Franio00: Zabrałem koleżankę na plaże w Stegnie🤪😅
Komentarze
MariaTrabka: Opalenizna po plaży w Stegnie? Zajebista!❤️
Franio00: Nie tylko opalenizna git🤪Famemmatv: Czyżby o czymś nie wiemy?🤔 SaWardega
Franio00: 🤪🤪Przemek.pro: Mistrzostwo😂
MariaTrabka: Kolega zamiast pogadać, to na telefon się gapi☹️
Komentarze
Franio00: Biznesy. To się nazywa Biznesy, koleżanko.
MariaTrabka: To raczej nie Boxdel piszę 😜Wersow: Widzę że do Krakowa musisz przyjechać na chwile🫢❤️
MariaTrabka: Po ostatniej imprezie to nie wiem czy się odważę😅❤️Andziaks: Oho🫢
Trombabomba: Na chwile cię zostawić😱
MariaTrabka: Kolega, braciszku😘Famemmatv: WojtekGola Boxdel coś o tym wiecie?🤔
KacperBlonsky: 😏
MariaTrabka: Proszę cię🫣Frizoluszek: Czy my o czymś nie wiemy Marysiu? 😉
MariaTrabka: Karol to kolega😅- Do czego żeś ty mnie zmusił? - Zaśmiałam się gdy Franek mnie objął.
- Przecież to twój pomysł był - Odpowiedział i faktycznie był to mój pomysł. Ale ja nie mówiłam mu żeby wstawiał zdjęcie ze mną.
- Kocham cię - Powiedziałam mu i pocałowałam go w policzek.
- Ja ciebie bardziej - Powiedział i mocno mnie wtulił do siebie, później usiadł przy biurku i złączył live'a. Ja trzymałam się poza obiektywem, pojawiałam się tam wyłącznie jeśli musiałam przejść przed kamerą. Ja się do czegoś takiego nie nadaje.
- Czy ja z Marysią jesteśmy parą? - Przeczytał czat, spojrzał na mnie.
- Marysiu jesteśmy parą? - Zapytał się mnie.
- Nie wiem - Zażartowałam za kamerą. Franek oglądał konferencje, więc stąd ludzie zaczęli pytać.
- Nie wiemy - Zaśmiał się Franek do kamery i oglądał dalej.
- Pokazać Marysię? - Zapytał czytając czat - Pokażesz się? - Zapytał a ja nie chciałam zbytnio się pokazać.
- Nie - Powiedziałam szeptem.
- No chodź. Dla widzów to zrób - Przekonywał mnie Franek i się zgodziłam. Mój ubiór nie był piękny, miałam na sobie koszulkę Franka i krótkie spodenki Nike Pro które było ciężko zauważyć.
- Cześć - Stanęłam przed kamerą, a Franek lekko złapał mnie za nogę widząc że się stresuje.
- Co sądzisz o wczorajszej konferencji? - Zapytał Franek i ściągnął słuchawki.
- Ja chyba dobrze, pewnie lepiej od Franka - Zaśmiałam się i poklepałam go po ramieniu.
- No ciebie to w internecie kochają - Powiedział i złapał moją dłoń.
- Mnie zawsze kochali - Zażartowałam i poprawiłam spodenki.
- Tak myślisz? - Powiedział i rzucił na mnie jednoznaczne spojrzenie.
- No już... - Zaśmiałam się i poklepałam go po klatce piersiowej - Myślenie to nie zawsze mocna strona Franusia - Zaśmiałam się.
- Dzięki... - Zaśmiał się ironicznie.
- Może usiądziesz przy mnie w trakcie live'a - Zapytał Franek i spojrzał na czat - Czat tego chcę tak? - Powiedział do kamery i na czacie pojawiło się pełno komentarzy że mam zostać.
- Ale wiecie, ja muszę do domu wrócić - Skłamałam, wiadomo że zostaje u Franka na noc.
- Posiedzisz jeszcze chwile - Zażartował i ustąpił mi miejsce na fotelu.
- Co uważasz o Fagacie? - Zapytał czytając czat.
- Ja chyba się już wypowiadałam na ten temat - Zaśmiałam się i położyłam telefon na biurku.
- Ale daj widzowi trochę mięsa - Zażartował.
- Fagata po prostu zachowała się beznadziejnie w stronę Stuu. Nie będę przeklinać, bo uważam to za niski poziom. Znałam Stuu, i jest mi po prostu przykro tego co się stało. Ja Fagacie nigdy ręki nie podam - Odpowiedziałam.
- +1 moja droga - Zaśmiał się Franio.
CZYTASZ
Żart? | Nowciax
FanfictionSiostra Tromby, jedna z pierwszych kobiet która zamieszkała w domu ekipy. Zdobyła serca dużej ilości publiczności, ale kto zdobędzie jej serce? Czy żart może zamienić się w związek? A może ship dla żartu sprawi że ten związek będzie mało prawdopodob...