POV Sarah:
'Sarah ! Alle mannen zijn weg! Kom nu naar buiten het is gevaarlijk om zo lang te staan' zei mijn moeder achter de badkamer deur.
Ik lag op mijn rug op de vloer en mohsin had nog steeds geen shirt aan.
'Ik schaam me dood' zeur ik. 'Iedereen is weg en komop het is je man voor wat schaam je je. Je bent zwanger van hem natuurlijk weten we dat je' ze kon haar zin niet af maken. 'Mama genoeg!' Roep ik en leg mijn handen vóór mijn tomaten gezicht.
'Je geniet hier van hé' zei ik tegen mohsin toen ik opstond. Hij hielp me lopen en we deden de deur open.
Ik vermeed elke oog contact en liep gelijk naar het bed waar ik in dook en de mantel over mijn hoofd trok. 'Mohsin waarom draag je geen shirt' Vroeg mijn moeder.
'Die was nat geworden' zei hij en ik wist dat hij grijnsde.
Oké Sarah gewoon doen alsof je slaapt. En dan val je wel in slaap.
Ik deed mijn ogen dicht. 'Slaapt ze' vraagt Hajar die de kamer binnen kwam. 'Ja denk het wel ja alles wat er vandaag is gebeurd of na ja in die badkamer' grapt mijn moeder.
Ik voelde mijn wangen weer blozen gelukkig deze deken over me heem.
'Oké ik ga maar effe snel naar huis vóór een nieuwe shirt' zei mohsin en liep naar het bed toe. Hij trok de deken naar beneden en kuste me op mijn voorhoofd.
En daarna deed hij het weer over mijn hoofd heen. 'Zo kan ze niet ademen' zei mijn moeder. 'Jawel ze kan ademen. Want ze slaapt niet' zei mohsin en liep weg.
'Oké dame hier zijn nu alleen ik - je schoonmoeder - Hajar - Nour en Chaima. Dus haal die deken maar van je hoofd en vertel ons alles' zei mijn moeder en trok de deken weer omlaag.
'Van de dokter moet ik slapen' zei ik en trok het weer omhoog. Ze trok het weer omlaag. 'Vertel!' Riep ze ongeduldig.
Ik zuchten en ging recht zitten. 'Ik en mohsin hebben het goed gemaakt. Hij en soraya is niet gebeurd en ik geloof hem verder is onze baby gezond en als het een jongen is dan noemen we hem...' ik weet niet waarom maar ik kon zijn naam niet uitspreken. Het was alsof het verkeerd voelde.
'Is een verassing' zei ik na een dramatische pauze. 'En als het een meisje is' vroeg mijn moeder. 'Ook een verassing' Loog ik. 'Oké wat was dat net in de badkamer' zei mijn schoon moeder.
Meteen trok ik de deken over mijn hoofd heen. Die gelijk weer naar beneden getrokken werd. 'Die deken gaat je niet beschermen hoor'
Lachte Hajar.Meteen keek ik haar boos aan. 'Jij Snith! Kon je je mond niet houden' riep ik naar Hajar nadat ze me letterlijk heeft verklapt.
'Sorry het was te grappig om vóór me te houden' zei ze 'dus mijn vader , broers en ooms en neven moesten allemaal weten dat ik naakt in de badkamer was met een naakte mohsin' zei ik boos.
'Nou.. ik .....' ze twijfelde wat ze moest zeggen. 'Wacht is effe' zei ze opeens. 'Naakt?'
'Betekend dit dat je seks hebt gehad met mohsin in die badkamer' roept ze hard. Meteen knijp ik der in der oor.
'Au auw auw' 'je mond houden mijn vader staat buiten' sis ik boos.
'Oké sorry sorry' zei ze.
' en nee tuurlijk niet ik zat onder het bloed mohsin hielp alleen met schoonmaken' zei ik. Gelijk knikte iedereen.
'Oké mama en andere mama kunnen jullie koffie voor me halen' vroeg ik om ze de kamer uit te jagen.
'Nee koffie is slecht voor de baby kom we halen thee' zei mijn moeder.
En ze liepen weg. 'Oké Hajar snel deur op slot' zei ik.
Hajar rende naar de deur en deed hem op slot. 'Is op slot'
Ze kwam aan het bed zitten en Nour aan de andere kant. 'Ik heb mohsin gepijpt' zei ik om meteen met de deur in huis te vallen.
'Oh My God ik wist het hahahaha' zei Hajar en ging op en neer van blijdschap.
'Ja het voelde zo raar maar ook zo leuk en ik dacht dat ik me zou schamen maar het viel mee' zei ik en ging goed zitten.
'Ik denk dat het goed komt tussen mij en mohsin alleen..' ik stop met praten en kijk mijn 2 beste vriendinnen aan.
'Wat moet ik doen met Souraya. Ik had der gister gevold toen ze salah ging verleiden en toen zei ze dat ze had gerotzooid met mohsin maar mohsin zei dat het niet waar was. Denk je dat ze loog om salah in bed te krijgen of omdat het waar is' vroeg in aan ze.
'Mmmhhh best raar we moeten het aan der vragen. Ze woont nog bij ons omdat ze een hotel te duur vind dus we moeten Het aan der vragen en als je der eruit wilt trappen begrijp ik het hoor. Haar acties zijn soms zoo' maar der zin werd afgemaakt door soraya bij de deur.
'Zo dom het spijt me Sarah ik probeerde salah alleen in bed te krijgen ik heb mohsin verleid maar hij wou me niet en was zelfs boos omdat ik het probeerde. Ik weet dat mijn acties soms onbegrijpelijk zijn maar wees blij ik heb al een maand geen alcohol gedronken' zei soraya en liep naar binnen'Ik zag je gister met een fles wijn' zei Hajar. 'Oh ja grapje maar daar voor niet' zei ze
'Ik zag je die ene keer met wijn bij het zwembad' zei ik toen.
'Ppfff oké geen alcohol maar weet Sarah dat ik van je hou. Ik hou van jullie alle 3 dus Please vergeef me' zei ze
'Soraya ik vergeef je als je vanaf vandaag je handen thuis laat. Geen salah meer geen mannen van huis. Wil je seks ga naar een club hier hebben ze een aantal hoor' zei ik.
'Belooft geen seks' zei soraya
Stem en reageer 💶
Zo Sarah heeft soraya vergeven maar gaat de rest van de familie dat doen
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...