Aralanan Sır Perdesi🌿

117 8 0
                                    

Bölüm şarkısı 🎶

~ Herkessiz yaparım, ama sensiz asla~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~ Herkessiz yaparım, ama sensiz asla~

                                        🌵

Duyduğum şeyler ile ciddi anlamda şok olmuştum. Giray'ın o mezarda ne işi olabilirdi.
Saatlerce tanımadığı birinin mezarında ne anlatıyor olabilirdi. Şu son hafta hayatımın alt üst oluşuna, çeşitli entrikaların içine düşmeme, tanımadığım insana emrikavi ve tehditle yardım etmek zorunda olmama gerçekten anlam veremiyordum.

Uzun bir süre sessiz kalmış olmalıyım ki Akay elini gözümün önünde sallayıp adımı sesleniyordu.

"Bu işin aslını çözeceğim ben. Sen bişeye karışma Akay."

"Tamam da sence Giray'ın o mezarda ne işi vardı?"

"Bir bilsem. Ah bir bilsem."

"Tamam sen kafana takma.  Eminim geçerli bir açıklaması vardır.

"Umarım Akay. Umarım bir açıklaması vardır."

                                         🌵
Dersten sonra Akay'la ayrılmıştık. Giray'ın bir ihtimal o mezarda olduğunu düşünüp arabayı mezarlığa doğru sürdüm.

Yol üstünde çiçekçilerden birine uğrayıp bir Buket sarı Gül aldım. Mezarlığın başına geldiğimde arabadan çiçekleri alarak indim. Doğru mezarı ararken bir mezarın başında oturmuş kendi kendine birşeyler konuşan Giray'ı görmemle hem tuhaf hissettim hemde tahminlerim doğru çıktığı için mutlu olmuştum.

Yavaşça ve sessizce mezara doğru yürüyordum. Giray'ın ne dediğini anlayacak kadar yakınına vardığımda söylediklerininden birkaç şey duymayı başarmıştım.

"Eğer elimde bir imkan olsaydı orada seni kurtarırdım. Herşey adına özür dilerim. "

Giray tam ayaklanıp arkasını dönmüştü karşısında beni görmeyi beklemiyordu ki yüzünü kaplayan bir şok ifadesi vardı.

"Feris? Senin burada ne işin var?"

"Bence senin burada ne işin var Giray? Akay söylemese her işim var dediğinde buraya geldiğini öğrenmeyeceğim. Bir açıklama bekliyorum."

"Feris ben. Ben sadece babanın yapmayı istediği şeyi yapıyorum. Her müsait olduğumda gelip onunla konuşma yapıyorum. Özürler diliyorum. Bende kardeşimi kaybettim ve bunun acısını şuramda hissediyorum."

Kalbini gösteriyordu. Ben böyle bir amacı olduğunu bilmiyordum. Giray'ın gözleri dolu doluydu. Hayatımda ilk kez onu böyle görüyordum. Daha fazla dayanamadım ve kollarımı boynuna doladım. O da ellerini belime sarınca hıçkırarak ağlamaya başladı. Daha fazla dayanamayan gözlerim bu anı bekler gibi akmaya başlamıştı.

ATEŞE TUTSAK🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin