-32-

371 20 4
                                    

dscll

Dscll: Największy projekt życiowy🍼👶🏽

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dscll: Największy projekt życiowy🍼👶🏽

Komentarze

Murcix: Ale sweet!👶🏽

RyskalaMarcysia: Ciotka już czeka🤩

Trombabomba: Wujkowie czekają już!

Wersow: Gratulacje🥰

Przemek.pro: Grubo😱

AdrianPolak: 👏🏽

JanuszWalczuk: Słodziaki🥺

MariaTrabka: Gratuluje Kasiu😘

No cóż... Nowciax szybko sobie życie ułożył... Życie. Nam się nie poukładało, nie znaczy że źle mu życzę. Cieszę się z jego szczęścia. Kasia często robi mi zdjęcia, ale tak naprawdę nic o tym nie wiedziałam. Więc zdziwiło mnie to napewno ale no cóż, tak najwidoczniej miało być. O moim związku z Franiem też już cały internet żyje, ale i tak staramy się go nie zbyt pokazywać. Zdaje sobie sprawę z tego że może to nas zgubić, więc dalej nie pokazujemy naszego związku. I mi się to o wiele bardziej podoba. Po co mam robić z czegoś co nigdy nie miało być medialne, coś medialnego?
- Co tam kochanie? - Zapytał Franio i mnie objął.
- Wszystko w porządku - Odpowiedziałam i pocałowałam chłopaka.
- Na trening trzeba się zbierać - Zaśmiał się.
- No niestety - Powiedziałam i spojrzałam na leżąca obok torbę, gotowa by ją zabrać.
- Widziałaś post Nowciaxa? - Zapytał widząc moje przybicie.
- Nie będę kłamać że nie - Odpowiedziałam a on przytulił mnie jeszcze mocniej.
- Bardzo cię kocham - Powiedział i pocałował mnie w głowę.
- Też cię kocham - Powiedziałam i złączyłam nasze usta.
- Ale teraz moja droga. Na trening - Zaśmiał się i tak zrobiliśmy, poszliśmy na trening do WCA.

Instagram

MariaTrabka: Skupienie? Lvl hard🤪

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MariaTrabka: Skupienie? Lvl hard🤪

Komenatrze

Franio00: Żebyś na treningach była taka skupiona...
MariaTrabka: Ten jak mi ciśnie😅

Wersow: Piękna🥰😻
MariaTrabka: Przestań bo się zarumienie☺️

KacperBlonsky: Wiecie ile czekania było? Taką stylowe do trailera strzeliła...
MariaTrabka: Dubiel mówił że ładnie😅
KacperBlonsky: Przestań....

Przemek.pro: Co tam oglądasz?
MariaTrabka: Kanał Przemek Pro🤪

Dscll: Ale super modelkę mam na następną sesję😉❤️
MariaTrabka: Nie przesadzajmy tak😘❤️

Tak sobie myśle że może i lepiej że moje drogi się rozeszły z Nowciaxem. Teraz jak na to patrzę była to dość toksyczna relacja. Może tak jak na początku było mówione, to był tylko żart a ja nie potrzebnie się angażowałam? Czasu nie cofnę. Ale mogę nauczyć się na swoich błędach.
- Franek! - Podniosłam głos po zobaczeniu syfu w kuchni.
- Co się stało? - Zapytał i podszedł do mnie.
- Nie umiesz posprzątać po sobie? - Zaśmiałam się i pokazałam na zlew gdzie były wyłącznie jego rzeczy, ponieważ ja jadłam dzisiaj obiad u siebie.
- Zdarza się zapomnieć - Powiedział i mnie objął,
- Myślisz że mnie przytulisz i że posprzątam za ciebie? - Zaśmiałam się a on złączył nasze usta.
- Nie. Nie o to mi chodzi - Zaśmiał się i złączył nasze usta w namiętny pocałunek.

Żart? | NowciaxOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz