Theo szemszög:
A szoba leginkább egy színházterem és egy pince keverékére hasonlított. Halovány, de legalább nem vörös fény terjengett, és pontosan annyi világosságot adott, hogy el lehessen olvasni a prospektust. Szinte rögtön megtaláltam a harmadik sorban a székem, a bal oldalon. Elővettem és kihajtottam a papírt, majd olvasni kezdtem.
Kedves Látogatónk!
Üdvözöljük a Latus Clubban. „A világ pénz, ha van pénzed, tiéd a világ!"
A licitálás menete: Az áru bejön és a kalkulátor megadja az első árajánlatot. (A múltbéli sikereken alapszik és ha nincs kereslet, ez lejjebb mehet.) Aki elfogadja/emelni akar az áron, felmutatja a kezét és bemondja az általa választott értéket. A licitálás addig megy, amíg valaki nem tudja annyira túlszárnyalni a többieket, hogy azok már nem szándékoznak emelni. A fizető ezután vagy visszamegy a portára (lásd: fontos tudnivalók), vagy rögtön a licitálóhelyiségből a kijelölt szobába megy. Az árut akár egészen zárásig lehet használni.
Fontos tudnivalók:
× A licitálásban résztvevő személyek csak akkor vehetik birtokba az árut, ha előtte fizetnek a portánál. A kivételek a törzsvendégek, akik a szolgáltatás után is fizethetnek, így azonnal mehetnek a számukra kijelölt szobákba.
× A szolgáltatás előtt/után egy bizonylatot is alá kell írni. Amint aláírja, elfogadja a teljes titoktartást a hivatalos, be nem avatott szervek irányába (több információ a bizonylaton).
× Ha kiderül, hogy nem tud fizetni, akkor:
Átlagos vendég: Az áru automatikusan a második legnagyobb licitet illeti.
Törzsvendég: Legközelebbi eljövetelkor kötelező kifizetnie a fennmaradó részletet. (teljes összeg hiánya esetén: megvonjuk a törzsvendég jogait, így lefokozva azt)
× Az árut kétféleképpen lehet megvásárolni: egy éjszakára, vagy teljes használatra (önnek kell haza szállítani). Ha teljes használatra szeretné megvenni, a legmagasabb egyéjszakás licit dupláját kell fizetnie. Ekkor azonnal hazaviheti, az egyéjszakás licit pedig automatikusan törlődik (ha gyorsan dönt/már a licitálás előtt meghozta a döntését, akár a kezdő árajánlat dupláját is elég kifizetnie!).
A portán az áruk kifizetése mellett az állandó árú kiegészítők megvásárlása is lehetséges. (Az egy éjszaka vásárlásói annyi előnyben részesülnek, hogy a kiegészítők nagy részét megtalálják a szobáinkban, vagyis a teljes használatra vett áruhoz ajánljuk.)
× Egy áru egy nap maximum 1-szer használható a maximális élvezet és higiénia biztosításának érdekében.
A prospektus elolvasásakor szinte ledermedtem. Még mindig nem voltam tisztában azzal, hogy milyen helyre kerültem pontosan, és mit értenek az „áru" alatt, de egyre inkább hajlottam a rossz gondolataim felé.
-Jézusom, milyen helyre keveredtem? – kérdeztem magamtól, amikor valaki bejött az ajtón; nem is egy, hanem négy férfi. Mindannyian rám pillantottak, majd leültek a helyükre. Az egyik, S. W. monogrammal, mellettem foglalt helyet. Testes volt, kissé alacsony és őszülő, fekete haj borította a fejét. Sunyin rám mosolygott, amitől a pulzusom az egekbe szökött, és majdnem beindultak az önvédelmi reakcióim is. Egyre kevésbé éreztem magam biztonságban.
-Maga új? Múltkor még Harold ült mellettem. – szólt hozzám, kissé röfögő hangon. Próbáltam rámosolyogni, de csak egy hülye grimaszra futotta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal a pokolból
Romantizm"Csak a szálldogáló tollpihéket láttam, amik lassan földet értek és eltűntek a valóságban. Egyre közelebb jött hozzám, s megszorította a kezeimet; egy apró szellő libbentette meg a közeli fán épphogy kapaszkodó, elszáradt levelet, ami letört és sikl...