19

182 15 9
                                    

Hastaneden çıkalı iki saat oluyordu ve bugün çarşambaydı yani annemin izin günüydü.Eve gitmek istemediğimi abime söylediğimde gayet güzel bir şekilde anlayış göstermişti.Şimdi Gururların evindeydik,ben meyve yiyordum Atalay ve abim ise korku filmi izliyorlardı.

-"Şu aptal sikik kafanı kırmadan o odadan çık mal!"

Atalay filme kendini aşırı kaptırmıştı ve abimin de ondan pek farkı yoktu.İkisini izlemek daha keyifliydi.Atalay karaktere küfrettiği sıra gülüşümü saklayamadan kahkaha attım.

Açılan dış kapının sesini duyduğumda kafamı o tarafa doğru çevirdim ve koşudan gelen Gurur'u gördüm.O selam bile vermeden mutfağa yöneldi ve arkasını bize doğru dönüp su içti.

Gözlerim benden izinsiz bir şekilde Gurur'un terli sırtına kaydığında yutkunma gereği duydum.İlk defa bir erkeği çıplak görmek istiyordum.

Sırtı o kadar güzel ve kaslıydı ki her kızın dokunası gelirdi.Evet o kızlardan biride bendim.

Hareket eden kaslarından kafamı çevirip önüme döndüğüm sırada onun sesini duydum.Mutfak tezgahına yaslanmış bir şekilde bana bakıyordu.Hadi ama...Bu kadar seksi bakmak zorunda mısın?

-"Sen sapık olmaya mı başladın?"

Yediğim elma boğazımda kalırken abimin gözleri beni buldu ve sırtıma birkaç kez vurup Gurur'a baktı.Sanırım duymuştu.

-"Ne sapığı lan?"

Gurur ukala bir gülüş yüzüne kondurduğunda gözleri abimden bana kaydı ve yüzüm her ne şekle girdiyse bu ona kahkaha atmasını sağladı.Anında gülüşüne baktığımda dişlerinin aşırı güzel olduğunu gördüm.Gülmek her insana yakışırdı ama sanki en çok gülmeyi Gurur hak ediyor gibiydi.

-"Yok bir şey,siz filme odaklanın."

Abim ona göz devirip tekrar Atalay'a yaklaştı ve arkadaşıyla film izledi.Utançtan çocuğun yüzüne bakamıyordum.Adım seslerini duymamla nefesimi tuttum.O benim kulağıma mı eğilmişti!

Terli kollarından birini koltuğun başına dayadı ve üzerime doğru geldiğinde cidden nefesimi tuttum.Dudakları kulağımın dibine geldiğinde durdu ve fısıldayarak tane tane konuştu.

-"Eğer vücudumla ilgili düşüncelerine devam edersen bende aynılarını senin için düşünürüm ve benimkiler senin düşündüklerin gibi masum olmaz."

O kendini geri çektiğinde şoktan büyüyen gözlerim anca normale dönmüştü.Ne demişti lan o?!

Hızla atan kalbimin utançtan hızlandığını düşünüp boğazımı temizledim ve lavaboya gitmek için ayaklandım.Hızla kendimi tuvalete atıp kapıyı kilitledim ve aynaya dönüp kendime baktım.Kızaran yanaklarıma su vurup rahatlamaya çalıştığım sırada işe yaramadığını fark ettim.

-"Abinin arkadaşı Ceylin...Düşünmeyi kes Ceylin."

Birkaç dakika içinde kendimi toparladığımda derin bir nefes alıp tuvaletten çıktım ve akşam yemeği için mutfağa geçen abimlere baktım.

-"Hadi gel,yemek yiyoruz."

Kafamı sallayıp yemek masasına geçtiğimde abimin yanında ki yerimi aldım.Atalay tabağımı doldurup önüme koyduğu sırada kaşığımı alıp pilava daldırdım.Bizim dışımızda pilavı çatalla yiyen tek kişi Gurur'du.

-"Şu huyundan vazgeçemiyorsun değil mi?"

-"Bir daha ağzındakilerle konuşursan başka şeyleri ağzına alırsın."

Gurur'un yaptığı imaya abim yüzünü buruşturmakla yetindi.Atalay ise Gurur'un ciddi yüz ifadesinden korkmuş olacak ki yutkunup başını salladı.

AKSİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin