine neler oluyor? Biraz hızlanırsa kızın öleceğini mi düşünüyordu?' Levy isimli neşeli görünüşlü adam bu sözleri arkadaşlarına gözlerinden söylüyordu. Prens kesinlikle duyacağı için fısıldamaya cesaret edemezdi. Vampirler, doğrudan birbirlerinin gözlerine baktıklarında telepati yoluyla birbirleriyle konuşabilirlerdi.

Levy'nin yoldaşları sadece omuzlarını silktiler ama ifadeleri aynı düşüncelerin akıllarından da geçtiğini gösteriyordu. Vampir savaşçıların en iyileri arasındaydılar "seçkinler". Hayatları boyunca asla, asla bu kadar yavaş seyahat veya hareket etmediler! Şimdiye kadar böyle bir şeyin onları gerçekten hayal kırıklığına uğratacağını bile bilmiyorlardı, bunu ilk elden görüyor ve yaşıyorlardı.

'Lanet olsun! Zolan, majestelerine söyle, biraz hızlanırsak kız kesinlikle ölmeyecek! Tanrı aşkına. Bu çok fazla!' Levy yine şikayet etti.

'Neden ona kendin söylemiyorsun?' Zolan yüzünde şeytani bir ifadeyle karşılık verdi.

Sinirlenen Levy, bakışlarını aynı tepkiyi veren Luc adlı stoik görünümlü yoldaşına çevirdi.

'Uh, sen yap Reed!' Levy en genç görünene ama Reed adındaki adama masumca gözlerini kırptı ve Levy'yi görmezden gelerek bakışlarını başka yöne çevirdi dedi.

Majesteleri garip davranıyor! Ona ne oldu? İnsanlar ona bir şey mi yaptı? En azından birimiz, insan diyarına ayak bastığında ona eşlik etmeliydi!' Levy, yoldaşlarına bakarken şikayet etmeye, sıçramaya devam etti.

Majestelerinin insan diyarına ilk ayak basışı değil. Birkaç kez Güney imparatorluğuna bile ulaşmıştı," diye yanıtladı Zolan.

"Ama ilk kez bir insan kalesinin içinde oyalandı. Farzedelim-"

"Kes şunu Levy, Majesteleri kimsenin ona böyle bir şey yapmasına izin vermez. Siz gerçekten herhangi bir insanın Majesteleri'ne bir şey yapabileceğini düşünüyor musunuz?'

"Ama..." Levy dudaklarını birbirine bastırdı ve hayatlarında karşılaştıkları en sinir bozucu yolculuğa devam ederlerken hayal kırıklığıyla başını salladı.

***

Evie gözlerini açtığında, birkaç tatlı an için mutlu bir cehalet içindeydi. Çok derin bir uykudan uyanmış gibi hissediyordu. Bir süre kıpırdamadan baykuş gibi gözlerini kırpıştırdı ve arkasını döndüğünde hemen kaskati kesildi.

Bir adam onun yanında yatıyordu ve o... çıplaktı. Evie ayağa kalkarken gözleri büyüdü. Korkudan çığlık atmak üzereydi ama gözleri adamın yüzüne kayarken dondu kaldı.

Anılar sular altında kaldı. Evlendiği geceden, kan ve vahşetten vagonda bayılana kadar her şey. Göğsü o kadar sıkıştı ki, umutsuzca havayı ciğerlerine çekmek zorunda kaldı.

Yavaş yavaş nefes alıp vermek kolaylaştığında Evie adama, vampir kocasının yüzüne bakarken güçlükle yutkundu. O korkunç kan kırmızısı gözlere sahipken görünüşü aniden zihninde parladı ve omurgasından yukarı bir ürperti geçti. Kaçma düşüncesi aklına geldi, ama aklı çabucak reddetti, ona kaçacak başka bir yeri olmadığını ve yapabileceği hiçbir şey olmadığını hatırlattı.

Gözleri kocasının yüzüne sabitlenmiş haldeyken, kontrolünü bulmaya çalışarak derin bir nefes aldı. Onun nefes kesici yüzüne baktıkça Evie bir şekilde bunun sakinleşmesine yardımcı olduğunu hissetti. Nasıl olduğunu bilmiyordu ama görünüşe göre güzelliği kalbindeki korkuyu mucizevi bir şekilde yatıştırmıştı. Uyurken çok huzurlu, masum ve zararsız göründüğü için miydi?

Evie, vampir prensin güzelliğine kapılmamak için kendini zorlarken dudaklarını ısırdı. Ama gözlerini ondan alamadan önce, onun çıplaklığı hatırladı ve gözleri bir kez daha daireler çizdi. Gözleri kelimenin tam anlamıyla onun yüzünden aşağı doğru, boynuna, sonra kaslı ve ince göğsüne ve ardından battaniyeyle yarı örtülü mükemmel absine inerken yüzü yandı. Evie'nin dudakları bilinçsizce aralandı, tamamen dikkati dağıldı ve içinde bir şey hissedilene kadar yüzündeki kanı temizleyene kadar büyülendi.

Gözleri kendine döndü ve tamamen giyinik olduğunu görünce, sonunda tuttuğunu bilmediği nefesini verdi.

***

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin