Sarah:
We waren aangekomen op het strand. Ik en hajar hadden onze armen gekruist. 'Omg.. Sarah wat doen we nu? Je moet het Mohsin vertellen' zei ze. Ik zuchtte. 'Ik weet het hajar.. ik weet het' zei ik gestrest. Anouar en Nour zweerde dat ze het aan niemand zouden zeggen en dat ze het aan mij over lieten.
We gingen met zen alle zitten. We hadden een grote parasol en allemaal tuin stoelen geplaatst. De kinderen rende allemaal massaal naar het water toe. Ik nam mijn rust en trok mijn jurk uit en ging zonnen. Heerlijk de zon van Marokko.
'Mohsin!! Ik zei tegen je dat je niet mee mocht' hoor ik mijn schoonmoeder schreeuwen.
Ik kijk op en voel mijn adem stoppen. Mohsin stond naar in zijn zwembroek en een handdoek over zijn schouders. Zijn moeder probeerde hem weg te sturen maar hij ging koppig zitten op zijn handdoek en keek me aan.
Meteen keek ik weg en deed alsof ik hem niet heb gezien. Doe gwn alsof hij er niet is. Ik begrijp het niet..
Hij gaat vreemd meteen nadat ik hem mijn maagdelijkheid heb gegeven. En nog met een illie uit de bergen. Ben ik niet goed genoeg?! Ben ik lelijk. Is die Khadija mooier dan mij? Waarom zou hij haar anders zoenen omdat ik niet goed genoeg ben.... mijn gedachten slaan op hol.
Ik keek zijn kant op. Hij lag op zijn rug te chillen. En hij had oortjes in. Hij was wat breder geworden bij zijn schouders. Heeft hij gesport? Hij zag er echt sexys uit.. omgggggg Sarah schaam jeeee.... je bent zwanger en hij is je niet waard...
Meteen keek ik naar het water en de kinderen die speelde.. 'kom je ook!' Riep Soraya die in het water lag. 'Neee!! Heb geen zin' riep ik terug..
Opeens voelde ik dat iemand me optilde. Meteen schrok ik op en keek mijn broer ismael aan die lachend me in de zee wou gooien.
'NEEE ISMAELL' gil ik. Maar voor ik het weet lag ik onder water. Ik kwam hard met mijn buik tegen het water aan. En voelde een onbeschrijfelijke pijn.
Ik gilde het letterlijk uit....
Mohsin:
'Hey naar waar gaan jullie naar toe' vroeg ik aan mijn moeder die de tas inpakte. 'Naar het strand maar jij mag niet mee' zei ze en negeerde me.
'Hoezo niet!?'
'Ik wil niet dat Sarah zich ongemakkelijk gaat voelen miskiena ze ontbijt niet eens meer door jou' zei ze en liep naar beneden.
Dit is echt onzin. Ik heb spijt hoor...
Maar als ze me niet eens de tijd geven om sorry te zeggen hoe kunnen ze mij dan beschuldigen van iets.
Die illie uit de bergen zoende mij!! Ik duwde haar van me af. Sarah zag dat allemaal niet omdat ze meteen weg rende. Ik moet het gwn effe uitleggen.
Ik pakte een taxi naar het strand. Daar aangekomen zocht ik mijn familie. Ik zag ze allemaal onder een grote parasol en mijn oom had de barbecue aan gezetten en zat te koken. Sara lag in der bikini te zonnen.
Sommige honden konden hun blikken niet bij zich houden. Ze keken der kwijlend aan. Ik liep naar ze toe..
Mijn moeder begon te schreeuwen en allemaal dingen te roepen. Ik negeerde haar en ging liggen naast me neef. Lekker zonnen. Ik keek Sarahs kant op maar ze had me niet eens gezien... ze keek niet eens mijn kant op. Ik deed mijn oortjes in en negeerde alle vieze blikken.
Opeens hoor ik geschreeuw van Sarah. Meteen sta ik recht op en zie dat haar broer der optilt naar het water toe. 'NEE ISMAELLL' gilt ze maar hij lachte en gooide haar in het water.
Ze komt na een lange tijd weer boven water. Wjw dacht dat ze verdronk. Ze begint opeens te gillen...
Overdrijven is ook een vak😒
Stem en reageer
Nog 6 deeltjes
Vergeet niet te stemmen om te laten weten of ik door moet gaan en zoveel mogelijk te reageren om te laten weten dat je het helemaal tof vind!!! Zodat ik weet waar ik aan toe ben
Vergeet niet Noual en dunya te lezen en diamant me andere boeken veel lees plezier..
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...