🧛🏻20. Bölüm🧛🏻

1.1K 73 5
                                    

Evie, bir kapı sesiyle dikkatini şimdiki zamana çekene kadar bu pozisyonu oldukça uzun bir süredir koruduğunu fark etmemişti.

Fray ve Gina onu selamlarken geniş gülümsemelerle kapıdan çıktılar.

"İyi akşamlar Leydim. Üstünüzü değiştirmenize yardım etmeye geldik," dedi Fray ve Evie her ikisine de normal bir şekilde gülümsemeye çalıştı.

Daha sonra, Evie sessizce işlerini yapmalarına izin verirken, hizmetçiler onun etrafında dolandılar. Aklı hâlâ başka yerlerde geziniyordu, ama sanki zihninin akışını bozmak için kafasında belirli bir düşünce belirip duruyormuş gibi, ara sıra kaşlarını çatıyordu.

"Hanımefendi, dinlendikten sonra bir yere gitmek ister misiniz?" Gina kibarca sordu ve Evie neredeyse kaşlarını çattı çünkü çoktan gece yarısını geçtiğini biliyordu. Neyse ki, artık farklı bir dünyada olduğunu hızla anladığında kendini zamanında durdurmayı başardı. Geldiği dünyada insanlar parlak gün ışığında hareket eder ve karanlık olduğunda dinlenmenin tadını çıkarırdı oysaki geldiği dünya tam tersiydi. Şimdi vampirler gibi mi yaşayacaktı? Gece uyanık kalıp gündüz uyuyacak mıydı?

Evie penceresinin dışındaki zifiri karanlığa bakarken, düşünceleri evi olan parlak ve güneşli Güney İmparatorluğu'na döndü. Artık o tanıdık ve rahatlatıcı sahneden çok çok uzakta bir yerdeydi ve kalbine çarpan bu farkındalık, içinde dayanılmaz bir vatan hasreti hissetmesine neden oldu.

"Memnun kalırsanız leydim, sizi bahçeye götürmek bizim için bir zevktir." Gina'nın sesi dikkatli ve nazikti. Evie, özlemine kendini fazla kaptırdığı için saklamayı unutmuş, hizmetçilerin duygularının inişli çıkışlı olduğunu hissetmiş olabileceğini anlamıştı.

Evie boğazını temizleyerek kendini toparladı. Çok uzun süredir uyuduğu için kendini zorlasa da uyuyamayacağını biliyordu. Ama aynı zamanda onlarla aynı fikirde değildi. Neden geceleri dışarı çıkıyordu? O bir vampir değildi.

Aniden, evdeki danışmanlarının sözleri kafasında yankılandı ve sanki bir şey onu aydınlatmış gibi, Evie hizmetçilerine başını salladı. "Sorun yok, ben iyiyim. Karanlıkta dolaşmaya alışkın değilim, bu yüzden hava karardığında bahçe manzarasının tadını pek çıkarabileceğimden şüpheliyim. Sabah bahçeyi ziyaret edebilmek için bu gece uyumaya çalışacağım."

Danışmanlarından biri, her zamanki gibi yaşamaya devam etmesi gerektiğini söyledi. Vampirler aktifken uyursa onlardan kaçabilirdi. Evie, kocasından kurtulmanın en iyi yolunun bu olduğunu düşündü. Ve aynı yatakta yatmalarını istediğine göre, bu onun ondan nasıl kaçınabileceği konusundaki ikilemini çözecekti.

Evie ciğerlerine derin bir nefes alıp güçlenirken Fray ve Gina gözlerinde endişeli bakışlarla birbirlerine baktılar.

"Anladık leydim. Biz de birazdan yatacağız, bu yüzden sabah uyanmış olacağız."

"Evet." Evie, kıyafetlerini tekrar pijamayla değiştirirken başını salladı.

"Balo nasıldı leydim? Umarım beğenmişsinizdir." diye sordu Gina masumca ve Evie'ye bu lüks olayı gölgede bırakan tüm duygusal iniş çıkışları bir kez daha hatırlatıldı. İçinde kabaran duyguları tekrar zorlamamak için başını hafifçe salladı.

"Saray gerçekten çok büyük ve imparator nazik görünüyordu. Veliaht prens de şaşırtıcı bir şekilde oldukça arkadaş canlısı." Evie yorum yaptı ve Fray ile Gina'nın yüzlerindeki anlık şoka şaşırdı.

"Size iyi davrandıklarını bilmek bizi mutlu etti leydim."

Evie onların tepkisinden şüphelenmişti. Nedense Evie, Gavriel'le kendisi saraya geldiklerinde büyük salondaki vampirlerin verdiği tepkiyle hizmetçilerinin de aynı şekilde tepki verdiğini düşündü. Şimdi düşününce, veliaht prensle dans ederken aklını kurcalayan soru geldi aklına.

"Fark ettim..." diye başladı tereddütle. "Gav... kocamın imparatorla, onun erkek ve kız kardeşiyle arası kötü görünüyordu. Yine de bu benim hayal ürünüm olabilir..." sözünün kesilmesine izin verdi.

Hizmetçilerinin yüz ifadelerini dikkatle izleyen Evie, onların birbirlerine baktıklarını gördü. Sonra merakına galip geldi ve dimdik oturdu ve onlara çağırabileceği en delici ve araştırıcı bakışı atarak onlara baktı.

"Uhm..." Evie'nin çok açık bir şekilde sorgulayıcı bakışlarıyla onları sabitlediğini fark ettiklerinde Fray, Gina'yı dürttü. Uzun, tuhaf bir sessizlikten sonra, yumuşayan ve konuşan Fray oldu. "Gözleminiz yersiz değil leydim. Ekselansları Gavriel'in kraliyet ailesiyle arasının pek iyi olmadığını herkes biliyor."

"Neden? Gavriel'in farklı bir annesi olduğu için mi?" diye sordu Evie. Gavriel'in görünüşünün ve renginin kraliyet ailesinin geri kalanından ne kadar farklı olduğuna dair gözlemlerini hatırladı. Kişi açıları veya görüşleri ne kadar değiştirirse değiştirsin, Gavriel imparatora veya kardeşlerine hiç benzemiyordu.

Bir sessizlik turu daha oldu. Evie, hizmetçilerin konuşsalar da konuşmasalar da kendi aralarında kanlı bir savaş verdiklerini anlamıştı.

Evie mücadele ettiklerini anlayınca elini sallayarak onlara durmalarını işaret etti ama hayal kırıklığını gizlemedi. "Sorun değil, anlıyorum. Şimdi yatacağım." dedi somurtkan bir sesle ve hizmetçilerin gözlerinde suçluluk duygusu parladı.

Evie yatağın kenarına otururken, Gina aniden Evie'ye yaklaştı ve Evie'ye bakarken dizlerinin üzerine çöktü. "Size bildiklerimizi anlatacağız ama bu aramızda sır olarak kalmalı, tamam mı? Hanımefendi?" Hizmetçi kapıya bakarken fısıldadı.

Fray, sanki onu koruyormuş gibi kapının yanında duruyordu. Evie gözlerini kırpıştırdı. Ona söyleyecekleri bilginin gizli bir şey olması gerektiğini fark etti. Riski biliyordu. Bu iki hizmetçi, sırrı ifşa ettikleri ortaya çıkarsa ağır bir şekilde cezalandırılabilirdi, ancak merakı o kadar güçlüydü ki, bunu duymayı reddedemezdi.

"Elbette Gina. Bu sadece üçümüz arasında olacak." Evie içtenlikle cevap verdi ve Gina başını salladı. Evie'ye fısıldamaya devam ederken bakışları inanılmaz ciddileşti.

"Zamanın başlangıcından beri geçmişteki tüm vampir kraliyet ailesinin, kuzguni siyah saçlara sahip olmak gibi belirgin bir özelliği olduğu ve gözlerinin soğuk gri ayın rengi olduğu söyleniyor." Söyledi Gina ve Evie hemen kaşlarını çattı. İmparator, veliaht prens ve prensesin safir mavisi gözleri ve sarı saçları vardı. Şimdi Evie bunu düşündüğüne göre, Gavriel dışında kuzguni siyah saçlı ve ay gibi gri gözlü bir vampir görmemişti. İmparatorluk sarayındaki vampir kalabalığının içinde bile kocası dışında siyah saçlı kimseyi görmemişti.

Evie şok olmuş bir ifadeyle Gina'ya şaşkınlıkla baktı. Hizmetçi onun tepkisini gördükten sonra devam etti. "Şu anki imparatorun gerçek vampir kraliyet ailesi olmadığına dair bir söylenti var ve buna veliaht prens ile prenses de dahildir. Söylentilere göre şu anda hâlâ hayatta olan gerçek ve tek kraliyet soyu bizim kendi prensimiz Gavriel, leydim . Senin kocan."

***
Tek orijinal vampir bizim kocamız jdkdmnd

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin