deel 10

1.2K 121 6
                                    




Omgekleed ga ik in de rij staan. 'we hebben een nieuw teamlid Youssra' zei de coach. Er komt een meisje met een geel zwart tenue. 'sarah is ook Marokkaans' zei de coach en wees naar mij. 'dus' zeiden we tegelijk beledigd. 'ik dacht dat jullie het beter konden vinden met elkaar zelfde afkomst' zei hij en starten de training.

Ik begon op de bank. Youssra ook. We begonnen te kletsen. Ze is wel lief en grappig. 'kom je na training chillen' vraag ik. 'ja isgd mijn broer komt me ophalen dus rij je mee' vraagt ze. 'nee ben met fiets' zei ik. 'oh wacht je dan met me' vraagt ze 'isgd' zei ik en we moesten spelen.

Na training:

Mijn natte haar doe ik in een knot. Ik pak mijn sporttas en pak een appel. Ik neem een 2 happen er van. Hij is op...

Ik gooi de klokkenhuis weg. 'wajow jou mond is kkr ruim in die van mij past niet eens een haribo' zei Youssra. 'ewa ja' zei ik. 'dus heb je iemand al op het oog' vraagt ze uit het niets. Ik moet glimlachen en wijs naar mijn ring. 'ben verloofd ga over een maandje trouwen' zei ik lachend. 'Wajow zeg wollahhh' gilt ze uit het niets. 'wollah' zei ik met een geforceerde glimlach.

Ik ga niet aan iedereen vertellen dat ik ben uitgehuwelijkt.

Opeens komt Salah aan rijden. 'dat is mijn broer' zei ze en wees naar Salah. 'Salah' zei ik ongelovig. 'wacht kennen jullie elkaar' vroeg ze verward. Hij stapte uit. 'hey sarah' zei Salah. 'hoi' zei ik kortaf en pakte mijn fiets. 'bye zie je zo' zei ik snel tegen Youssra. 'wacht hoe kennen jullie elkaar' vroeg ze nog maar ik was al weg.

Ze is gewoon de zusje van Salah...

Thuis aangekomen nam ik een douch en trok mijn pyjama aan. Ik stijl mijn haar en deed muziek op. 'Sarahhh Mohsin is er!!!!" riep mijn moeder. Ik zuchten en liet mijn haar los en liep naar beneden.

Ik zag daar Mohsin en zen ouders en broertje zusje broer/vrouw van broer.

'salam' zei ik beleefd. Zen ma keek me vies aan. 'salam' zeiden de andere terug. 'ik kom zo weer terug' zei ik snel en liep naar boven. Ik deed mijn gestijlde haar in een staartje. Ik ruimde snel mijn kamer op. (gewoon alles onder mijn bed te proppen)

Ik loop weer naar beneden. 'heb je je kamer opgeruimd' vraagt mijn moeder meteen. "ja helemaal spik en span" zei ik overdreven 'saff til dit op' zei ze en gaf me een bord. Ik serveerde het en ging naast Souf zitten. Ze hebben hem eerder weg laten gaan het gaat beter met hem. 'dus Ik wou even zeggen de huwelijks rijs gaan we naar marokko' zei Mohsin. Tazz ik dacht dubai ofso nee ik ga naar marokko. Ik knikten. 'we gaan niet naar Tetouan we gaan naar de bergen ik heb daar familie van mijn moeder' zei hij. Ik wil nu echt ontploffen kan hij dit niet bespreken wanneer we alleen zijn dan kon ik hem uitschelden. 'leuk' zei ik en nam een hap van mijn eten.

1 M A A N D J E . L A T E R : (ik heb geen inspiratie meer dus heb helemaal doorgespoelfd naar de bruiloft)

Vandaag ga ik trouwen. .............


Vergeet niet te stemmen en te reageren>

Mensen iedereen weet hoe een Marokkaanse bruiloft gaat maar dus zal k die bruiloft skipen of gewoon schrijven.

Mohiem nu begint het verhaal echt soort van!!!

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu