We hebben het gehaald ik ben trots op jullie, alleen de stemmen schoten niet echt op.
Sarah:
'Mohsin doe niet irritant' zeg ik schaamtelijk. En hou het deken over mijn blote lichaam. 'Geef mijn onderbroek'
'Kom m halen' zei hij grijnzend. Hij had alleen een boxer aan. 'MOHSIN'
Lachend laag hij het aan me. Ik trok snel mijn onderbroek en bh aan en mijn roze trainingspak.
'Schatje we gaan hier weg samen' zei hij en sloeg zen armen om me heen en drukte een kus op mijn wang.
Ik glimlachte en we liepen samen naar beneden. Hand in hand. De woonkamer binnen. 'We gaan weg' zei Mohsin bot. 'Hzo weldie laat die heks je niet de baas zijn wij zijn je familie' zei die oma en raakte Mohsin aan. 'Of wil je weer de pispaaltje zijn van de familie de loser met zen loser vader' vroeg ze dreigend.
Even was ik bang dat hij me los zou laten. En al helemaal omdat hij mijn eer heeft.
'Ik de loser?! Jullie zijn de illie's van de bergen. Dat jullie jaloers zijn dat ik in Nederland vrij ben is helemaal jullie probleem ik heb 1 vrouw in mijn leven en dat is Sarah' hij drukte een kusje op mijn rode wang. 'We gaan weg morgen ochtend nog wel' zei ik waardoor ik allemaal vieze blikken vang.
Mohsin trekt me mee naar onze kamer. Ik was zo blij omdat hij mijn kant heeft gekozen.
Khadija kwam binnen. 'Mohsin ik moet je spreken' zei ze en deed der hoofddoek naar achter. Waardoor je een overdreven pony zag. Hij keek me aan en ik knikten.
Ze liepen samen de kamer in van Khadija...
Mohsin:
Ze heeft echt mooie ogen. 'Heyy ik wou even zeggen dat het echt jammer is dat je weg gaat' zei ze en trok der hoofddoek af. Der haar viel naar achter.
'Jep heel jammer maar ik vijf het niet kunnen wat ze doen met Sarah'
'Ik weet.. alleen hou je wel echt ga Sarah' ze kwam heel dichtbij. En ik wist even niks te zeggen. Ze drukte der lippen op die van mij.
Oké dit is heel verkeerd maar ik ga eerlijk zeggen ze is echt knappp.
Opeens gaat de deur open. Sarah kijkt ons met grote ogen aan. 'Vieze kkr flikker!!'
Ze pakte een hout plank en gooide die tegen mij aan. Ze rende weg.
Sarah:
Ik hoorde kreunen en gezoen. Neeeeeee
Aub niet aub is dit niet waar. Ben knikkende benen smijt ik de deur open. En ja hoor ze zoenen en Khadija heeft wat uitgetrokken.
DIT KAN JE NI MAKEN.
Ik pak een houte plank en gooi die tegen zen hoofd aan. Ik ren naar de auto van zen neef en start die op.
Wollah billah ik ga nu weg en kom nooit meer terug. Ik laat mijn spullen daar. Ik heb alleen mijn telefoon bij me natuurlijk.
Ik druk op de gas en rij keihard weg. De tranen verzamelen zich op. Ik had hem mijn eer gegeven en paar uurtjes later zoent hij met Khadija van de bergen. 'KANKER HOERENZOOON TFOE' schreeuw ik boos.
Ik rij de weg op naar tetouan. Ik wil mijn mama ik voel me gebroken ik voel pijn..
Vergeet niet te stemmen en te reageren.
Kijk ik ga van af nu elke dag posten maaaaar ik ben niet blij met de stemmen. DUS IEDEREEN DRUK OP DIE STER EN REAGEER.
Ik had deze deel eergisteren al af. Maar ik was er niet blij mee. Ik wou meer actie snapje. En het is niet leuk als een boek helemaal geen spanning heeft.
20 stemmen
600 reacties. (Kijken of het lukt)
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...