Deel 48

131 5 3
                                    

POV Sarah:

Ik word door mohsin opgetild en rustig op bed gezet. Mijn moeder legt mijn telefoon op het nachtkastje en een lader der naast.

'Zo niet opstaan en als je iemand nodig hebt dan bel je ons of roep je ons. Deze kamer heeft een badkamer hier' zei ze en wees naar de deur in de hoek van de kamer.

Ik heb een nieuwe kamer gekregen van mijn ouders. Het was de oude kamer van mijn opa en oma toen ze hier nog woonde.

Der is een grote tweepersoonsbed in het midden en een mooie donker houten kast. En der was een badkamer met een douch en sauna en badkuip.

'Dankjewel mama' zei ik en ging onderuit liggen.

Mijn moeder glimlacht en vouwt een paar kleding stukken en gaat daarna de kamer uit achter iedereen behalve mohsin.

Mohsin loopt snel naar de deur en zet hem op slot. 'Eindelijk alleen' zei hij en sprong naast me op bed.

Ik glimlach en kruip naast hem. Ik sluit mijn ogen en net wanneer ik slaap wil vallen begint mij mijn haar te aaien.

Ik kijk op en kijk hoe aandachtig mohsin mijn haar bewonderd. 'Niet te geloven dat ik je bijna kwijt was' fluisterde hij en drukt een kus op mijn voorhoofd.

Ik kon het niet laten om te blozen. 'Mohsin stop ik probeer te slapen' zei ik en verstop mijn gezicht tegen zijn borst.

Hij trekt me omhoog zodat ik op hem lag. 'Je hebt genoeg geslapen' zei hij grijnzend en drukte zijn lippen op de mijne.

Ik ga der zachtjes op in en druk mijn tong tegen zijn lippen. Hij opent zijn lippen binnen no time en onze tongen spelen een vurig spelletje.

Ik ga met mijn handen over zijn nek en hij houd mijn hoofd vast met zijn handen.

Ik ga van zijn mond naar zijn nek waar ik mijn mark achter laat van zuigzoentjes.

Hij gaat met zijn handen over mijn lichaam en trekt mijn slaapjurk omhoog.

Zijn handen gaan naar mijn kont en hij masseerde en kneep der in.

Uit het niets draaide hij om waardoor hij op mij lag en begon mijn nek te kussen. Happend naar adem leg ik mijn nagels in zijn rug. 'Mohsin' kreun ik wanneer hij van mijn nek naar beneden naar mijn borsten gaat.

Hij speelde met mijn borsten en zijn mond en ik kon het niet laten om te kreunen van genot. 'Mohsin wat doe je me aan' kreun ik en zet mijn nagels strakker in zijn rug.

'Ssshhhtttt ik ben nog niet eens begonnen' zei hij grijnzend en trok met twee vingers mijn witte slipje omlaag.

Ik voelde mijn hart op en neer gaan. Hij zet zijn tong weer in mijn nek en gaat met zijn handen over mijn privé plek heen.

Zijn vingers vinden hun weg naar binnen en ik voelde twee vingers naar binnen treden. 'Mohsin ahh' kreun ik en hield zijn rug nog strakker vast.

Ik voelde mijn adem weg trekken en mijn hoofd voelde ultieme genot. En toen deed hij zijn 3e vinger derbij.

Ik bewoog mijn heup heen en weer en kreunde het uit van plezier.. 'Mohsin ik.. hou' k kon mijn zin niet afmaken.

'Sarah! Mohsin! Kom eten' riep mijn schoonmoeder en klopte op de deur.

Meteen stoppen we gelijk en komen we overeind. 'Shit denk je dat ze ons heeft gehoord?' Vroeg ik aan mohsin die zijn shirt weer aan trok. 'Nee denk het niet' zei hij en ik zag dat hij teleurgesteld was omdat we moesten stoppen.

Net wanneer ik wil opstaan houd mohsin mij tegen en pakt een rolstoel die we kregen van het ziekenhuis. 'Je mag niet staan dat zei de dokter ' zei mohsin en tilde me op en legde me rustig neer op de rolstoel alsof ik een oud vrouwtje was.

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu