Sarah:
'Wat!' Hij stond snel op en zijn handdoek viel van zijn lichaam. Ik gilde en bedekte snel mijn ogen. Shit ik heb zijn Pipi gezien....
'Je bent wat?' Vroeg hij. 'Zwanger' zei ik zacht. 'Van mij?' Vroeg hij dom. 'Nee van de koe uit de bergen' zei ik sarcastisch. 'Geen tijd voor grapjes Sarah!!' Zei hij boos.
'HÉ jij hebt het recht niet om boos te doen.. jij ging vreemd' zei ik boos tegen hem. 'Maar dan wel heel toevallig of niet hë' zei hij sarcastisch. 'Wat bedoel je?'
'We hebben maar 1 keer seks gehad en je bent meteen zwanger?! Hoe?!' Zei hij. 'We hebben geen condoom of iets anders gebruikt dus hou je bek' zei ik boos. 'Je hoeft niet boos te worden'
'Niet boos worden ???!!!! Weetje van wat je me net hebt beschuldigt dat de baby niet van jou is dus je wilt zeggen dat ik iemand anders neuk of niet?!!! Ik ben een slet in jou ogen dus' zei ik boos.
'Dat is helemaal niet waar Sarah!! Dat komt niet eens in de beurt van wat ik heb gezegd' zei hij boos.
'Rot op Mohsin wollah!!!! Kowed gwn ik heb je niet eens nodig' schreeuw ik boos en loop de kamer boos uit en smeet de deur dicht. Waardoor het huis een beetje ging shaken.
Ik hoorde mensen de trap op rennen. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg mijn moeder geschrokken van de aardbeving die ik heb bezorgd door de dier te hard te hebben dicht gesmeten.
'Niks' zei ik boos en rende de trappen af. Niet te geloven die lul durft nog te praten ook. Ik hoef hem nooit meer te zien.
Mohsin:
Ik kan nooit mijn bek houden. Uughh ik word binnenkort vader en Sarah wilt nu zeker niks met mij te maken hebben. Dit baart me zorgen?!
Komt het ooit weer goed?!
Stem en reageer?
Nog 1 deeltje!!!!
Komt het ooit nog goed tussen Sarah en Mohsin..
Nog 1 deeltje te gaan en als je dat wilt weten moet je zoveel mogelijk deeltjes stemmen en zoveel mogelijk reacties plaatsen en reageren!!!
Dan weet ik of ik veder moet gaan of niet dus laat je horen elke stem telt en elke leuke reactie telt !!!!
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...