-26-

405 18 0
                                    

- Nienawidzę cię z całego serca! - Wykrzyczałam w twarz Nowciaxa podczas naszej kłótni, która jak miała się okazać była końcem i początkiem.
- Uspokój się - Powiedział.
- Zdardziłeś mnie już drugi raz, i ty mi mówisz że mam się uspokoić? - Zapytałam ironicznie i zniosłam moje spakowane torby.
- Ile ci mogę tłumaczyć? Nie chciałem żeby tak wyszło - Powiedział i chciał złapać mnie za rękę.
- Nie no w ogóle... Tak cię tylko zdradziłem dwa razy... Z dwoma różnymi dziewczynami... W czasie kiedy to było mi najtrudniej... Nie chciałeś... - Powiedziałam ironicznie i pakowałam torby do samochodu.
- Bo ty nigdy czegoś takiego nie zrobiłaś? - Zapytał Nowciax a ja stanęłam jak wryta, on jest chory.
- Wiesz co? Ja jestem wierna. Jeśli z kimś jestem, nie chodzę i nie sypiam z jakimiś lafiryndami. I wiesz co... Jesteś żałosny - Powiedziałam i zamknęłam bagażnik od samochodu, aż hukło.
- Ale wiesz, mogę to naprawić - Powiedziałam flirciarskim uśmiechem a ja pokazałam mu żeby stuknął się w czoło.
- Jesteś CHORY! - Powiedziałam i wsiadłam do samochodu, już nigdy więcej tutaj nie wrócę. Czas zapomnieć o Nowciaxcie, zbyt dużo bólu musiałam przez niego przejść...

Instagram

MariaTrabka: Jeśli życie nie chcę się do ciebie uśmiechnąć, uśmiechnij się do życia🫠

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MariaTrabka: Jeśli życie nie chcę się do ciebie uśmiechnąć, uśmiechnij się do życia🫠

Komentarze

Trombabomba: Zawsze poprawiasz dzień swoim uśmiechem😉🥰
MariaTrabka: Jaki miły mi się brat zrobił❤️

KacperBlonsky: Mamacita☺️
MariaTrabka: Aha😅 Dzięki😅

Wersow: Piękna🥰
MariaTrabka: Ty🥺

Frizoluszek: Eee tam. Uśmiechnij się. Nie warto być przygnębionym😉
MariaTrabka: Dzięki🥴

RyskalaMarcysia: Uwielbiam twój styl🤩
MariaTrabka: Nie przesadzaj🤷🏽‍♀️

JuliaKostera: Patrz na tą🥵 HOT🔥
MariaTrabka: No raczej ty😘

Andziaks: Charlotte czeka!😉❤️
MariaTrabka: Dobrze że w Warszawie zamieszkałam🫠❤️

Mstenzel_: Najpiękniejszy uśmiech🥺❤️
MariaTrabka: Ojoj🥺

Franio00: Uśmiech? 11/10!🔥🥵
MariaTrabka: Dziękuje❤️

Drogi ekipy się lekko rozeszły, każdy zamieszkał na swoim. A ja? Ja też zamieszkałam na swoim. Tylko że mamy tutaj haczyk, w formie takiego że ja zamieszkałam w Warszawie gdy reszta została w Krakowie. Skąd ta decyzja? Chcę spróbować czegoś nowego. W Krakowie mieszkam od zawsze, więc teraz będę mieszkać w Warszawie. Cieszę się? Oczywiście że tak. I wiecie co jest w tym wszystkim najlepsze? Jestem sąsiadką Andziaks! Nie mogę się doczekać. Dobrze się przyjaźnimy, ale kupując mieszkanie nie wiedziałam że mieszka tuż obok. No to co... Czas zacząć nowy rozdział w życiu.

Żart? | NowciaxOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz