🧛🏻33. Bölüm🧛🏻

1K 81 21
                                    

Bölüm atmayalı bir hafta olmuş :(
İyi okumalarrr <3

***

Evie onun küçük alay oyunundan keyif alıyor gibi göründüğünü fark edince dudaklarını birbirine bastırdı. Ama bu iyi haberin ne olduğunu gerçekten bilmek istiyordu.

"Sen... alay ediyorsun." Şikayet etmesine rağmen Gavriel'e yaklaştı ve Gavriel muhtemelen kıkırdamamak için alt dudağını tekrar ısırdı.

"Daha yakına, karım."

Dudaklarını daha da sıkı bastırdı ve bir anlık tereddüt etmesine rağmen yine de itaat ederek Gavriel'in gözlerinin daha da parlamasına neden oldu.

Evie, Gavriel'e yaklaşmaya devam ederken kendini güçlendirdi. Zaten çok yakındılar ve yüzleri arasında yalnızca birkaç santim fark vardı! Ona bakmaya cesaret edemedi ve beklentiyle beklerken gözlerini doğrudan göğsüne dikti. Sonunda eğildi, o kadar yakındı ki dudakları hafifçe kulağının yanından geçiyormuş gibi hissetti. Öyle olmadığını biliyordu ama serin nefesi kulağını okşadı ve kendini şaşkına çevirmeden edemedi. "Karım sonunda bana karşı bir hamle yaptı."

Geri çekilerek ona baktı. "Ne?"

Tekrar eğildi, bu kez nefesi yanağından geçti. "Neredeyse beni öpüyordu. Bu karımın bana karşı ilk hareketiydi."

Evie o kadar suskun kalmıştı ki çenesi düştü. Sonra Gavriel memnun ve biraz da baştan çıkarıcı bir gülümsemeyle geri çekilirken yüzü pişmiş bir ıstakoz gibi kızardı. "Bunu gizlice yapmana gerek yok karım, her zaman üstüme atlayıp beni yutabilirsin. Ne de olsa ben seninim." Kötü bir kıkırdamayla ekledi ve Evie aşırı ısınmadan dolayı tüm vücudunun patlayacağını hissetti.

"Ben... ben değildim... bu..." o kadar kötü kekeledi ki daha tutarlı bir cümle kurup kendini toparlayamadan Gavriel geri çekildi ve sanki elbiselerini çıkarmak için acelesi varmış gibi yakasını çekti.

Evie'nin gözleri anında büyüdü ve vücudu kasıldı ama yüzüne baktığında gömleğinin düğmelerini çözerken gözleri kapalıydı. "Bu görevliler çok fazla konuşuyordu. Kahrolası toplantının ortasında kaçmaya çalıştım ama her zamanki gibi yakalanması zordu. Beni kendileriyle, o sinsi yaşlı serserilerle kalmaya nasıl zorlayacaklarını zaten biliyorlardı..." diye şikayet etti. boynunu soldan sağa doğru hareket ettiriyor, sanki gerçekten yorgunmuş gibi küçük çıtırtılar çıkarıyordu.

Onu izleyen Evie onun şu anda ne kadar insani göründüğüne ve nasıl davrandığına şaşırdı. Görünüşü her zamanki gibi dinçti ama darmadağın olduğunda kendini biraz daha insani hissediyordu. Bir süre önce kalenin etrafında turlarken Elias'tan, Gavriel'in son dört gündür uyumadığını haber almamış olsaydı, onun yorgun olduğunu asla düşünmezdi.

Elias elbette ona bunun o kadar da büyütülecek bir şey olmadığını, çünkü vampirlerin günlerce hiç uyumadan yaşayabileceğini söylemişti. Ama Evie daha önce babasından vampirlerin uykusuz kalabileceği sınırın üç gün olduğunu duymuştu. Üç gün boyunca uyumadan veya dinlenmeden bile gayet iyi hareket edebiliyorlardı ama üç gün sonra babası vampirlerin daha yavaş hareket etmeye başlayacağını ve güçlerinin de normalden biraz daha zayıf olacak şekilde azalacağını söylemişti.

Uşak ona Gavriel'in iyi olduğunu ve hatta daha uzun süre dinlenmeden devam edebileceğini söyledi ama bu onun kalbindeki endişeyi ortadan kaldırmadı.

Ve farkına bile varmadan ona yaklaşmış ve gömleğini çıkarmasına yardım etmek için uzanmıştı. Gavriel hemen hareketlerini durdurdu ve şok olmuş bir şaşkınlıkla ona baktı. Küçük, utangaç ve temkinli karısı gömleğini çıkarmasına mı yardım ediyordu?

Evie ailesini hatırladı. Babası imparatorlarla yaptığı bir toplantıdan ya da bir savaştan sonra eve her geldiğinde, annesi her zaman ona destek olmak ve her küçük konuda yardım etmek için oradaydı. Hizmetçilerin, kocasının elbisesini ve gömleğini çıkarmasına yardım etmesine izin vermezdi. Annesi ona bunun sadece karısı olarak görevi olduğu için değil, aynı zamanda kocasına destek ve ilgi gösterme yolu olduğu için de olduğunu söylemişti.

Evie doğru şeyi yapıp yapmadığını bilmiyordu. Gavriel'le olan evliliğinin, ebeveynlerinin birbirlerine olan sevgisine dayanan evliliği gibi olmadığının çok iyi farkındaydı. Onlarınki bir aşk evliliğiydi ama kendisinin ve Gavriel'inki öyle değildi; bu bir alışverişti. Ve sonunda onunla ilgilenmemesi gerekiyordu. Zihninde iç geçirdi ve vampir diyarında bulunduğu bu kısa süre içinde durumunun ne kadar berbat hale geldiğini düşündü.

Ama ne olursa olsun hâlâ onun yasal karısıydı ve Gavriel'in kendi güvenliği için onu başkentten almayı seçtiği ve sonunda hain olarak etiketlendiği gerçeğini hatırlayan Evie artık ona karşı kalbini katılaştırmaya dayanamıyordu.

Birdenbire eğildi ve başını boynunun çukuruna gömdü. "Evie..." adını söyledi, sesi kısıldı. Evie, adı daha önce başka birinin dudaklarından bu kadar baştan çıkarıcı bir şekilde çıkmadığı için tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Nefesini tutarak onun bundan sonra ne diyeceğini bekledi ama başka bir şey gelmedi. Sadece hareketsiz kaldı ve o pozisyonda kaldı.

"E-evet?" Evie söylemeyi başardı. Kalbi daha da sert atmaya başladı. "İyi misin?"

Başını salladı ve Evie biraz paniğe kapıldı.

"Ne... sorun ne? Elias'ı aramalı mıyım-"

"HAYIR." hala hareket etmeden onun sözünü kesti.

Evie yavaşça onun koluna dokunmak için elini kaldırdı. Dokunuşuyla kaslarının kasıldığını hissetti. Ve üşümüştü.

Gözleri büyüdü ve kalp atışları hızlandı çünkü onun diğer vampirler gibi olmadığını biliyordu. Gavriel asla dokunulamayacak kadar soğuk değildi ama rahatlatıcı derecede serindi.

"Sanırım iyi değilsin." Sesinde panik açıkça görülüyordu.

"Endişeli misin?" diye sordu ve tenine değen nefesi bile serindi, titremeden edemedi.

"Elbette... elbette. Lütfen gidip birini aramama izin verin..."

Gülümsediğini hissetti ve geri çekildi, ona bakarken gözleri parlıyordu.

"Gerek yok karım. Başka birinin bana yardım etmesine ihtiyacım yok."

"Ama..." itiraz etmek üzereydi ama bir şekilde ileri sürdüğü her türlü itirazın boşuna olacağını biliyordu. "O halde ne yapmamı istiyorsun? Sana nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu, paniğini artık gizleyemiyordu.

"Sana dokunmama izin ver."

***

Bölümü nasıl buldunuz?

Bölüm sonu hakkındaki düşünceleriniz?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin