SESSİZ ZELZELE🌿

30 4 1
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                    🌵Dans etmekten ayaklarıma ağrılar girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌵
Dans etmekten ayaklarıma ağrılar girmişti. Bir Akay'la bir Mirza'yla partner olmuştum. İkisi de sap olunca maalesef bana kalıyordu onlara eşlik etmek. Kesinlikle birer yenge bulmalılardı bana. Bu iş böyle gitmezdi. Çok güzel görümce olacaktım.

Akay;
"Ne düşünüyorsun sen öyle dertli dertli?"

"Sizin bana ne zaman yenge yapacağınızı. Yürütemiyoruz böyle görmüyor musunuz? En azından biriniz yapsa işim kolaylaşır. Parti başladı başlayalı bir birinizle bir birinizle dans etmekten bi tuhaf oldum."

Mirza;
"Bir de bayıl istersen Feris?"

Akay;
"Abi kadın doğru söylüyor ha!"

Yaptığı repliklerle kıkırdadım. Ve o an aklıma gelen şeyle kendimi toparlayıp ciddileştim. Daha fazla uzatmanın anlamı yoktu.

"Size bir şey anlatmam gerekiyor."

Akay;
"Nedense sıçtık hissi geldi bana bir. Hayırdır inşallah?"

Mirza;
"Yalnız değilsin kardeşim bende de oldu o his. Başla bakalım Ferisellam."

Hitabı karşısında yüzümü buruşturarak boğazımı temizledim. Ciğerlerime aldığım derin solukla anlatmaya başladım.

"Ares ve arkadaşları benden birşey istiyorlardı. Belki biliyorsunuz belki bilmiyorsunuz ama onlara ilaç temin etmemi istiyorlardı. Ben karaborsada sattıklarını bile düşünmüştüm ama çok farklı bi sebebi varmış çocuklar. Arel ve Ulaş eskiden bağımlıymış. Başlarına bir takım olaylar gelmiş. Daha sonra temizlenmişler ve bu uğurda bu batağa saplanan çocuklara özel bir klinik açmışlar. İlk başlarda yasalmış fakat daha sonra ilaç teminatında çok büyük sorunlar çıkmış. İlk klinikleri mühürlenmiş ama durmamışlar bir tane daha açmışlar fakat bu kez yasa dışı. İlaçları karşılayamıyorlarmış bu yüzden hırsızlık yapmışlar. Ama yemin ederim size boşuna değil. Daha sonra Arel cezaevine giriyor, babamla aynı koğuşa düşüyor. Babam bizi anlatıyor Arel'e. Annemin işinden benim okuduğum bölüme kadar. Arel de fırsattan istifade bir şekilde plan yaparak benimle tanışıyorlar ve tek seçenek olarak gördükleri şeyi yapıyorlar. Beni babamla ve annemle tehdit ederek onlara ilaç temin etmemi istiyorlar. Sırf küçücük çocuklar için. Ve ben bunu çok kısa süre önce öğrendim. Artık bile isteye ilaç temin edeceğim. Ve son söyleyeceğim şey ise; Ben artık mezun oldum ya, o klinikte çalışacağım."

ATEŞE TUTSAK🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin