deel 14

1.3K 121 7
                                    




Sarah:

Eindelijk ze zijn weg. Ik ga lang uit op de bank zitten. Mohsin komt de keuken uit. 'mij vrienden komen zo' zei hij en ging zitten.

vrienden????

'waarom' 'gewoon chillen en playstation' zei hij dood normaal. 'kan dat niet buiten ofso' zei ik geïrriteerd. 'wil je dat ik naar lounge ga welle' zei hij met een grijns.

Ik keek hem dodelijk aan en loop naar boven. In 'onze' slaapkamer ga ik zitten op bed. Ik hoorde de bel. Na een tijdje hoorde ik jongens praten en schreeuwen. Ik ga liggen en kijk naar het plafond.

Zal k mijn vriendinnen bellen. Dan ben ik niet alleen. Ik pak mijn tel en app ze dat ze kunnen komen. ze zijn onderweg. Ik loop naar beneden en kijk via een kiertje. De hele woonkamer vol jongens.

Mohsin heeft dus matties dacht dat hij pis was maar hokejj.

Ik hoorde geklop. Ik loop naar de deur. Hajar en Nour. Ik liet ze binnen en ze keken meteen naar de woonkamer vol jongens. 'kom naar boven' zei ik.

Ze liepen naar boven. Ik hoorde weer geklop. Soraya en Youssra kwamen binnen. Ze liepen meteen naar boven.

'waarom zitten zoveel jongens in de woonkamer' vraagt hajar. 'vrienden van Mohsin en ik verveelde me dus daarom zijn jullie hier' legde ik uit. We gingen in een soort van kring zitten op de grond. 'hoe ging het vannacht' vroeg Soraya met wiebelende wenkbrauwen.

Ik krapte ongemakkelijk achter mijn hoofd. 'euuhh.... er is niks gebeurd. Loubna had mijn kleren gejat en een koffer vol lingeries naar mij gegeven en ik voelde me ongemakkelijk dus er is niks gebeurd' zei ik en ging met mijn handen door mijn haar. 'Ik snap het wel. Je houdt niet van hem dus het is moeilijk om het bed te delen maar het blijft je man' zei Nour zacht. 'Ik weet niet het komt van zelf wel' zei ik.

Ze knikten. 'moehiem ander onderwerp zullen we die jongens beneden stalken' vroeg Hajar. 'euhh nee ben je gek' zei ik lachend. 'oke kom naar keuken ik heb honger' zei Ze en stond op. We liepen zachtjes naar de keuken. Tussen de keuken en de woonkamer is gewoon een dunne muur dus we moeten extra stiller zijn. Maar ja gaat niet als je Hajar als vriendin hebt.

We liepen naar binnen en gingen op de keuken stoelen zitten. Hajar pakte een hele broodje en stopte die vol met producten. 'AAAAAAHHHHH WE GAAN DOOD' gilt Hajar. Meteen draaien we ons om en zien we een spin. Uit het niets gillen. Youssra Nour en Soraya ook. Ik zeg eerlijk hij was fucking groot.

Meteen komen de jongens naar de keuken gerend. De meisjes springen in hun armen. 'help spin' zei Hajar de hele tijd. Mohsin pakte een slipper en sloeg hem dood. Meteen gaan ze van de jongens af.

Ik lachte zachtjes om hun actie. 'hou je bek je was ook bang' zei Hajar tegen mij. 'helemaal niet' zei ik stoer. 'ACHTER JE SPIN' gilt Mohsin waardoor ik op hem spring en gil. 'nee grapje' zei hij lachend. Meteen ga ik van hem af. 'niet grappig' zei ik. Ze gingen allemaal stuk.

Salah keek me alleen aan. Ik keek hem even aan. In zen ogen..... Meteen keek ik weg. Hij liep weg met de andere jongens. 'ga even ik kom zo' zei ik tegen de meisjes, Ze liepen weg met wiebelende wenkbrauwen.

Ik keek Mohsin aan die nog steeds aan het lachen was. 'je kan stoppen want ik vind het niet grappig' zei ik nep boos en ging op de keukeneiland zitten. Hij kwam tussen me beneden staan. 'je moest je gezicht zien" zei hij lachend. Z'n gezicht is 1 centimeter verwijderd dan de mijne. Onze lippen raakte elkaar net. Hij drukte zen lippen op die van mij.

Ik opende zachtjes mijn lippen en zen tong gleed naar binnen. Hij ging met zen handen onder mijn shirt. Ik ging met mijn handen door zen haar.......

Hajar: (vriendin van Sarah)

EWAAA damhertjes.

Mohiem het duurde echt lang. Waar blijft die wijf. 'ik ga kijken waar ze is' zei ik en stond op. Natuurlijk kunnen hun niet blijven zitten en liepen achter me aan. Ik liep naar beneden en zag alle jongens voor de keuken deur. 'wat gebeurd er' 'boem boem dingen in de keuken' zei zo'n jongen met neppe gucci pet.

Ik liep naar de deur en deed hem open. Eigenlijk is dit de domste actie die ik ooit heb gemaakt. Ik zag dat ze allebei geen shirt aan hebben en Mohsins riem zit los. Sarah trok snel haar shirt aan en werd helemaal rood. 'huwelijks nacht in de keuken' zei ik lachend. Ze keken me dodelijk aan en stonden op.

Sarah pakte van me oor en sleurden me mee naar boven. 'auw....auw....auww...' zeurden ik. 'wat bezield jou' zei ze boos. Soraya en Nour zaten alleen te lachen. 'sorry hoor ik wou niet dat je ging neuken in de keuken er bestaat een bed' zei ik en keek der grijzend aan. 'wajow wat heb ik gedaaaan' zei ze en ging lang uit op bed liggen. 'en hoe was het' vroeg Nour. 'raar....het is net alsof je niet weet wat je doet maar toch weet je wat je doet' zei Sarah zuchtend. 'ik begrijp het niet' zei ik. 'ik ook niet soort van wel maar toch ook niet' zei ze.

Wajow ik ga nooit neuken blijf hele leven MOB (milka over boyss)

Sarah:

Ik heb echt megolen als vrienden. Ik keek ze aan. Youssra keek levenloos voorzich uit. 'Yous wat is er' vroeg ik. 'ik maak me zorgen om Salah' zei ze zuchtend. 'wat is er met hem' 'hij keek zo verdrietig net en hij is niet meer de oude' zei ze. 'het komt wel weer goed met hem je moet gewoon blijven praten met hem en hem steunen' zei Hajar.

Ik heb ze nog steeds niet verteld over de 'gevoelens' die ik had/heb? voor Salah. Zal hij het ook hadden/hebben?

Salah:

Mijn vrienden doen nu echt irritant. 'wesh had je niet genoeg van huwelijks nacht wil je elke sec. neuk**' zei Mounir lachend. Sarah had/heeft geen gevoelens voor me. Ik dacht echt dat het wat kon worden maar ze is nu de vrouw van mijn beste vriend.

Ze is geen maagd meer. Ze gaat haar leven met Mohsin delen voor mijn ogen. Ik kan niet meer in der ogen kijken. Ik wist nog de eerste keer toen ik haar zag. Ze was aan het struggelen met der voetbal tas. Ik moest mijn oude cijfers ophalen. En ik wou der helpen. Het is toch geen toeval dat ik der overal tegen kwam. Ik dacht dat het mekteb was. Maar dingen verlopen anders dan gedacht.

Vergeet niet te stemmen en te reageren

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu