Deel 44

86 2 0
                                    

POV Soraya :

Ik ga zachtjes met mijn vinger over de wang van de baby. Ik let op de baby van Chaima de zus van Sarah.

Ze zijn super cute maar kinderen zijn nooit echt mijn ding geweest. Kan me zelfs herinneren toen ik 16 was en ik zwanger raakte van mijn stief vader. Ik was zo hulpeloos en moest een abortus plegen.

Mijn moeder kwam er later achter en was zo boos dat ze gelijk de politie belde. Kort daarna raakte ze verslaafd aan allerlei pillen en alcohol. Ik geef mezelf de schuld.

Als ik niet zo'n grote slet was geweest was mijn moeder misschien nog een lieve mama geweest maar ik herken der nu niet eens.

Maar ja het is goed voor mij om effe hier in Marokko te zijn. Ik ben althans altijd al een Marokkaan geweest. Maar Marokko kon ik niet zo goed herinneren. Ik ging der niet vaak naar toe. Mijn moeder was niet zo reliëf en was altijd al een beetje een losse vrije vogel.

Ben nooit een moskee in gegaan of nooit echt iets geweten over mijn geloof. Ik geef mijn moeder daar de schuld voor. Ze heeft het me nooit geleerd.

Ik keek goed naar de baby. 'Jij gaat een goeie moeder krijgen.. Chaima is de beste ze heeft een mooie hoofddoek en gaat je veel belangrijke dingen leren. Dingen die mijn moeder mij nooit heeft geleerd' fluister ik naar de slapende baby.

Heb ik spijt dat ik mijn baby weg heb laten zetten. Nee ik was 16 en ik wist niet beter. Ik kon nooit voor een kind zorgen op die leeftijd.

'Haay soraya! Daar ben je' zei Sarah die de kamer binnen kwam. Ze had een witte jurk aan met bruine sandalen. 'Ja keek effe of ze goed in slaap zijn gevallen' zei ik en keek naar mijn beste vriendin.

Ik voel me schuldig. Ik probeerde mohsin te versieren in de zwembad. Ik bedoel het zwembad. Maar ik kan der niks aan doen. Ik ben gewoon zo. Ik hou van flirten en ik hou ervan om de blikken te lezen van de mannen.

Jammer dat alle mannen weg zijn om te kamperen. Ik wil graag effe wat stoom uitblazen.

Nou jaaaa niet alle mannen zijn weg. Salah is boven. Misschien moet ik effe langs salah gaan en effe kijke of hij hulp nodig heeft met douchen.

'Oh ik ken die blik!' Zei Nour uit het niets toen ze de kamer in kwam. 'En nee! We moeten hier nog 4 weken en we gaan je geen seks laten hebben met salah ookal is die tering knap je gaat alles akward maken' zei Nour.

Gelijk knikken Hajar en Sarah 'ze heeft gelijk Souraya je moet het effe in je broek houden vooral in dit huis' zei Sarah. 'Met wat moet ik dan neuken ik ben super hongerig' zei ik jammerend en plofte neer op de bank.

'Met die paal achter het huis' lachte Hajar. Waardoor we met z'n alle moesten lachen. 'Maar serieus soraya kan je het niet voor een maandje vol houden ik hou het al 20 jaar lang vol' zei Hajar trots.

'Ja ja ik zal het proberen' zei ik maar meende er niks van.

POV Sarah

Ik deed het licht uit en ging naast soraya liggen. 'Oké dames slaap lekker. En als 1 van de tweeling wakker word staan we gelijk op oké?' Zei ik en hoorde iedereen knikken en mee stemmen.

Ik sluit mijn ogen en gelijk flitsen de gebeurtenissen tussen mij en mohsin mij voorbij. Hoe kon hij zo tegen mij praten. Ik denk dat het komt omdat hij geen respect voor me heeft.

Ik kon niet slapen en moest steeds denken aan mohsin en de baby in mijn buik.

Opeens voel ik soraya opstaan. Ik doe mijn ogen zachtjes open en kijk naar der hoe ze zich omkleed in der sexy outfit. Het was een kante pakje die rood en doorschijnend was. Oh nee ze gaat alsnog het proberen bij salah.

Ik volgde haar naar boven zonder dat ze het merkte. Ik zag hoe ze naar binnen ging en ik hield mijn oor tegen de deur.

'Wat the fuck wie ben jij' hoor ik salah zeggen

'Ik ben soraya vriendin van Sarah sorry ik dacht dat dit mijn kamer was.. maar nu ik hier toch ben. Wat vind je van mijn pyjama heb het vandaag gekocht met Sarah en onze vriendinnen' zei soraya

'Het is best mooi.. heeft Sarah ook zo'n een gekocht' vroeg salah

Ik begin te fronsen wat een rare vraag...

Ze begint te lachen... 'haha Sarah zou nooit zoiets dragen ze is inmiddels zwanger' zei soraya.

Gelijk valt mijn hart naar de grond. Waarom zegt ze dat. Ik bedoel hij zou der toch achter komen maar alsnog het is een beetje niet haar plaats om dat te zeggen.

'Weetje laten wij effe wat leuks uitproberen' zei soraya en niet veel later hoorde ik kus geluiden.

Net wanneer ik wil weglopen hoor ik salah zeggen

'Stop! Ik doe niet aan haram relaties en dit is verkeerd sorry soraya maar ik denk dat je moet gaan'

'Hzo we hebben toch alleen lol wats daar verkeerd aan.. mohsin vond het wel leuk in het zwembad' zei ze

Ik vol mijn mond open zakken. Mohsin?! Zwembad?!

'Wacht wacht mohsin en jij hebben?!' Vraagt Salah verward.

'Een beetje lol gemaakt hihihi' zei soraya

'Terwijl Sarah zwanger is?! Wat een rot streek van jullie allebei. Ik dacht dat je haar vriendin was'

'Ben ik ook'

'Stop met praten tegen mij!! En ga mijn kamer uit' roept salah boos.

Meteen loop ik weg en ga in een donkere woonkamer zitten. Ik wou niet huilen maar ik kon het niet laten om mijn hart te uiten.

Ik voelde de verraad van soraya diep. Ik kon het niet geloven dat ze mij zo zou behandelen der vriendin... na alles wat we hebben meegemaakt.

En mohsin de gene die al is vreemd gegaan. En dan nog eeens met mijn vriendin? Heeft hij enig respect vóór mij of ziet hij me echt als een vuilnis zak die een baby voor hem draagt..

Snikkend en snotterde zet in een kussen tussen mijn hart en mijn armen en omhels het strak en druk het tegen mijn borst aan.

Mijn tranen vallen op de kussen en ik kan mijzelf niet kalmeren.

Tot ik huilend mijzelf in slaap laat vallen..

Stem en reageer

Eughhh mohsin hoe ga je jezelf hier uit praten....

Soraya goed gedaan 👍

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu