-30-

390 19 1
                                    

- Siema! - Przywitałam się na podkaście u WiP Bros. Uwielbiam ich od pierwszej chwili kiedy się spotkaliśmy, więc ten podkast będzie przyjemny.
- Miło cię tutaj widzieć. Oczekiwaliśmy długo - Zaśmiał się Wojtek.
- A no wiesz jak to jest. Treningi do walki, nagrywanie i jeszcze inne programy itd. Ale znalazłam dla was czas. Mam nadzieje że docenicie - Zaśmiałam się.
- Wiadomo że doceniamy. Zaproszenie Marysii jakiś rok leżało i czekało - Powiedział Adam.

(Wycinki z rozmowy)

- Żywisz uraz do Nowciaxa? - Zapytał Wojtek gdy to rozmawialiśmy o moich relacjach z influencerami.
- Wiadomo że żywię uraz. Według mnie to jest normalne. I może kiedyś mi przejdzie, może nie. Ale przyjaciółmi już nigdy nie będziemy.
- Co sądzisz o tym że Ekipa skończyła się tak że powstały dwie grupki tak naprawdę? - Zapytał Adam a ja trzymałam ten mikrofon w ręce, i nie wiedziałam co odpowiedzieć.
- Tym bardziej że ty w grupce jesteś nie z bratem a z Karolem - Dodał oliwy do ognia Wojtek.
- Mogę się nie wypowiadać na ten temat? - Zapytałam - Ja teraz mam inne życie, otaczam się innymi ludźmi. Chcę zamknąć ten rozdział w życiu. Mam teraz nowy rozdział w życiu. Jestem bardziej aktywna na YouTubie i na Twittchu u Frania - Dodałam chcąc zamknąć ten rozdział życia.
- Jak wspomniałaś o Franiu - Zaczął Wojtek a ja już wiedziałam o co będzie pytanie.
- Nie no, proszę cię - Powiedziałam łapiąc się za głowę.
- Sama zaczęłaś - Zaśmiał się Wojtek - Co was łączy? Ty bywasz u niego na streamach, wstawiliście ostatnio zdjęcie siebie nawzajem na Instagramach. I doszły mnie słuchy że na Fame MMA was widziano w swoim towarzystwie cały czas - Zapytał i podał konkrety, co ja mam powiedzieć?
- Może zacznijmy inaczej - Powiedział Adam - Jak się poznaliście? Bo jednak z tego co cię znam, to ty w świecie Twittcha nigdy nie żyłaś - Zapytał Adam.
- Na to mogę ci odpowiedzieć - Powiedziałam i poprawiłam odrazu postawę - Napisał do mnie na Instagramie. Napisał mi na Instagramie, spotykaliśmy się i jakoś tak wyszło że teraz pojawiam się u niego na streamach, on na moim Ig itd.
- Co na to Liza? - Zapytał Wojtek.
- Nie miałam okazji się z nią spotkać. Tym bardziej że po tym live gdzie kłócili się z Lizą, to tak naprawdę nie wiem czy będę miała ochotę ją poznać.
- Ostro - Zaśmiał się Adam.
- Możemy już skończyć ten temat? - Zaśmiałam się

- Myślisz że Fame MMA będzie twoim głównym targetem teraz? - Zapytał Wojtek.
- Nie wiem, ale dużo trenuje i uwielbiam to. Więc zobaczymy z czasem. O pas raczej się bić nie będę, bo nie mam szans z Linkiewicz - Zaśmiałam się.

- Co sprawiło taką nie chęć do Fagaty? - Zapytał Adam zmieniając temat z moich planów na przyszłość.
- Jej beznadziejne zachowanie.
- Bo ty Stuu znałaś? - Zapytał Wojtek.
- Znam go. Przecież był dość blisko z Karolem przez pewien czas. Nawet byłam nie raz na odcinkach pierwszego Team X.
- Ty dość mocno i często nagłaśniasz tą sytuacje, tak by internet nie zapomniał - Powiedział Wojtek z swoim głupim uśmiechem.
- Ja wiesz, ja biorę przykład z Zebo - Zażartowałam, ja z Zebo się lubimy. Nagrywamy razem. Jak on z Julią Żugaj, to i teraz ze mną też nagrywa. Bo bardzo polubił sposób w który wypowiadałam się na temat Fagaty. Jestem jednym z nielicznych influencerów których Zebo lubi. Fajnie mieć takie wyróżnienie - Najgorsze w tym wszystkim jest to, jak szybko internet zapomina niektórym osobom. Gdzie Fagata skrzywdziła człowieka, a na przykład Konopski po prostu popełnił błąd, do którego się przyznaje. Konopskiemu tego nie zapominają. To według mnie jest najgorsze - Wypowiedziałam się trochę poważniej i szczerzej na ten temat.

Żart? | NowciaxOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz