🧛🏻25. Bölüm🧛🏻

1K 68 6
                                    

Ufak bir kısımda yetişkin içerik var ona göre okuyun.

***

Evie yutkundu.

"Gölgesini hiç görmedim bile, son üç gün içinde onunla buluşmayı planlamamıştım, Evielyn." Sert sesi duyuldu ve Evie alt dudağını ısırmakla yetindi. Sadece onun ifadelerine ve tepkilerine göre yargılamanın hatalı olduğunu birdenbire anladı.

"Ben... ben... o..."

O kekelerken, Gavriel ellerini aniden -çok ani bir şekilde- uzattı ve iki yanına, bir şekilde arkasında duran duvara çarptı. Şaşkınlıkla geriye doğru tökezledi ve sonunda ondan o kadar uzun süre geri adım attığını fark etti ki çoktan duvara ulaşmıştı.

Ona baktığında, yüzleri neredeyse çarpışacaktı ve kendi kafasını duvara çarpmadan kafasını olabildiğince geri çekti. Ancak Evie, onun kaşları arasındaki kırışıkları ve kendisininkini tutan parlak gözlerinin yoğunluğunu görünce ne bakışlarını başka yöne çekebiliyor ne de ses çıkarabiliyordu.

Ancak tepkilerinin korkudan olmadığını çok çabuk anladı. Ama bunun nedeni, adamın vücudundan yayılan sessiz öfkeye ve yüzündeki artık gizleyemediği morarmış ifadeye rağmen, ona baktığında gözlerinde hâlâ yumuşak, sıvı bir ışıltı olduğunu fark etmesiydi.

Evie'nin kalbi neredeyse duyulabilir bir şekilde çarpmaya başlamadan önce oda bir süre acı verici bir sessizliğe büründü. Bir an sonra, onun vücudu gerilirken, onun sıcak nefesinin kulağına değdiğini hissetti. "Thea ile evlilik hakkında konuşmanın gerçekleşme şansı bile yoktu, çünkü o alacakaranlıkta, tam general bu konuda konuşmaya hazır olduğu sırada onları seni aramaya bıraktım. Seni kaleye geri götürdüğümde, çoktan göndermiştim. onları uğurlamadan alıp götürdüler ve o baba-kız çiftini, son görüşüm oldu." Yavaşça açıkladı, sesini yumuşak tutmak için verdiği mücadele barizdi ve onun nefesinin pek düzenli olmadığını görebiliyordu. Şimdi de bana istediğim ve ihtiyacım olan kadının Thea olduğunu mu söylüyorsun? ona bakmak için geri çekilmeden önce sesi bu son ifadede sertleşti.

Cıva gibi gözleri o kadar yoğundu ki, beyninin arızalanacağını ve eriyeceğini hissetti.

"Sen... kahrolası... kadın..." onun kendisine ilk kez küfrettiğini duydu ve bu sözleri büyük bir mücadeleyle söylemiş gibi görünüyordu. Ve sonra nefesi kesildi. "Nasıl bu kadar bilgisiz olabiliyorsun?" sesinin sertliği yumuşadı ama bu seferki fısıltısı, sanki zihninin en karanlık odasından geliyormuş gibi boğuk ve derindi.

"Dinle Evie," diye soludu ve cehennem ateşinin esintisi onu ürpertti ve tüyleri diken diken oldu.

'HAYIR! Bu olamaz!' Zihninin sınırları içinde çığlıklar atıyordu çünkü Evie, kalbinin ve zihninin etrafına o kadar uzun süre ördüğü özenle ördüğü duvarların parçalanmaya başladığını ve kocasının kalesine yaptığı 'saldırılara' karşı giderek daha çaresiz hale geldiğini hissedebiliyordu.

Daha fazla dayanamayacak gibiydi. Son üç gün içinde kendine olan öfkesi azalmaya başladığında, zihni de benzer şekilde netleşmeye başladı. Onu nasıl kurtarmaya geldiğini hatırladı, hatta o anda onu çok nazikçe tuttu ve onun için çok endişeleniyormuş gibi onunla sonuna kadar ilgilendi. Adamın kendisine asla sesini yükseltmediğini ve onu azarlamadığını fark etti. Hain zihni aynı zamanda, onunla konuşmak için elinden gelenin en iyisini yaptığı, ona birçok kez iyi olup olmadığını sorduğu ve hatta birçok kez böyle bir şeyin başına bir daha asla gelmesine izin vermeyeceği konusunda onu ikna ettiği hatırasını da canlandırdı. Ve o anda onu kurtarmaya gelmezse o zamana kadar ölebileceğini bilmesine rağmen, tek yaptığı onu soğukkanlılıkla uzaklaştırmaktı.

Onsuz geçen üç gün içinde yaşadığı duygular o kadar fazlaydı ki, kendine dürüstçe itiraf ederse neredeyse yıkılacak gibi hissediyordu. Az önce yaşadığı o korku döneminden sonra kimsenin onu teselli etmesine izin vermemişti. Hizmetçilerine ve Elias'a da asla açılmadı, sırf onu ve nerede olduğunu sormanın cazibesine kapılmamak için. Hizmetçilerini işleri biter bitmez göndermişti ve hizmetçilerle uşağın endişelenmeye başladıklarını ve hatta muhtemelen onun nankör tavrı hakkında kötü düşündüklerini biliyordu - onları suçlayacağından değil. Davranışlarında gerçekten korkunçtu! Ancak, kendi inatçılığına çok fazla dalmış olduğu için, o sırada hizmetçilerin ve uşağın duygu ve düşüncelerini pek dikkate alamıyordu.

Ve bu... onun için çıldırtıcıydı. Çünkü o yokken bile ona sonsuz ve acımasızca musallat olmuştu. Daha önce itiraf etmese de, duvarlarının onun gibi bir adamı itecek kadar güçlü olmadığını kalbinin derinliklerinde biliyordu, bu yüzden elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı, kendine her türlü bahaneyi uydurdu, ta ki... uzun...

"Bu evrende senden daha çok ihtiyaç duyduğum ve istediğim başka bir kadın yok!" o gümüşi gözler ona yoğun bir şekilde parlıyor ve tüm duvarları öğle güneşinin önündeki sisten daha hızlı buharlaşıyordu. "Thea ile üç gün geçirme lüksüm olsaydı... O zamanın her dakikasını seninle geçirmeyi tercih ederdim. O üç günde seninle... sana ne yapardım bilmek ister misin? Evie? Evie? Her dakikayı ve her saniyeyi seni memnun etmek için, seni ne kadar istediğimi göstermek için, sonunda kendi karıma dokunmama ve onunla eğlenmeme izin vermeyi ne kadar çok istediğimi göstermek için harcardım.Benim yanımda kendini güvende hissetmen için her şeyi yapardım ve sonra sonunda sen bana yeterince güvenene kadar... seni tutmama, sana dokunmama izin verene kadar güvenini kazanmak için elimden gelenin en iyisini yapardım"

"O gün geldiğinde elimden gelenin en iyisini yapardım ve istediğin kadar nazik ya da vahşi olurdum. Her şeyden önce seni kendime sımsıkı sarar, sıcaklığını benimkinde hisseder, kollarımda rahat etmeni sağlardım. Saçını nazikçe tarar, teninin her santimine tapar, belini benimkine yaslar ve sonra... Seni öperdim. Seni tutkuyla öperdim ve sonra bana açtığında, elimi kaydırırdım dilimi ağzının içine sokardım. Ağzını işgal ederdim... sen benim için inleyene kadar her köşesini yalardım. Dilimi seninkine dolaştırır ve sonra ikimiz de nefessiz kalana, sıcaklayana ve uyanana kadar seninkini emer ve yalardım. Seni tekrar tekrar öperdim ta ki dudakların sevgimden şişene kadar.Sonra dilim aşağılara inerdi. Önce çeneni... En lezzetli şeymiş gibi onları yalardım..." Sözlerini sıcak nefesi takip etti, kadının çenesine doğru üfledi ve devam ederken aşağı doğru üfledi.

"Ellerim vücudunda dolaşırken boynunun çukurunu ve kulaklarının altını yalar, öper ve emerdim. Elbiseni çıkarırken derini emer ve iz bırakırdım ve sonra... ellerim göğsünün altında..." Evie utanç verici bir nefes verdi, tüm bu mahrem tanımdan dolayı başı baygın gibi hissediyordu. Konuşamayacak kadar irileşmiş gözlerle ona baktığında yüzü kızarmıştı.

Alçak sesle inlerken gözleri şiddetli bir parıltıyla parladı, onun tepkilerinden memnundu ve daha da çekici bir sesle devam etti. "Sıcaktan altımda kıvranana kadar göğüslerini yoğururken ağzını tekrar işgal ederdim. Ve... hazır olduğunda, göğsünü ağzıma götürürdüm... Onları öperdim Evie, nazikçe emerdim. ıslanıp çok sertleşene kadar onları kemir..." başka bir nefes alma sesi duyuldu, buna muhtaç bir inilti kulaklarında yankılandı ve Evie'nin eli şok içinde ağzına gitti.

***
Ovv işlerin rengi değişti.

Evie sende artık eşini benimse kaç bölüm oldu hâlâ korkuyorsun adamdan ne güzel duygularını da belli etti.

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin