Richard (Claire's vader)
Ik kijk over het uitgestrekte land voor me uit. Een prachtig uitzicht. Ik heb macht, dit alles is van mij en Rosan, mijn lieve vrouw. En ooit, op een dag, zal Claire koningin worden van de witte wereld. En die dag komt dichterbij, ik voel het!
André
Ik duw Claire op het bed en kom boven haar hangen. Ze kijkt me lachend aan en drukt haar lippen op de mijne. Ik ga mee in de zoen en al snel zijn we verstrikt in een vurige tongzoen.
Ik trek even terug en trek mijn t-shirt over mijn hoofd. Claire snakt naar adem en gaat met haar hand over mijn buik, mijn gespierde buik. Ik snak naar adem van het heerlijke gevoel van haar zachte warme vinger op mijn koele buik. Ik druk mijn lippen weer op de hare en laat mijn handen onder haar hemdje glijden. Ze hapt naar adem en ik laat mijn handen steeds verder naar boven gaan. Ze pakt mijn handen en duwt ze weer wat naar beneden.
'Dat gaat te snel voor me.' Ik knik begrijpend en ga van haar af. Ze gaat rechtop zitten en trekt haar hemdje recht. Ik trek mijn t-shirt weer aan en ga naast haar zitten. Ze kruipt bij me op schoot en ik sla mijn armen om haar heen.
'Claire! André! Eten!'
We staan op en lopen naar beneden, waar haar ouders al aan de eettafel zitten. We schuiven aan en beginnen te eten. 'André, je hebt vanavond poort-wacht.' Ik knik en eet verder.
Dan heb ik minder tijd om bij Claire te zijn...
'En misschien wil Claire wel met je mee?' Ik schrik op en verslik me in mijn hamburger. Ik kijk koning Richard angstig aan. 'Ja, is goed.' Ik kijk verbaasd naar Claire, die duidelijk niet weet wat er kan gebeuren.
Straks komen we vampieren tegen! Of zwarte wolven! Of demonen!
'Mooi. Dat is dan geregeld! Jullie staan om half 8 beneden en zijn vóór acht uur bij de poort. Om tien uur zit jullie dienst erop.' Ik knik en sta op van tafel. 'Oh, André?' Ik kijk koning Richard vragend aan. 'Wil jij Claire even haar uitrusting geven?' Ik knik en pak Claire's hand. We lopen de eetkamer uit en lopen naar de patrouile-kamer. Ik open de deur en loop naar de vrouwen-afdeling. Ik geef Claire een uitrusting en wijs naar een kleedhokje. Ze loopt naar het kleedhokje en kleedt zich snel om.
'Zit 'ie goed?' Ik hoor gemompel en grinnik. 'Lukt het?' Ze steekt haar hoofd om de gordijnen. 'Nee, hij zit te groot.' Ik pak een ander setje, dat kleiner is, en geef het aan haar. Ze duikt weer weg en even later komt ze het kleedhokje weer uit. De uitrusting zit strak om haar lichaam en laat haar vormen goef uitkomen. 'Doe je armen eens omhoog.' Ze doet haar armen omhoog. 'Zit de uitrusting te strak om je armen?' Ze schudt haar hoofd. 'Nee, het zit perfect.' Ik knik en pak mijn uitrusting. Ik loop het kleedhokje bij de mannen in en kleedt me snel om.
Een paar minuten later sta ik buiten het kleedhokje en lopen Claire en ik een beetje rond door het kasteel. Als ik op de klok kijk, zie ik dat het half 8 is. Ik pak Claire's hand en we lopen samen naar de poort, waar we de anderen aflossen en daar blijven staan.
JE LEEST
my big secret. *1
FantasyClaire (15) is een doodnormaal meisje. Ze zit op de middelbare school, heeft veel vrienden, heeft een vriendje. Maar waarom doen haar ouders de laatste tijd zo geheimzinnig? Zouden ze wat verbergen voor haar? De nacht dat ze 16 wordt, voelt ze zich...