hoofdstuk 42

260 18 2
                                    

Claire

Lucas trekt mijn shirt nu ook uit en brengt zijn hand naar mijn nek, om vervolgens mijn hoofd een stukje aan de kanten te duwen. Ik slik en begin te spartelen met mijn ledematen. Lucas gromt en brengt zijn lippen naar mijn nek.

'Blijf stil liggen, straks raak ik een slagader en ben je dood.'

Oh god! Hij gaat me bijten!

'Alsjeblieft, doe het niet!' Lucas grijnst en dan voel ik een pijnscheut in mijn nek. 'Nee!' Ik begin te schreeuwen en te gillen, en dan voel ik geen pijn meer.

Het voelt fijn.

Lucas kruipt van me af en laat zich naast me zakken in het matras. Hij likt het bloed rond zijn mond weg en trekt me tegen hem aan. Ik probeer hem weg te duwen, maar hij trekt me dichter tegen hem aan.

'Wordt je vriendinnetje zo niet kwaad?' Vraag ik hem. Hij schudt zijn hoofd.

'Nee, ze is niks zonder mij. En jij bent de enige waar ik van hou.' De deur vliegt open.

'Wat?!' Mandy staat in de deuropening, en haar gezicht staat op onweer. 'Wil je nu zeggen dat je me hebt gebruikt?!'

'Ja, en ga nu maar weer weg. Ik heb je niet meer nodig.' Mandy loopt kwaad naar Lucas toe en tilt hem op bij zijn kraag.

'Je gaat hier spijt van krijgen!' Lucas slikt en Mandy laat hem vallen op de grond. Ze loopt weer naar de deur en kijkt nog één keer om. 'Veel plezier nog samen. Ik hoop dat jullie gelukkig worden. Maar niet heus. Ik hoop dat jullie sterven van ellende!' En na die woorden slaat ze de deur dicht en horen we woeste voetstappen van de trap afstormen.

'Ze werd niet boos. Nee, integendeel: ze werd kwaad.' Zeg ik lachend. Lucas kruipt kreunend van de pijn overeind. 'Ah, jochie toch. Heeft een meisje je pijn gedaan?' Ik begin te lachen en krijg een boze blik van Lucas toegeworpen.

'Ik ben niet bang voor haar.' Ik schudt mijn hoofd.

'Tuurlijk niet.' Lucas gromt en slaat een gat in de muur naast de deur, waarna hij kwaad weg beent. Ik begin weer te lachen.

Dit is één van de laatste hoofdstukken, en er komt denk ik geen vervolg. Maar ik denk er nog over na. Het ligt eraan hoe het eindigt.

Love you all xxx wondergirl101

my big secret. *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu