deel 7

1.4K 139 15
                                    

1 week later:

Ik zit rustig op de bank. Ik heb een Week lang gezocht door het huis. Oude foto's oude brieven. Ik heb Loubna gesmeekt om me het te vertellen. Maar ze liet het op zwijg recht.

Mijn vriendinnen hielpen me maar het mislukte. Alles mislukt in mijn leven. Ik ga trouwen morgen moet ik trouw jurken gaan zoeken. Met mijn moeder schoonmoeder en Yarah mijn nicht en Mounia mijn andere nicht. Ik heb ruzie met Loubna en mijn vader.

Mohiem ik keek SpongeBob met Kawtar. Ismael heb ik dagen niet gesproken. Hij komt binnen en gaat meteen naar zen kamer. Red en Souf zijn fhel zwervers elke dag op de bank naast mij. 'E wie komt voetbal spelen' zeg ik en sta op. 'Wajow van waar haal je die energie om te praten en staan' zegt Red vermoeiend. Er is echt iets mis met deze jongen elke dag op de bank niks te doen.

Ik sta op en loop naar boven. Ik leg eerst mijn oor op de deur. Ik hoor gesnikt😢. Huilt hij??. Ik doe de deur open en ja hoor hij huilt. 'Issi wat is er' zeg ik zacht. Hij keek me betrapt aan en veegde snel zijn tranen weg. Hij keek me zomaar boos aan nee meer woedend. 'WAAROM KOM JE ZOMAAR BINNEN HEB JE GEEN LEVEN OFS' schreeuwde hij boos.

Wat denk hij wel. 'Wat schreeuw jij ik heb niks verkeerd gedaan jij bent hier ghel homo aan het huilen ik vraag rustig wat er is je schreeuwt tegen mij ewa Kowed dan' ik spuug nog op de grond en smijt de deur dicht.

Ik loop boos naar mijn kamer. Zomaar schreeuwt hij tegen mij. Fhel ik heb niks aan mijn hoofd. Ik hoor mijn telefoon gaan. Ik kijk en zie dat het Mohsin is. Ik wijs af en kijk naar die bericht.

Mohsin: e ik moest een huis zoeken van mijn pa dus ik heb er eentje gevonden hij is groot en ruim maar voor ik hem wil kopen moet je hem ook gezien hebben. dus ik haal je over een half uur op en je staat klaar of anders koop ik een hutje van de speeltuin.

Tazz. Ik ga extra slome doen.  Ik reageerde terug en liep de gang. Waar ik Ismael zag. Hij keek me dodelijk aan. Ik stak mijn tong uit. Hij keek me boos aan. Dus stak ik mijn middelvinger op. Hij keek me toen woedend aan. Hij liep zen kamer in en deed de deur met klap dicht.

Ik liep naar naar beneden waar ik mijn moeder zag koken. 'mama ik ga zo met Mohsin mee' zei ik verveeld en at van mijn appel. 'ga je dan klaar maken' zei ze met haar pol lepel in de lucht. 'ik heb toch kleren aan ik sta al klaar' zei ik verveeld en liet me zakken op de stoel.

Ze zuchten hard op 'Loubna had oude kleren er zit merk kleding bij gehaald ze draagt het niet meer omdat ze eergisteren begonnen is met hoofddoek dragen dus ga er in kijken en trek vandaag wat moois aan' ik keek naar de dozen met kleren. 'nee' zei ik bot.

Ze wou haar slippers pakken dus rende ik naar boven. Ik deed mijn krulletjes in een knotje. Oke ik geef hem echt schande. Ik liep naar beneden en keek in die dozen. Mmmmmhhh. Ik pakte paar dozen en bracht ze naar mijn kamer en face time met Soraya. Zij heeft verstand van mode.

Ik trok een strakke spijker broek aan met paar scheuren en een kenzo truitje/blous. Ik had mijn krullen los hangen over mijn schouders. Ik heb zwarte lange krullen. Ik maakte een foto van mezelf. 'OMG je ziet er fantastisch uit' schreeuwt Soraya hyper. Ik stuurde die foto naar Hajar en Nour.

Wajow ze hadden me rot gespant

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wajow ze hadden me rot gespant. Ik liep naar beneden iedereen keek me verbaast aan. 'wtf sinds wanneer ben jij mooi' zegt Redouan. Mijn moeder gooide een slipper zijn kant op. 'mensen zeggen mashallah' zegt ze boos en komt mijn kant op. Ze knuffelt me dood. 'mijn meisje word groot mashallah' gilt ze met tranen in der ogen. Ik veeg ze weg. 'saffie mama' zeg ik.

Opeens komt Ismael naar beneden. Hij keek me verbaast aan. Ik keek hem boos aan. Hij negeerde mij. 'hebben jullie ruzie' vroeg Redouan. 'ik ga je uithalen' zei ik boos. 'klaar wahjow ik vroeg alleen wat' zei hij. 'mama ik voel me niet zo lekker ik ga even liggen' zei souf en had zen hand op zen hoofd. 'komt door die tielifoon(telefoon)' zei mijn moeder boos.

Ik hoorde hele getoeter buiten. Ik kijk uit het raam en zie Mohsins auto. Ik zuchten diep. Allah sta mij bij.

Mohsin:

Ik heb net een huis gekocht. Maar mijn vader werd boos en zei dat ik het eerst met Sarah moest bespreken dus dat ga ik nu doen. Het is echt een groot huis en het was al ingericht. En ja Sarah moet nog jurken halen enzo. Ik doe tenminste mijn best.

Ik had der geaptt en ze zeg het en liet het op blauw. Ik ga me alvast klaar maken. Vorige keer had ze een trainingspak aan en zag je mij met een pak lopen. Wollah ze geeft me schande. Ik trok een grijze gescheurde spijkerbroek aan. En een Gucci trui. En nog een Groene jas en mijn favo schoenen.

 En nog een Groene jas en mijn favo schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik rijde naar haar buurt. Ik zag veel jongens bij de deur staan. Ze keken me allemaal aan. Ik zei tegen haar dat ze optijd moet komen, Ze doet dit expres. Ze maakt me echt boos. Ze geeft me schande ik kan niet eens bij haar zitten. Fhel ik ben de bruid. Ik gooi mijn vuist op de stuur. Waardoor er hele getoeter door de buurt heen galmt.

Veel oude vrouwen kijken uit het raam. Opeens richt iedereen zich op een vrouw. Ze is kkr lekker. Der vorm wajow. Ze had een gescheurde broek aan en een kenzo trui/bous. Haar krullen die gaan mee met de wind. Opeens draait ze zich om ik kan mijn ogen niet geloven Sarah.!!!!

Zonder dat ik het besef stap ik uit. Ze komt getrieerd mijn kant op. 'wesh kan je niet in de auto blijven oellahh ga op je kontje zitten' zei ze en ging zitten. Ik kon niks meer zeggen. En stapte weer in. 'je ziet er mooi uit' zeg ik uit het niets. Ik zag dat ze rood werd en uit het raam keek.

Ik moest grinniken. Wajow waarom verbergt ze die lichaam en die haar ik deed mijn best om mijn blik op de weg te laten. Ze is echt prachtig. wacht wat zeg ik

Vergeet niet te stemmen en te reageren.

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu