Sarah:Het huis was wel oke. Meer te zeggen heb ik niet. Het had ongeveer 4 kamers. Hij wou van 1 kamer een zit kamer maken. Ik stemde er gewoon in mee. Er was een vrouw die huis was vroeger van haar dus ze gaf ons een rondleiding.
ik zag dat Mohsin zijn blik op der kont had gericht. Ik negeerde het maar fhel het boeit mij. 'dit was de kamer van mijn dochter' zei ze en liet een baby kamer zien. Even moest ik denken aan het leven met kinderen en een man waarvan je niet eens houd.
Ik knikten ik zag Mohsin moeilijk kijken. Hij is zeker teleurgesteld dat ze al moeder is. 'oh dus je bent getrouwd' zei ik. Ze glimlachte en duwde haar blonde haren naar achter. 'nee gekkie het was een ongelukje je weet wanneer je veel op hebt je weet niet wat je doet' zegt ze met een glimlach. Ik knikten en zag via de spiegel dat Mohsin haar vies aan keek.
-----------------------------
Ik stap in en wil mijn haar vast zetten maar ik vind geen elastiek. Dus hou ik het losjes. Ik druk een random nummer in en doe mijn oortjes in en let op de weg. Na een tijdje worden ze ruw er uit gerukt. 'hoor je me wel zit ik tegen djnoen te praten ofso' zegt hij weer. Ik hou me in maar wollah heb zin om tegen hem te schreeuwen. Dus ik zucht overdreven.
Moehiem hij gaf mij regels. Ik mag geen jongens knuffelen. Ik moet net over mijn knie dragen. Geen strakke jurkjes. Brhh hij dacht hier kech ofso. Ik knikten en opeens krijg ik een bericht.
Mamie houbi: bentie ik ben met Kawtar naar buiten gegaan. Ismael is naar buiten gegaan. Alleen die 2 idioten zijn thuis.
Ik reageerde terug en zag dat we waren aangekomen. Ik stapte uit. 'beslama' zei ik zacht. En deed de deur dicht.
Ik liep naar binnen. Gatver het rook naar wiet. Ik deed mijn hand op mij mond en rende de trap op. 'sarah sinds wanneer heb jij een vriend ik dacht niet dat je een hoertje was' hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide me om en zag Farid. 'wie noem jij hoer' vroek ik boos. Hij lachte ze3ma ik praat terug dus probeert hij stoer te doen. 'oh wist niet dat het normaal was om in een auto te stappen van een man' zei hij en lachte schamper. 'die man is wel mijn verloofde ik ga over een maandje trouwen' Ik zag dat hun ogen groot worden. 'dus hou je bek want ik kan hem ook bellen en dan ben je dood' ik liep de trap weer op.
Rare gast. Ik liep naar binnen en zag Redouan op de bank zitten. 'waar is die andere idioot' vroeg ik lachend. 'hahaha hij is ziek en ligt boven' zei hij met zen blik op de tv (hij kijkt spongebob). Ik liep naar boven en deed een normale trainingspak aan. Ik hoorde wat gehoest van iemand.
Ik keek naar Souf. Hij lag ziek op bed. Ik ging naast hem op bed zitten. 'Gaat het' vroeg ik. Terwijl zijn hoofd roder was dan rood. 'I....k...' Hij maakte zijn zin niet af en begon als een gek te hoesten. Ik pakte een natte doekje en deed het op zen voorhoofd die gloeiend heet was.
Ik liep naar beneden. Ik pakte paracetamol. En een fles water.
Ik maak me zorgen. Ik gaf het aan hem maar hij kon niet eens zitten. 'S...arah. I.k... G...a dood' zei hij moeilijk. Zonder er bij na te denken. Til ik hem op. Ik ren naar beneden. 'Redouan' gil ik overdreven.
Hij staat op en rent naar me toe. 'Hij Gaat dood bel mama of papa' gil ik. Mijn hart gaat zo snel. Het idee dat hij dood kan gaan huil ik al. 'Souf hou vol' zeg ik huilend.
Ik pak een deken en doe het over hem heen en loop naar buiten. Met Redouan achter me aan. Als ik buiten ben kijk ik om me heen. 'Heb je ze al gebeld' vraag ik. 'Ze namen niet op' zei hij en keek zen twin bezorgd aan.
Ik loop naar de jongens tegen de muur. 'Wie van jullie hebben een auto' vraag ik. 'Ik' zegt eentje die zen sleutels in de lucht houd. 'Mijj broertje is ziek kan je me naar het ziekenhuis brengen aub' 'ja tuurlijk kom'
Ik kijk Redouan aan. 'Blijf thuis en hou papa op de hoogte en mama ' zei ik. Hij knikten en liep naar binnen.
Ik stapte in. Hou vol Souf.
Vergeet niet te stemmen en te reageren❤️😍💋
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...