Mohsin:
Ik werd wakker en nam een koude douch. Het was zo warm vandaag ik trok een boxer en een jalaba (Marokkaanse mannen jurk).
Ik liep naar beneden en zag iedereen ontbijten behalve Sarah. Die wilt me zeker niet meer zien. 'Salam alikom sbah la3ir (goeie morgen)' zei ik. Waardoor ik iedereens aandacht had. Ze keken me allemaal vies aan.
Ik ga zitten en begin aan mijn ontbijt. Ik kon nauwelijks eten door alle vieze blikken..
'HALLOOO ALLEMAAL WE ZIJN DER!!!' Gilt er een meisjes stem achter ons. Verbaast draai ik me om en daar staan.
Hajar
Nour
En
Soraya.
De vriendinnen van Sarah. Huh?? Wat doen die hier??
'Zooo leuk dat jullie der zijn!!' Zei de moeder van Sarah blij. Ze knuffelde ze strak. 'Sarah heeft jullie echt nodig.. deze lelijkerd heeft der hart gebroken' zei ze en wees naar mij.
Ik moest moeite doen om mijn lach in te houden. Kom op. 'Lelijkerd' ik ben kapot knap.
Hij bedoelt dat hij kapot is...
'Wat vind je iets grappig Mohsin' vroeg loubna sarcastisch. 'Ik vind het grappig dat iedereen mij de schuld geeft alsof Sarah niks heeft gedaan' zei ik boos terug. De vader van Sarah keek me boos aan.
'Oh vertel dan wat heeft me dochter gedaan dan?'
Meteen sluit ik dicht. Ik moest gwn mijn bek houden. 'Ik heb haar al gewaarschuwd maar ze luistert niet' verzon ik maar.
'Mohsin ? Je bent met Sarah opgegroeid je kent haar.. sinds wanneer luistert Sarah naar iemand' vroeg chaima.
'Weetje ik ga hier niet zitten en luisteren naar hoe jullie mij beledigen' zei ik en wou weg lopen. 'Ga naar die gekke oma van je en die Khadija met 2 grote voortanden' gilt Loubna nog achter me.
'Saffie bentie hij is het niet waard' hoor ik mijn EIGEN MOEDER zeggen tegen Loubna. Jeetje ik ben echt gezakt naar de vloer.
Sarah:
Na gister een hele dag te hebben gewandeld met chaima en Loubna was ik dood op. Ik was meteen in slaap gevallen gister na dat ik thuis kwam.
Deze morgen stond ik op. En nam een bad. Ik zat Netflix te kijken terwijl ik in bad zat. Ik kijk 'modern familie' kpt grappige familie. Ik heb me dood gelachen.
Ik ga niet ontbijten met iedereen omdat ik Mohsin niet wou zien en die lelijke illie die hij heeft mee gebracht. Slapen ze in 1 kamer?? Hebben ze nu een relatie?
Vragen die aan me knagen. Hoe dom kan je zijn Sarah. Je maagdelijkheid aan die ezel geven. Je kon zoveel beter krijgen. En nu zit je hier. Zwanger !!!
Ik kijk naar me buik en het was behoorlijk plat. Wanneer gaat er een buik groeien. En moet ik nu opletten op wat ik eet?? Wat mag wel en wat niet.
Ik doe een handdoek over mijn lichaams en trek me ondergoed aan en een Marokkaanse jurk. En hoor opeens bekende stemmen uit de gang.
Meteen ren ik naar de deur en smijt het open. 'NEEEE' gil ik blij.
'JAAAAAA' gillen ze blij terug!!
Stem en reageer
Nog 8 delen te gaan
Vergeet niet te stemmen om te laten weten of ik door moet gaan en zoveel mogelijk te reageren om te laten weten dat je het helemaal tof vind!!! Zodat ik weet waar ik aan toe ben
Vergeet niet Noual en dunya te lezen en diamant me andere boeken veel plezier..
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...