Olası Savaş🌿

63 6 1
                                    

Bölüm şarkısı🎶

~Sen ki geceyle gündüzün birleştiği saatte odama dolan güneşin göz alıcı ışığısın peri kızı~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Sen ki geceyle gündüzün birleştiği saatte odama dolan güneşin göz alıcı ışığısın peri kızı~

                                      🌵

Hissizlikti. Sağımda, solumda, önümde ve arkamda hissettiğim şey hissizlikti. Ateşten çukura düşmüştüm ama yanmıyor donuyordum. Her bir uzvum ateşin sıcaklığında buz kesiyordu. Nefes alamıyordum. Terliyordum ama bu ter buz kesmeme sebep oluyordu. Nefes alma ihtiyacı hissediyordum ama içime çektiğim tek şey ateşin tam kendisi oluyordu. Ateşi ciğerlerime dolduruyorum.

Her yer karanlıktı. Ortamı aydınlatan tek şey ateşin turuncuya çalan parlak hareleriydi. Kıvrandığımı hissediyordum. Bedenim buz keserken içimde inanılmaz bir Volkan kaynıyordu. Yavaşça o çukurdan çıktığımı hissediyordum. Temiz hava ciğerlerime doluyor, içimdeki o isi ve yanma hissini alıyordu. Kendime geldiğimi hissettim. Sanki kocaman bir yangından kurtarılmayı bekliyordum. Ve sonunda birisi sessiz sesimi duymuş bana el uzatmıştı. Şimdi kurtuluş vaktiydi.

Kendime geldiğimi de gözlerimi açmaya çalıştım. Ama ne kadar denesem de başarılı olamadım. Sesimi duyamıyordum. Konuşmak istiyordum konuşamıyordum. Ama duyuyordum. Bağırışmalar vardı. Sanki birisi karşısındakini suçluyordu. Gelip giden seslerle aslında hiç yabancı gelmediğini anladım. Ares'ti, buradaydı.

Ares;
"Naptın lan sen! Naptın oğlum sen!"

Giray;
"Ne zırvalıyorsun sen amına koyayım! Hem sen kimsin!"

Nefha;
"Ares o. Feris'in arkadaşı."

Akay;
"Sikerim sizi de tartışmanızı da! Feris yaralı kan kaybediyor ve siz tanışma derdinde misiniz!"

Mirza;
"Akay çok kanıyor! Feris'e bişey olmayacak değil mi? O iyi olacak değil mi Akay?"

Akay;
"İyi olacak Mirza. Allah aşkına beni daha da strese sokma arabayı getirin!"

Birinin vücudumu hareket ettirdiğini kavradım.

Ares;
"Yarayı göremiyorum. Çok kanaması var! Kurşun omurgaya saplanmış olabilir! Haraket ettirmeyin, ambulansı arayın!"

Giray;
"Sen kimsin bize emir veriyorsun orospu çocuğu!"

Çağan;
"Seni bir sikerim, hayatta olup olmadığını şaşırırsın piç!"

Nefha;
"YETER! FERİS BURADA CAN ÇEKİŞİYOR SİZİN YAPTIĞINIZA BAKIN! YETER! ARKADAŞIM ÖLÜYOR SİZ KAVGA DERDİNDESİNİZ!"

Mirza;
"Akay ölüyor diyor! Akay Feris ölüyor mu? Ölmesin Akay bişeyler yap!"

Akay;
"Mirza sakin ol! Beni de geriyorsun! Nefha sende saçma sapan konuşup ortamı iyice kızıştırma!"

Bir kaç ses duydum ne olduğunu idrak edemiyordum. Canım öylesine yanıyordu ki, hissettiğim hissizlik bile çare olmuyordu.

ATEŞE TUTSAK🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin