Dzisiaj biorę udział w projekcie Karola, będę pomagała uczestnikom T5M. Jestem kijowa w takie rzeczy więc... mam nadzieje że nie będzie stypy.
- Przedstawiam wam Marię Trąbkę - Powiedział Karol i weszłam do pomieszczenia ja.
- Maria Trąbka, w świat internatu weszła jako siostra Tromby. Dzisiaj jest częścią Ekipy oraz na Instagramie zgromadziła dwa miliony obserwujących - Przedstawiono mnie tak w programie.
- Cześć wszystkim - Weszłam z moim wielkim brzuchem i usiadłam - Dzisiaj mamy bardzo ciekawe zadanie - Powiedziałam.
- Będziecie dzisiaj robić zdjęcia na Instagrama, wylosujemy pary ale wylosujemy też tematykę zdjęć - Powiedział o zadaniu Karol - A że mamy tutaj eksperta od Instagrama, ona będzie wam pomagać. Bo będziecie też musieli zrobić z nich post, i jakoś je podpisać - Dodał.
- Eksperta - Zaśmiałam się - Ja wylosuje pary - Powiedziałam i Karol podał mi miskę z imionami.
- Robi was się coraz mniej - Zaśmiałam się.
- Już niedługo finał - Powiedział Karol, z grupy T5M zostali Mateusz, Loku, Bartek, Faustyna i Hania. Muszę przyznać że najbardziej lubiałam Kingę, i mamy kontakt lecz niestety odpadła w poprzednim odcinku.
- Pierwsza para to - Powiedziałam i otworzyłam karteczki. Nie potrafiłam przeczytać co tam stało - Kto tak brzydko pisze? - Zaśmiałam się i spojrzałam się w stronę Przemek Pro.
- Na mnie się nie patrz, to Karol pisał te karteczki - Zaczął bronić się Przemek.
- Bartek i Hania - Przeczytał Karol.
- Jak ty to przeczytałeś? - Zaśmiałam się.
- Rozumiem swoje pismo - Zaśmiał się.
- Ale hola hola! - Powiedział Bartek do kamery - Jest liczba nie parzysta - Powiedział.
- Ostatni farciarz będzie z Przemem - Odpowiedziałam.
- Lecymy duur! - Powiedział Przemek, ja gościa uwielbiam.
- Druga para to... Faustyna i Mateusz - Oznajmiłam im.
- A trzecia to Loku i Przemek - Dodał Karol.
- Temat grupy pierwszej to... - Zaczęłam lecz usłyszałam Bartka.
- To my - Powiedział po cichu do Hani, wszyscy zaczęli się śmiać.
- Marzenia - Powiedziałam i widziałam zakłopotanie na ich twarzach - Musicie w tym zadaniu użyć wyobraźni - Powiedziałam widząc ich zdziwione twarze.
- Druga para ma... - Powiedziałam i po przeczytaniu karteczki zaczęłam się śmiać - Kuchnia - Powiedziałam i wszyscy oprócz tej pary zaczęli się śmiać, choć wyglądali jakby już mieli plan.
- Przemek Pro i Loku mają... Siła - Powiedziałam - To idealnie, dwaj mężczyzny - Zażartowałam i później poszli do roboty. Widziałam że Mateuszowi nie zbyt szło, Loki ratował się tak naprawdę Przemkiem... Lubie gościa, wręcz uwielbiam ale no cóż ja poradzę... Po zadaniu Ja, Wujek i Karol ocenialiśmy.
- Ja od początku mówiłam, gdyby nie Przemek dzisiaj to Loku by wyleciał według mnie - Powiedziałam patrząc na zdjęcie Loka - Ale dzisiaj poradził sobie gorzej od niego tylko Mateusz - Powiedziałam i te dwa zdjęcia odsunęłam od reszty.
- Totalnie się z tobą zgadzam - Powiedział Wujek - To co? Wywalamy Loka? - Zaśmiał się.
- Według mnie Mateusz - Powiedział Karol i stanęło na tym że właśnie Mateusz odpadł z tego odcinka... Tuż przed finałem... Tak mi było przykro... Odrazu po tym odcinku pojechałam wspólnie z Nowciaxem obczaić dom który mamy zamiar kupić. I koniec końców stanęło że go kupiliśmy.
- Państwo już będą mogli się wprowadzić do swojego nowego domu - Powiedział mężczyzna i podał nam rękę.
- Idealny dom dla rodziny - Powiedział Nowciax gdy mężczyzna wyszedł.
- Kocham cię - Powiedziałam z uśmiechem i złączyłam nasze usta.
- Też cię bardzo kocham - Powiedział i złapał mnie w tali, podniósł mnie i posadził na stole.
- No chyba nie będziemy robić tego tutaj? - Zaśmiałam się, ale co... I tak to tutaj zrobiliśmy...
CZYTASZ
Żart? | Nowciax
FanfictionSiostra Tromby, jedna z pierwszych kobiet która zamieszkała w domu ekipy. Zdobyła serca dużej ilości publiczności, ale kto zdobędzie jej serce? Czy żart może zamienić się w związek? A może ship dla żartu sprawi że ten związek będzie mało prawdopodob...