Mediadaki çıtır= Ceylin'in abisi
Yağızım da yağızımmm
-------------------
Garip bir şeyler oluyordu.Birden fazla insan sesi duyuyordum,tanıdık değillerdi.Gözlerimi korkuyla araladığımda beyaz bir oda ve başımın ucunda duran bir hemşire gördüm.
-"Uyandı efendim."
Doktor telaşla yanıma gelip gözlerime ışık tuttuğunda bilincimin yerinde olup olmadığını kontrol ettiğini anladım.
-"Beni duyuyor musun Ceylin? Vücudun ağır darbeler almış,kendini şu an nasıl hissediyorsun?"
-"İyiyim."
-"Seni iyi hissettirecek birçok ilacı vücuduna aktardık,şimdilik sadece uyumalısın.Ben seni tekrar kontrole geleceğim.Hemşire serumun bittiğinde yanına uğrayacak."
Doktor sanki bir şey söyleyecek gibi duruyordu ama sanırım diyeceği şeyden vazgeçmişti.Arkasını dönüp kapıya doğru ilerlediği sırada hızla dudaklarımı araladım ve merak ettiğim soruyu sordum.
-"Ailem nerede?"
-"Kendini yorma Ceylin,biraz dinlen."
Doktor bir şey söylememe izin vermeden odadan çıktığında kaşlarımı çatıp doğrulmaya çalıştım ama hemşire izin vermemişti.
-"Lütfen,dinlenmeniz lazım Ceylin Hanım."
-"Neler oluyor? Ailem nerede? Abimi istiyorum."
-"Sakin olun,lütfen uzanın anlatacağım."
Dediğini yapıp sırt üstü uzanmaya devam ettiğim sırada derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.Gerçekten sadece abimi görmek istiyordum.
-"Ailenizden şiddet gördüğünüzü öğrendik sonra-"
-"Ne? Hayır yok öyle bir şey,lütfen odaya ailemi alır mısınız? Neredeler?"
-"Bakın sakin olun lütfen...Aileniz sizi buraya getirirken küçük bir kaza geçirmiş.Arabalar kafa kafaya girmiş gibi bir şey olmuş daha sonra abiniz ve çarpıştıkları aracın şoförü tartışmaya başlamış.Aracınıza çarpan da senin gibi lise öğrencisi olduğu için adliyeye gidip serbest bırakıldı."
Doğru mu duymuştum? Abimler kaza mı yapmıştı,durumları nasıldı?
-"Durumları nasıl? Neredeler? Onları görmek istiyorum lütfen."
-"Abiniz koridorda,anneniz ise henüz işten çıkmamış.Babanız-"
-"Abimin haberi var mı?"
-"Hayır,sadece biz biliyoruz.Lütfen şimdi biraz uyumaya çalışın."
-"Abimi görmek istiyorum."
-"Dinlenmeniz lazım Ceylin Hanım,gerçekten Doktor Bey'in isteği bu yönde.Üzgünüm elimden gelen bu kadar."
Hemşire odadan çıktığı an ayağa kalkmaya çalışmıştım ama canım yandığı için mecburen tekrar uzanmak zorunda kalmıştım.
-"Özür dilerim abi."
Başım ağrıyordu,kendimi yorgun ve aç hissediyordum.En iyisi onları dinleyip uyumaktı,gözlerimi usulca kapatıp elimi karnımın üzerine yerleştirdim ve başımı biraz sola doğru yatırdım ardından kendimi derin bir uykuya bıraktım.Bünyem artık kaldırmamaya başlıyordu.
******************
-"Yağız iyi misin oğlum?"
Artık bağırmak istiyordum,abime bir şey olmadı anne demek istiyordum.Kızın gözlerinin önünde eriyor demek istiyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKSİLİK
ChickLitÇoğu insan tarafından zorbalığa maruz kalan bir kız düşünün...Abisinden başka seveni olmayan bir kız sizce de çok ağır şeyler yaşamamış mıdır? Sadece bir gecede gözünün kararmasıyla ona yaşatılan her acının intikamını almak için yemin ediyor. ******...