dit is geen 1 april grap!
1 week later:
Een normale dag loop ik terug naar huis. Mijn ma vroeg me nog om langs mijn vaders slager te gaan en shoarma te halen. En mijn fiets is gestolen.
Ik liep de slagerij binnen van mijn vader. Ik zag allemaal mannen hier zitten die mijn vader gezelschap houden. 'Salam moest van mama langs komen' zei ik bot tegen mijn vader. Ik ben ruzie met hem😂.
Hij knikten en gaf me wat ik wou. 'Mohsin komt zo naar je toe zaal zoeken' zei hij. 'Ok' ik liep snel weg. Ik haat lopen. Maar rennen hou ik van. Snap de logica.
Aangekomen loop ik de trap op. Lift is stuk. Ik bel aan. Ik hoor nog me ma schreeuwen dat Redouan open moet doen. Hij doet open en loopt meteen weg zonder te kijken wie er stond.
Ik zucht hard op en trap mijn schoenen uit. Ik wil niet met Mohsin mee. Opeens komt mijn moeder aangekleed naar beneden. 'Naar waar ga je' vroeg ik terwijl ik met mijn handen door mijn haar ga. 'Sok(markt) en jij moet mee' zei ze. Heb geen zin. Maar ik ga toch beter kan ik Mohsin ontwijken.
Ik trek snel mijn schoenen aan en pak der kar vast. (Je weet wel die alle oude vrouwen hebben).
Op de markt ging mijn moeder snel de beste groenten uitkiezen. 3e wereld oorlog. Ik moest gewoon bij die kar blijven opletten en alles optillen. Ik zag die 15/16 jongens me allemaal aan kijken. Ik steek mijn middelvinger overdreven op.
Meteen keken ze weg. Mijn vader had mijn telefoon afgepakt en Mohsins nummer opgeslagen. Als 'mijn toekomstige man waar ik respect voor heb' Bruhh😒.
Mijn telefoon rinkelde de hele tijd. Ik kijk even wie het was. 'Mohsin'. Ik zette het stil alleen trilt hij nu steeds. Mijn moeder zat te praten met paar vrouwen. Opeens geeft ze me een sein van 'kom' ik zucht en loop naar der toe
De vrouwen naast haar scande me helemaal. 'Bentie til dit is op' ik knikten en tilde een zak met tomaten. 'Wauw is dit loubna' vroeg zo'n vrouw. 'Nee dit is Sarah loubna is al getrouwd' legde mijn moeder uit. 'Ohh oke dus Sarah wat voor werk doe je' vroeg ze. 'Ben dit jaar begonnen met hbo' zei ik. Ze scande me helemaal. En keek me op het einde vies aan.
Mijn moeder merkte het op. 'Ze gaat bijna trouwen' zei mijn ma hc. Ik voelde mijn telefoon steeds trillen. Opeens hoor je. BBBZZZZ. Mijn ma keek meteen naar me op. Ik keek op mijn telefoon. Mohsin... 'Ga je niet opnemen' vroeg mijn moeder. Ik schudde nee en wees hem af.
Mohsin:
Ik heb vandaag extra tijd vrijgemaakt om die kkr zaal te zoeken. Ik doe tenminste moeite voor deze kut trouw.
Ik stap in mijn Mercedes en rij door Amsterdam-west. Ik reed langs de markt en zag haar een kar mee sleuren en honderd zakken. Der ma zat te praten met paar vrouwen. Met een volle snelheid parkeer ik. Ik zag meteen alle oen op mijn Waggie. Ik stap uit. Ik kom net van werk dus heb ik een pak aan met een stropdas.
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...