Belki bir belki de iki saattir olduğumuz gibi duruyorduk.Abim yarım saat sessizce ağlayıp içini dökmüştü bende annesiymiş gibi davrandım.Keşke sırtımızı sıvazlayıp her türlü yanımızda duran,çocukları için savaşan bir annemiz olsaydı.
Abim kendini geri çektiğinde elimi saçlarından ayırdım.Burnunu çekip ıslak gözlerle yüzüme baktığında dudaklarıma bir tebessüm kondurdum.
-"Beni sulu göz yapmaya falan mı çalışıyorsun bacım hayırdır?"
Kıkırdayarak elimi sırtından çektim ve arkama yaslanıp bakışlarımı denize çevirdim.
-"Sen hayatımda gördüğüm en güçlü kızsın."
Ağlamayacaktım,hayır ağlamayacaktım.
Durgunluğu bırakıp keyifli bir hava yaratmak için dudaklarımı araladım ve moralini düzeltmeye çalıştım.
-"Teşekkürler bebeğim,bir Ceylin Arsal olmasan da sende güçlüsün."
Gözlerini devirip bir ayağını diğerinin üzerine yarım bir pozisyonda atıp arkasına yaslandı ve iki kolunu da arkaya koyup iyice yayıldı.
Rahatlığa bak paşamın.
Cebimdeki titreyen telefonumu çıkartıp ekranı açtım ve sınıf grubundan gelen mesajlara tıkladım.İngilizce ödevini çoktan halletmişlerdi yeni ödev mi vardı acaba diye düşünmeden edemedim.
__(SOYTARILARIN SINIF GRUBU)__
0536.....: GENÇLER PARTİ VARMIŞ!!!
0536.....: MEB düzenliyormuş,bir dakika bekleyin okul grubuna atılan mesajı atacağım.
0541.....: Salak,bizde o gruptayız biliyoruz partiden haberimiz var.
0536.....: He doğru pardon.
Sınıf grubuna atılan mesajlardan çıkıp okul grubuna girdim ve müdürün attığı mesajı okudum.Bir partimiz eksikti zaten hocam.
__(DAL ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN OKUL GRUBU)__
Soner Hoca: Hepinize iyi günler arkadaşlar.MEB'in öğrenciler için düzenlediği partiye tüm sınıflar davetlidir ve katılım zorunludur çünkü ücretsiz bir parti olacaktır.Her okulda yapılacak olan bu partiye okul dışından bir tanıdık getirilmeyecektir.Parti okulumuzun ayarladığı lüks bir villada olacaktır ve yaklaşık üç saat sürecektir.Parti amacı öğrencilerimizin kafasını dağıtması ve birazda olsa dersten uzaklaşıp kafa dinlemeleridir.Cuma saat 20.00'de okulumuzun belirttiği adrese gelmeniz istenmektedir.Alkol isteyen kullanabilir çünkü öğretmenler başınızda olmayacak ve sorumluluk alınmayacaktır,olacak her türlü durumdan idare sorumlu değildir.İyi günler çocuklar.
Sohbetten çıkıp gözlerimi devirdim ve telefonu cebime koydum.Bugün günlerden pazardı,partiye daha çok olduğu için fazla kafaya takmadım.Yarın okulda kızlar büyük ihtimalle ne giyecekleri ve partnerleri hakkında konuşacaktı.Neyse zaten önemsiz bir şey.
-"Barış sizin okulda mı?"
Barış ismini duyar duymaz düşüncelerimden sıyrıldım ve abime bakışlarımı çevirdim.Kaşlarımı hafifçe çatıp dudaklarımı araladım.
-"Hangi Barış?"
-"Kayacan.Barış Kayacan."
Gözlerim kocaman olurken bu sefer kaşlarını çatan abimdi.Barış'ı nereden tanıyordu? Onu neden soruyordu? Bir sorun mu olmuştu?
Kafamdaki düşünceleri bırakıp sakin halime döndüm ve merakla sordum.
-"Sen Barış'ı nereden tanıyorsun ki abi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKSİLİK
ЧиклитÇoğu insan tarafından zorbalığa maruz kalan bir kız düşünün...Abisinden başka seveni olmayan bir kız sizce de çok ağır şeyler yaşamamış mıdır? Sadece bir gecede gözünün kararmasıyla ona yaşatılan her acının intikamını almak için yemin ediyor. ******...