Po nazisubarashských ulicích je běžně velký provoz. Většina vozů je obchodních a slouží k přepravě zboží z města i do něj. Některé vozy jsou součástí veřejné přepravy, takovým ekvivalentem naší městské i meziměstské dopravy. Pohodlí nic moc, ale svému účelu slouží výborně. Zbylé vozy jsou soukromé a majitelé s nimi nakládají podle svých představ. Jeden takový vůz patří i těm únoscům, kteří dostali Emu V. Straširybkovou a Iva Stokureva, a míří s nimi neznámo kam.
Ti dva jsou uvnitř vozu svázaní tak, aby se nemohli hýbat. Spolu s nimi tam sedí vůdce, který si už teď užívá to, že se mu podařilo zajat tak krásnou elfku. „Co po nás chcete?!" ptá se už asi po desáté v řadě vůdce. „Peh," plivne po ní, „cožpak to není jasné? Chceme vás pracovně i sexuálně zneužít." Pak se podívá na Iva, který si od bohyně Magmy vybral vzhled kozaté černé elfky. „Hlavně na tobě se vyřádíme," řekne perverzním tónem a už si mne ruce. „Ale co když se mi to nebude líbit?" strachuje se o potěšení únosců Ivo, „Víte, tohle bude moje poprvé." Vůdce se zasměje. „Konečně po tak dlouhé době někoho odpaním!" raduje se. „Ale takhle jsem to nemyslel..a. Já už dávno nejsem čistý, ale," zasekne se, „jak to jenom říct? Ještě tak před deseti minutami jsem byl běloruský sexy zpěvák, takže je tohle nové sexy tělo nezvyk." „Co to mele?" ptá se další z únosců, který tam s nimi sedí taktéž. „Nevím a nezajímá mě to," odpoví mu vůdce nevrle. „No tak počkat," vykřikne elfka, „já jsem stále vnitřně mužem." Únosci se na sebe nechápavě podívají. „Znamená to tedy, že když si nade mnou užijete, jste homosexuálové?" začne filozofovat elfka. „A.. co když, že se mi to bude líbit? Bude ze mě taky gayáček?" začne se mírně strachovat. „Šéfe, co to plácá?" ptá se jeden z únosců opět šéfa. „Mlč a neposlouchej jí, jenom si s námi pohrává," odpoví mu vůdce. „No jo, ale pokud budeme opravdu homosexuálové," neuposlechne jeho rozkaz, „však to je v tomhle království zakázané a trestané odpanněním, kastrací a následnou bolestivou popravou!" „Pff, a kdo na to jako přijde?" namítá vůdce. „Bez tak jenom blafuje a je to jen pořádně nadržená ženská. Takové ojíždíme nejraději," dodá k tomu ještě. Ema a Ivo se na sebe jen podívají a nechtěně pokračují dál v cestě.
Po zdlouhavé hodině, která působila spíše jako hodin tři, konečně dorazí do základny únosců. Základna se nachází v odpadních kanálech – protože všichni ti zlí mají základnu pod zemí nebo v jeskyních – nazisubarashské čtvrti zvané jako Nazisubarashi-venkov. Únosci přivedou ty dva do hlavní místnosti, která zdánlivě připomíná trůnní sál. „Vítejte v našem sídle!" přivítá je vůdce, který se na jejich únosu sám podílel. „Kdo jste?!" vyjede po nich až moc nezvykle Ema. „Mé jméno je Antho Nine a tohle je má guilda: Rafael, Zachariash, Frankie, Aadaam, Ollie, Hashim a Jack," představí se vůdce guildy a pak i členy své guildy, na které zároveň i ukáže. „Naše guilda je mnohem více, než co zde vidíte, patříme mezi nejpočetnější guildy z celého Království dobra," malinko se vytahuje Antho. „Hmm, a co je zač ta vaše guilda, že máte v popisu práce unášet tak mladé dívky?" nepřestává být agresivní Ema. „Naše guilda má jasné cíle i popis své práce. Víte, v tomhle světě je mnoho zla, ať už to jsou diktátoři, katastrofy, války nebo elfové. Tohle jsou ta obyčejná zla, která vám nějaký obyčejný občan řekne. Jenže já vidím v tomhle světě ještě jedno zlo. Existují zde muži, většinou mladiství, kteří své dny tráví sledováním kreslených postaviček. Možná si říkáte, že to není tak špatné, ale bohužel musíte přistoupit trochu blíže, abyste to pravé zlo poznali. Je tu jistá skupinka, která si nad těmito postavami dělá dobře. To už je trochu divné, ale pořád to není to zlo, o kterém tu mluvím. V té jisté skupině je ještě jistá skupina, která si dělá dobře nad jistým kruhem kreslených postav – malých dětech. Naše guilda má za úkol tyto lidí vystopovat, najít a polepšit. Proto jsme unesli tebe a tvojí černou otrokyni, aby tihle úchyláci okusili něco jiného, než je dítě. Jsme guilda Děti Už Ne, je mi ctí, že jsme vás mohli unést a já vám tak mohl povědět tenhle zdrcující monolog," vysvětlí jim Antho. „Oooooh," nadchne se Ivo, „tak to je to celkem hot." Ema se na něj jen zhrozeně podívá. „C-cože?" nevěří vlastním uším. „Jsem dojatý, že vám váš únos tolik nevadí. A proto prosím, jestli byste se už nemohli svléknout. Tihle úchyláčci dokáží nadělat pořádnou paseku, když jsou neuspokojeně nadržení," požádá je jejich únosce. „No ale ovšem!" vyjekne radostí Ivo a hned se začne svlékat ze své róby. „No jo, ale.. mně je třináct," řekne Ema Anthovi. „To nevadí, ty stejně nemusíš, jsi ošklivější než ošklivé káčátko," utěší ji vůdce guildy Děti Už Ne. „UwU~ >.<!" vydechne pořádně nadrženě Ivo, když už je celý nahý. Pak se na sebe podívá. „No téééda, to vůbec není špatný," hodnotí své nahé tělo, když ho poprvé spatří. Ještě než se však dostatečně stihne doprohlédnout, už je obklopen bandou nadržených pubertálních a dospívajících mužů, kteří ho chtějí celého pro sebe.
ČTEŠ
Poslední přání: Příliš příležitostí!
ЮморPřáli jste si někdy přejít po smrti do jiného světa? No, Ema Straširybková ne. Ema je citově složitá a komplikovaná dívka, ostatně jako všechny v jejím věku (je jí 13 let), která se jednoho dne rozhodne skoncovat se svým životem. Ale věci tak úplně...