Bölüm içinde geçen bazı kelimelerin anlamları
Mecruh ;yaralı .
Meftun ; büyülenmişcesine tutkun vurgun olan kimse .
Muhal ; olması , gerçekleşmesi olanaksız .
Peyda ;açık, belli olan .
Meçhul ; bilinmeyen bilinmedik .
🪷
Neden , neden defalarca kırıldığım yerden umut etmeye devam ediyorum , neden durduramıyorum kendimi . Bu çok tuhaf bir his , zihnim her şeyin bilincinde ama sadece o kadar , bilincindeyim ve engel olamıyorum .Mecruh bedenim uçurumun kıyısında büyük bir inatla . Duyduğum sesle irkildim etrafıma baktım , araba durmuştu .
"Hivel Hanım iyi misiniz ? "
Her zamanki gibi derin düşüncelere dalmıştım , kim bilir adam kaç defa seslendi , mahcup bir ifade yer aldı yüzümde . "İyiyim . " Aracın açık kapsından yavaşça inip etrafı süzdüm . Marinaya gelmiştik , şaşkın bir şekilde bakındım , neden burada buluşuyoruz ki anlamadım.
Adının Kemal olduğunu hatırladığım adam yürüyünce takip ettim onu , Alparslan ile buluşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti . Bu süre zarfında bir defa bile iletişime geçmedi benimle , oysaki yemek keyifli geçmişti güzelde ayrılmıştık ama yine kaybolmuştu.
Sessiz geçen bir haftada ona dair olan her şey sükuta uğradı bir bir .
Sessizliğin beni bu kadar yaralayacağını düşünmemiştim , yıkım tahminimden daha can alıcı oldu .
Yıllarca alışmıştım onsuzluğa ama bir gün ansızın hayatıma girdiğinde alışılmışlık gitti , sanki o hissi hiç yaşamamışım gibi onunla doldu bütün hücrelerim .
Gözlerine kitlenen gözlerim , kokusunu soluyan ciğerlerim .
Her bir zerrem isyandaydı , tutunmak istediğim tek o vardı , yıllardır kurduğum tüm tabuları tek seferde yıkmıştı . Bugün okuldayken beni aradı , yine hiç beklemediğim anda gerçekleşti her şey , buluşmak istediğini söylediğinde kalbim deli gibi attı bütün o acı kayboldu .
Ne kadar itiraz etsem de emrivaki bir şekilde Kemal'i yollamıştı beni alması için . Kemal durduğunda karşımdaki manzara defalarca yutkunmama sebep oldu , dört katlı lüks bir yatın önünde durmuştuk .
Alparslan'ı görmemle gülümsedim , üzerinde geniş omuzlarını saran lacivert bir gömlek vardı . Üç düğmesini açmıştı , saçları hafif dağılmıştı , uzun birkaç tutamı alnına tel tel düşmüştü nefes kesici duruyordu . Mavi gözleri üzerindeki gömleğe eşlik ediyordu adeta koyulaşmıştı .
Yavaş adımlarla yata geçtim , karşı karşıya geldiğimiz an görüntümüze gülümsedim küçük duruyordum yanında . O yapılı ve uzun boyluydu ben ise bir türlü büyümeyen küçük bir kız çocuğu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂLÂM-I MÂZİYE (GEÇMİŞİN ACILARI) +18
RomanceÂLÂM - I MÂZİYE (GEÇMİŞİN ACILARI) +18 Dünya üzerindeki varlığını hâlâ sürdüren bedenim boşlukta sallanır gibiydi, zilin sesiyle kaşlarımı çattım bu saatte bu da kim . Israrla çalmaya devam ediyordu, hızlı adımlarla kapıyı ilerledim, kapıyı açmamla...