deel 15

1.3K 133 23
                                    




Week later:

Ik geef de laatste koffer aan Mohsin. Ik loop naar boven en pak mijn schoenen. Ik trek ze aan en ren weer naar beneden. Mohsin en Salah wachten in de auto. Salah brengt ons naar het vliegveld.

Tussen mij en Mohsin gaat het supergoed.

En salah en ik zijn goeie vrienden geworden.

Wij gaan vandaag naar Marokko als huwelijksreis. Ik heb er GEEN zin in.

Ik stap in en geef Salah een boks. Ik ga ztten en leun tegen het raam. 'duss... saartje heb je er zin in' vraagt Salah. 'jep' loog ik. Mohsin keek me even aan en keek snel weer weg. 'de bergen zijn heel mooi ik ben er zelf 2 keer naar toe gegaan' zei Salah. Ik knikten afwezig en deed mijn oortjes in.

Ik sloot mijn ogen en luisterde naar het muziek....

------------------------------------------------------------------

"passagiers naar het vliegtuig airnador worden geroepen"

Mohsin loopt met zo'n kar naar binnen. En ik speel een spelletje op mijn tel. 'saar je kan me best wel helpen hoor' zei hij. 'ja dat kan ik maar ik heb daar geen zin in' zei ik. We moesten onze bagage naar een gast geven. Ik pakte mijn handtasje en liep samen met Mohsin het vliegtuig binnen.

'ooit in de bergen geweest' vroeg Mohsin toen we gingen zitten. Ik keek uit het raam. Wanneer gaan we vliegen.. 'nee nooit mijn moeder komt uit tetouan en mijn vader uit Tanger' zei ik. Hij knikten. 'mijn vader komt uit Tanger en mijn moeder uit Nador en elhoceima' legde hij uit. 'dus we gaan naar de fam van je ma' Hij knikten.

Ik deed mijn oortjes in. en luisterde naar boef- draai het om) . Ik deed kauwgom nog in mijn mond. Ik heb altijd last van mijn oren.

De vliegtuig stijgt op. Ik leun tegen de schouder van Mohsin en sloot mijn ogen. 'zo snel slaap je' zei hij lachend. 'ik slaap ni' 'waarom doe je je ogen dicht' 'zodat ik in slaap kan vallen' zei ik. Hij lachte en deed een arm over mij heen.

'mevrouw hier is uw eten' hoorde ik een irritante stem. Ik opende mijn ogen en deed mijn oortjes uit. Ik kreeg eten voor me. Ik keek Mohsin aan die naar die stewardess kijkt. Ze had een kort rokje aan. En een strakke bloes dat der botox borsten bijna der uit vallen. Mohsin kijkt naar der kont.

Een steek van jaloezie gaat door me heen. Ik pak de flesje water en gooi het over hem heen. 'wtf doe je!!' zei hij boos en stond op. 'hij viel uit mijn handen' zei ik onschuldig. wajow iedereen keek ons aan. 'hoe kan het uit je handen vallen ik ben 2 meter langer dan jou' zei hij. Ik pak een handdoekje uit mijn handtasje. En veeg het drinken van zen gezicht. Hij ging zitten en ik veegde lachend het drinken van zen gezicht. Hij keek me even aan en glimlachte meteen keek hij weer naar die hoertje die aan het bukken was.

Ik werd een beetje boos en gooide die handdoek tegen zen ogen. Ik ging boos tegen het raam zitten. 'wajow ben jij ongesteld ofzo' vroeg hij boos. 'ga weg van mij ga maar naar die hoertje daar zo' zei ik boos. 'oohhh daarom ik keek niet naar haar ik keek naar..... die raam' loog hij. 'tazz ga liegen tegen iemand anders' zei ik boos en deed mijn cap op en mijn oortjes in. 'jaloers wijf' mompelde hij zacht.....

Vergeet niet te stemmen en te reageren.

Sommige mensen kunnen echt goed haat zaaien ik gebruik foto's van sommige mensen die bekend zijn als je die mensen niet mag dan heb je PECHHHHHH!!!!!!!

Ik ben al boos door prive omstandig heden gaan ze me bozer maken als je er niet tegen kan lees een ander boek byeeeeeeeee...

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu