Vadesiz Bekleyiş🌿

45 5 0
                                    

Bölüm şarkısı 🎶

"Miladı dolmuş bir sevda benimkisi, gelsen de geç, gelmesen de geç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Miladı dolmuş bir sevda benimkisi, gelsen de geç, gelmesen de geç..."

                                        🌵

Ares hırsla Fuat denen adamın üstüne atılırken bende korkuyla Ulaş'a koştum. Bıçak sağ dirseğinin altına girmiş olmalı ki en yoğun kanama oradaydı. Hemen Ulaş'ın üstündeki gömleği çıkarıp koluna sarmaya başladım.

Ulaş;
"Kızım bi sakin ol! Acımıyor fazla."

"Nasıl acımıyor? Çok kanıyor ama!"

Ulaş;
"Olur öyle şeyler. Sen sakin ol geçer bir kaç güne."

Tam yaraya bakacakken Çağan'ın sesi kulaklarıma doldu. Başımı arkaya çevirdiğimde üstümüze doğru koşan Çağan ve Baturay'ı gördüm.

Baturay, Ares'in yanına gidip Fuat'ı dövmeye başlarken Çağan ise Ulaş'ın yanına gelmiş tam yanıma çöküp yarayı kontrol ediyordu.

Çağan;
"Oğlum ne dikkatsizsin ya! Adama bodoslama dalınır mı? Bilmiyor musun Müconun köpeklerini emanetsiz gezmezler?"

Ulaş;
"Ekşın oldu kardeşim fena mı?"

"Hala işin dalgasındasın Ulaş! Sana inanamıyorum! Keşke sizi hiç bulaştırmasaydım!"

Ares;
"Bizi bulaştırmayıp kimi bulaştıracaktın! Sünepe arkadaşlarını mı?"

"Arkadaşlarım hakkında doğru konuş!"

Ares;
"Yalan mı kızım? Ne yapacak senin o kız arkadaşın? Makyaj malzemesi getirip adamı mı boyayacak?"

"Keşke gelmeseydim yanına! Bu zehirden ölüp gitseydim!"

Hızla çantamı alıp arkamı döndüğüm gibi yürümeye başladım. Aklıma ilk verdiği tepki gelince içimde bi burukluk belirdi.

Sabah.......

Arabama bindiğimde hemen Ares'i aradım. İlk çalışta açmıştı. Sanki aramamı bekliyormuş gibi.

"Müsait misin? Acilen konuşmamız lazım."

Ares;
"Evet müsaitim seni dinliyorum."

"Telefonda olmaz. Gelebileceğim bir yer var mı?"

Ares;
"Tabiki de evdeyiz çocuklarla. Biliyorsun evi zaten."

"Tamam yarım saate oradayım. Görüşürüz."

Ares;
"Bekliyoruz, görüşürüz."

Telefonu kapatıp arabayı Ulaş'ların evine sürmeye başladım. Gerginlikten sürekli terliyordum. Dikiz aynasından baktığımda birinin selektör yaptığını farkedip sağ şeride geçtim. Başımı solumdaki arabaya çevirmemle şok olmuştum.

ATEŞE TUTSAK🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin