deel 16

1K 93 18
                                    




We zijn net geland. ik-ben-kapot. We haalden onze bagage op. We liepen naar de hal en gingen zitten op 1 en die bankjes. 'wie gaat ons ophalen' vroeg ik zuchtend. 'mijn neef' antwoorde hij kortaf. 'ik ga naar de wc' ik sta op en loop naar de wc. Ik heb echt buikpijn. Die noodles was echt zuur wollah echt vies.

De wc's zijn smerig. Ik loop terug en ga zitten. 'saartje gaat het' vroeg Mohsin. Ik voelde mijn wangen rood worden. Saartje. eerste keer dat hij me zo noemt. 'nee niet echt heb last van mijn buik' zei ik vermoeiend. Ik legde mijn hoofd op zen schouders. Hij deed een arm over mij heen. 'die eten was tering vies' zuchten hij. Ik haalde mijn schouders op.

Ik zag in de verte een jongen aan komen die aan het zwaaien was. 'Dat is mijn neef' zei Mohsin en stond op. Hij liep naar hem toe en gaf hem een omhelzing.

Uit het niets doet hij zen armen wijd bij me. Wollah me ik ga hem knuffelen. Snel steek ik mijn hand uit. 'Salam' zei ik. 'Salam' zei hij en gaf me stiekem een knipoog. En kneep zachtjes in mijn hand.

Ik rukte mijn hand uit de zijnde en pakte mijn koffer op.

Ik ging achter zitten en hun twee voor in. 'Zo dus hoe is het met je familie' vraagt zijn neef aan Mohsin. En zo begonnen ze een gesprek in het Berbers. Jammer dat ik die taal niet ken.

(Ik wil Berbers spreken😭😂)

Ik keek naar de bergen en maak een foto van een berg waar huizen op staan

Ik keek naar de bergen en maak een foto van een berg waar huizen op staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Deze heb ik zelf gemaakt het is niet in el hoceima maar in Tétouan)

Aangekomen zie ik iedereen op een paard. Water halen uit een put ver van huis.

Ik stap af en krijg mijn koffer in mijn handen gedrukt van Mohsin.

Ik en Mohsin lopen samen het huis binnen en ik word door IEDEREEN vies aan gekeken. Ik kijk meteen naar de grond. 'Salam weldie marhaban' zei de oude vrouw. Heel oud met een stok. 'Jedda!' Zei Mohsin en gaf der een knuffel.

Ze keek me van top tot teen aan en liep op me af. Ze zette der stok expres op mijn voet en ging met der hele gewicht erop leunen. Fhel iemand stampt op je voet. 'Au!' Zei ik zacht en deed die voet naar achter.

'Heb je een Barbie Pop mee genomen!' Vroeg ze boos. Mohsin keek geschrokken naar zen oma. Ze trok zachtjes aan mijn haar. 'Waar is die hoofddoek ik zie jongens kleren draag jij broeken waar blijft je zelfrespect' zei ze.

Net wanneer ik wou schreeuwen en voor mezelf wou opkomen. 'Ja je hebt gelijk.. maar ja ben uitgehuwelijkt door die hond van mijn vader kan er niks aan doen' zei Mohsin. Met grote ogen keek ik hem aan.

Ik wou nu door de grond zakken... 'zoubida breng haar naar die kamer ik kan geen hoeren aan kijken' zei die oma en ging zitten. Een meisje met hoofddoek en een strakke short een een topje stond op. 'Loop maar mee' zei ze en kauwde op een kauwgom.

Ik keek even naar Mohsin die zen familie groeten.

Ik werd naar een kamer gebracht de deur kon niet eens dicht. En er zat een grote gat in de deur even groot als een oogbal iedereen kan je bespieden. 'Als je die steen tegen de deur houd gaat tie van zelf dicht' zei ze.

Ik knikten en legde mijn koffer in de hoek. 'En niet denken dat je Mohsin al hebt ofso hij word de mijne van mij alleen hoertje' zei ze en liep heupwiegend weg.

Met tranen in mijn ogen trok ik mijn vest uit van mijn psg trainingspak. En daaronder had ik een witte basic shirt aan. Ik was te bang om me om te kleden dus deed ik mijn schoenen uit en ging met die kleren slapen..

Mohsin:

Deze dagen voel ik me slecht heel slecht.

Ik ben verliefd op Sarah duizend procent. Maar zij ziet mij niet zitten. We hebben niet eens seks gehad en dat zegt al genoeg.

En weetje waarom ik dat net zei. Mijn oma haat mijn vader ze haat hem met heel haar hart. Mijn moeder koos mijn vader altijd boven iedereen. Waardoor iedereen mij ook haten.

Ik probeer al jaren de naam van mijn moeder en vader te herstellen om te zeggen dat ik met een goeie vrouw wil trouwen die alleen gaat schoonmaken. Maar ja dat was alleen maar bullshit

Ik heb spijt maar het moet wel ik wil dat ze me een keer respecteren wollah ben het zat dat we worden gekleineerd. Maar nu niet meer..

Sarah:

Ik voelde dat Mohsin bij me in kroop. Ik ga hem negeren. Wie staat nou toe dat zen vrouw hoer genoemd word.

6uur s'ochtends
'STA OP' hoor ik iemand schreeuwen. Ik negeer het en doe de kussen op mijn hoofd niet veel later slaat iemand keihard een stok tegen mijn zij aan.

'AUWW!!'

Ik sta meteen op en zie de oma van Mohsin met een stok in der handen. Mohsin kijkt even en gaat meteen weer veder slapen. 'What??'

'Opstaan het huis ruimt zich zelf niet op' zei ze gemeen en liep weg.

Oude mensen waren toch zo lief mijn oma is de beste en ze maakt koekjes en als iemand me wakker maakt vermoord ze die gene want haar kinderen en kleinkinderen zijn net als diamanten.

Terwijl ik opsta en mijn kleren aan hoe omdat ik nog steeds niet vertrouw om me om te kleden als de deur niet eens dicht kan.

Het stinkt naar koeien

Ik pak de dweil en beginnen de vieze vloer te dweilen. Na een tijdje zie ik dat het niet lukt dus ga ik op mijn knieën en schrobben met zo'n schuur sponsje.

Na een paar dikke uren ben ik klaar. Iedereen slaapt nog.

'GA ONTBIJT MAKEN'

Ik sta helemaal moe op en begin met eieren te bakken en brood te maken. Je hoort het goed maken!. ik maak het deeg rond en zet het in de klei oven. Het braad dan door de warmte zelf.

Ik voel me duizelig worden. Door de hitte en pak een boek en begin er mee te weien.

'Die boek is niet van jou' zei die oma die het af pakte en ging zitten op een stoel en met die boek ging weien.

Ze keek me nog met een grijns aan. 'Ik ga je opvoeden'

Vergeet niet te stemmen en te reageren!?

Ik zou echt niet schrijven tot ik paar reacties kreeg. En toen dacht van klaar een deeltje en morgen nog een inshallah!❤️

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu