Deel 19

1.2K 121 198
                                    

Ik irriteer me de laatste tijd echt veel aan sommige schrijfsters. Voel je niet te snel aan gesproken. Maar sommige mensen kunnen via hun mobiel typen maar als iemand recht voor ze staan houden ze hun bek dicht. Hoe laag kan je zijn... schijnheilig.

Sarah:

Ik kijk naar het uit zicht. Dit paard is echt stil en het is rust gevend. Ik was echt bang voor paarden maar nu vind ik ze echt fijn en lief.

Ik deed extra langzaam omdat ik geen zin had in Mohsin. En zen psychopathische oma.

Ik pak mijn telefoon. Heb m van Chaima gekregen met onbeperkt internet over heel de wereld. Ik belde mijn moeder op. 'Allo' hoorde ik haar vragend zeggen. 'Salam mama met Sarah' zei ik in het Arabisch. 'Aahhh hbiba hoe gaat het daar ze zijn lief toch' vroeg ze. 'Ja ze zijn lief' zei ik en rolde met mijn ogen. 'Wij gaan morgen vliegen naar Tétouan kom langs vraag aan Mohsin ik weet dat je het daar moeilijk hebt hbiba ik voel je' zei ze. Ik voelde een traan over mijn wang glijden. 'Inshallah mohiem beslama doe de groetjes' zei ik en hing op.

Ik wil naar Tétouan....

Mohsin:

Wjw ik heb der gewoon geslagen. Wat bezield mij.. oefff

Mijn nichtje zoubida kijkt me verliefd aan. Ik kijk der vies aan en loop naar binnen. Ik ga bij mijn ooms en neven zitten.

'Luister Mohsin ik heb gezien dat Sarah alles hier in huis doet meer dan dat we normaal doen je hebt het recht niet om haar zo te behandelen' zei mijn neef.

Ik negeer hem. Oeff ik wou der niet slaan.. mijn oma wilt dat ik haar kant kies. Maar Sarah is een sterk meisje. Ik haar der vandaag de stad van al hoceima laten zien.

Ik praat met mijn neef Zayn tot ik mijn oma hoor schreeuwen. We lopen met zen alle naar buiten en ze schreeuwt tegen Sarah die net net net van de paard is afgestapt. 'DIT WATER IS VIES SCHAAM JE DAT JE GEEN EENS WATER KAN HALEN' zei ze en gaf der een harde klap tegen der gezicht. En toen nog één

Ze deinsde achteruit. En ze stond op het punt om uit te barsten. Ik liep naar der toe en pakte haar op. 'Mohsin wat ga je doen' vroeg mijn oma. 'Haar manieren leren' zei ik en liep naar de dak van het huis. Ik deed de deur op slot.

'Gaat het' vroeg ik meteen bezorgd. Ze keek me aan en reageerde niet. 'Sarah??' Ik wou met mijn hand door haar haar gaan maar ze gaf me een platte hand.

Ze trilde gewoon. Ik zag dat ze wou uitbarsten dat ze alles opkroop.

Ik sloeg mijn armen over der heen en drukte der stevig tegen mijn borst kast.

Eerste stribbelde ze tegen maar uit het niets hoorde ik gesnik en werd mijn shirt nat.

We gingen zitten. 'Sorry Saartje' zei ik en tilde haar gezicht op. 'Waarom sloeg je me, ik ben 6 uur s'ochtends opgestaan om dit verrotte huis op te ruimen en kijk hoe jullie me bedanken. Ik word geslagen. Ben ik jullie boksbal ofso!!' Zei ze boos en probeerde haar tranen weg te vegen.

'Sorry mijn oma...' 'nee!! Ik hoef geen excuus . Ik zeg het recht in je gezicht je oma is een psycho' zei ze boos. Ze begon uit te schelden enzo.

Ik luisterde niet ik keek naar der lippen. Hoe ze bewogen het was echt verleidelijk. Ookal scheld ze nu mijn hele familie uit. Ik drukte mijn lippen op die van haar.

Ik tilde haar op en zette der op mijn schoot en vroeg toestemming met mijn tong. Die ze meteen gaf. Mijn handen zakte naar haar kont. Waar ik zachtjes in kneep.

Het leek alsof het uren duurde maar het was zo'n 10 minuten. Ze verbrak de zoen. En keek meteen naar de grond. 'Kom kleed je aan ik breng je naar de stad' zei k.

'En pak wat kleren met je mee. Want we blijven daar slapen' zei ik. 'Slapen??' 'De stad is best wel ver 2 uur rijden' legde ik haar uit en drukte een kus op der voorhoofd. Ik zag dat ze wat blijer was en ze liep bijna huppelend weg.

Sarah:

Ik trok een groene broek aan en een witte shirt. Ik deed mijn haar in een staartje en twee plukjes ervoor. En nog een Adidas vestje over mijn middel heen. En deed snel een zonnebril op.

Mohsin kwam binnen en glimlachte naar me hij trok een witte basic shirt aan en een groene joggingsbroek  en zen Nike pet

Allebei witte schoenen. 💚

'Oké we sluipen uit huis' fluisterde Mohsin in mijn oor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Oké we sluipen uit huis' fluisterde Mohsin in mijn oor. 'Hoezo' vroeg ik en keek hem raar aan. 'Als ze zien dat we gaan vragen ze meteen of ze mee mogen en ze irriteren je echt. Als ze wat willen moet ik dat betalen heel EEG irritant dus' zei hij lachend. 'Gier' fluisterde ik naar mezelf. 'Gier?? Ik ben niet gierig maar ik ga geen 100 dh betalen voor een ijsje' zei hij lachend.

We kropen naar buiten. Hij stapte in een auto. 'Van wie is deze auto' vroeg ik. 'Mijn neef alleen zen sleutels zitten altijd hier dus het is van iedereen.' Zei hij met een grijns.

De auto wou eerst niet opstarten en het maakte echt veel geluid. Zen oma komt rennend naar ons toe. 'Mohsin!! Waar ga je naar toe' vroeg ze geschrokken. 'Naar de stad ik moet wat halen' zei hij. 'Halen?? En waarom gaat deze moelana mee' vroeg ze boos.

(Moelana betekend dame maar dan als een scheldwoord netals 'gekke wijf' )

'Zij helpt me met dat' zei hij. 'Oké neem Khadija of Zoubida mee' zei ze en opeens komen er 2 biggen onze kant op rennen en stappen in.

Mohsin zucht geïrriteerd. Zen oma kijkt me grijnzend aan. We rijden weg. Ik doe ene liedje op en ik en Mohsin gaan helemaal los. 'HET IS ALLANG VERLEDEN TIJD DAT IK NOG WERKTE MET MIJN HART DAT HEEL DE WERELD VOOR JOU WAS JE ZIT VEELS TE DIEP IN MIJJJJJ' zingen we vals. Ik snap alles en sla het op omdat hier wellou WiFi was.

Ik snap mezelf terwijl ik aan het playbacken was opeens komt mohsins hoofd en hij drukt een kus op mijn wang. Ik werd helemaal rood en sloeg het op.

Die twee achter ons zaten de hele tijd jaloers te kijken omdat we Nederlands praten natuurlijk.

Ik werd gebeld door mijn moeder. Ik deed het muziek uit. 'Ja mama' 'Hey hbiba je nicht lina is bevallen ze vraagt of je komt naar de baby feestje' ik keek even naar Mohsin. 'Ik moet dat met Mohsin bespreken maar inshallah' 'heb je al wat leuks gedaan' 'we zijn onderweg naar de stad' 'goed.. veel plezier hbiba' zei ze en hing op.

Ik keek Mohsin aan. 'Ik wil naar Tétouan' zei ik uit het niets. 'Mijn oma gaat je niet laten' 'maar je oma is toch niet de baas over mij' beet ik hard terug. 'Shht dat is ze wel'

Ik zuchtte. 'Nou dan heeft ze pech want ik ga' ...

Sorryyyy heel laat i now maar ik ga het goed maken morgen om 6 uur of eerder een nieuw deeltje.

Ik kijk nooit naar stemmen maar meer reacties als we nou de 109 reacties halen dan plaats ik vanavond nog een deeltje en morgen. Dus reageer !!!!

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu