Deel 36

191 10 0
                                    

Sarah:

Chaima - loubna - Nour - hajar... komen allemaal op me afrennen. De enige die weten dat ik zwanger ben.

'Hey gaat het?' Vroeg loubna en tilde me kin omhoog. 'Ik heb pijn' zei ik en wees naar mijn onderbuik. 'Kom we gaan effe die cafeetje in' zei chaima en met zijn 5 lopen we naar de cafeetje.

Ik ga de toiletten in en check effe alles. 'Geen bloed' zei ik en liep de wc hokje uit. meteen zuchten ze alle 4 opgelucht. 'Je moet wat oppassen Sarah' zei chaima. 'Hij gooide mij in het water' zei ik. 'Daarom moet je vertellen dat je zwanger bent' zei hajar.

'Oké oké ik ga het ze vertellen' zei ik. 'Oké maar wel nu!' Zei loubna bazig. 'Nee Mohsin is daar!' Zei ik. 'Hij is de vader Sarah je zou het hem echt moeten vertellen' zei Nour.

Ze hebben gelijk...

Mohsin:

'Mohsin wil je een broodje?' Vroeg mijn oom. 'Ja Isgd' zei ik en nam de broodje aan. We zaten lekker gezellig te eten. Iedereen is een beetje het hele Sarah gedoe vergeten. Dus eindelijk weer normaal.

Sarah en der groepje kwamen terug ze gingen zitten en kregen het eten voor hun geschoven. Sarah keek me aan. Ik keek terug. Wauw wat had ik haar gemist. Der gezicht en der ogen. Ik glimlachte naar der. En toen keek ze meteen weg.

Shit mohsinnnn !!! Je moest niet glimlachen. Ik ga mezelf hiervoor echt haten!!

'Mama ik moet je wat vertellen' zei Sarah tegen der moeder meteen keek iedereen ze aan. Der moeder knikte en ze stonden samen op en liepen weg. In de verte kon je ze zien lopen. Ik zag dat de moeder van Sarah , Sarah een dikke knuffel gaf en der bijna verpletterde.

Wat is er gebeurd ?

Sarah:

'Ik ben zwanger' zei ik tegen mijn moeder.. 'je bent wat?' Vroeg ze. 'Zwanger van Mohsin' zei ik en stond stil. Ze omhelsde me strak. 'Oohhh bentie , je moest de het meteen zeggen!? Ik had je geholpen dan' zei ze en we liepen terug naar de rest.

'Ik weet het niet meer mama..' ik brak uit in tranen ik wou niet meer zo veder. Ik studeer nog en heb geen baantje.. 'ik heb Mohsin nodig als ik een kind krijg mama alleen hij.. ik vertrouw hem niet meer' huil ik.

'Ohhh hbiba niet huilen dan moet ik ook huilen' zei mijn moeder en knuffelde me strak. 'We lossen dit op tot de bodem uit' zei mijn moeder.

Stem en reageer

Nog 5 deeltjes

Vergeet niet te stemmen om te laten weten of ik door moet gaan en zoveel mogelijk te reageren om te laten weten dat je het helemaal tof vind!!! Zodat ik weet waar ik aan toe ben

Vergeet niet Noual en dunya te lezen en diamant me andere boeken veel lees plezier..

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu