POV Mohsin
De dokter doet de deken weer over der buik heen.
'Je baby is oké'
Zei ze in het Arabisch. Sarah keek opgelucht en moest een beetje huilen. 'Van waar het bloed' vroeg ze bang. Ik pakte der hand vast en merkte dat het trilde.
'Het komt voornamelijk door te veel stres bij veel zwangerschappen komt het voor. Ik neem
Aan dat je de aankomende maanden op bed blijft rusten je bent niet uitkomt alleen om te plassen. Tot de eerste maanden vóórbij zijn en je kind eens veiligere omgeving hebt anders is de kans op miskraam best groot' zei ze in het Arabisch.Sarah kneep in mijn hand . 'Dankjewel dokter' zei ik en knikte naar de aardige vrouw. 'Ik haal effe de rekening' zei ze en liep de kamer uit.
'Ik ben zo opgelucht' zei ik en kuste der hand. 'Ik heb je toch nodig mohsin... ik kan dit niet alleen' zei Sarah en keek me aan met betraande ogen.
'En je gaat het niet alleen doen want ik ben hier en ik ga nergens heen oké' zei ik en ging zitten naast der bed. 'Als het een jongen is noemen we hem...' ik had veel jongens namen in mijn hoofd. 'Salah' zei ik blij.
Meteen begon Sarah met hoesten. 'Wat!!' Zei ze na dat ze een slokje water had gedronken die ik der gaf. 'Ja is een mooie naAm toch' vroeg ik verward. 'Je beste vriend heet zo waarom zou je je zoon zo noemen' vroeg ze verbaast.
'Want als salah een zoon krijgt noemt hij hem mohsin' legde ik uit. Ze schiet gelijk in de lach. 'Hahaha dats het domste wat ik ook heb gehoord' lachte ze en kneep in mijn wang.
Der lach verdween en ze keek me diep en serieus aan. 'Beloof me dat je niks met soraya hebt gedaan' vroeg ze uit het niets.
Ik legde der hand tussen mijn handen en hield het strak vast en keek der diep aan. 'Ik beloof je dat ik niks met soraya heb gedaan en dat ik nooit meer een andere vrouw zal aanraken voor de rest van mijn leven' zei ik en keek nog steeds in der ogen.
'Belooft?' Vroeg ze me onzeker
Ik kwam dichterbij en kuste der zachtjes op der liggen. 'Ik beloof het je'
We werden gebracht naar onze kamer in het ziekenhuis. Ze wouden ons nog een paar uurtjes hier houden voor observaties en voor het geval dat.
Ik hielp Sarah opstaan en we liepen de douch in van de kamer. Der was een stoel in het midden waar Sarah ging zitten.
Ik doe de deur dicht en draai me om en moet grijzen bij het idee dat ik Sarah weer naakt ga zien. En dat ik der ga helpen met douchen.
Ik trek zachtjes aan der broek die onder het bloed zat. 'Mohsin ik kan best zelf douchen' probeert Sarah nog... 'ssshhhttt ik help je' zei ik grijzend en trok der onderbroek mee.
Ze zuchtte schamend. Ik ga achter der staan en trek der pyjama shirt uit met der hemd.
Ik ga zachtjes met mijn handen over der lichaam heen. 'Mohsin dit is niet eerlijk eigenlijk' zei Sarah opeens. 'Huh hzo'
Zei ik. 'Ik zie je wel grijnzen dus stop met lachen en als hier naakt ga zitten mag je ook wel wat uitrekken' zei ze opstandig.Ik schiet in de lach. 'Oké Sarah als je me zo graag zonder kleren ziet' zei ik en trok binnen no time. Mijn shirt uit.
Ik ga met mijn handen naar der bh en trek die uit zonder moeite. Ik ga naar mijn riem en friemel der een beetje aan. Opeens voel ik de handen van Sarah om mijn middel en voor ik het weet trekt Sarah mijn broek omlaag.
Ik zat nu in mijn onderbroek en Sarah had niks aan. Ik doe het water aan en het valt over ons heen.
Ik kniel voor Sarah neer en ga met de shampoo in haar haar. Ik masseer der hoofd. En voel mijn pik een beetje harder worden. Ik ga gelijk achter der staan. En ga met een kam door der haar.
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...