Deel 5

1.6K 148 18
                                    

Ik sta op. Wajow zo kort geslapen en zo lekker. Ik wil ook een waterbed thuis😩. Ik sta op en loop de badkamer binnen. Ik wil ook een eigen badkamer zonder schaamhaar op de grond.

Ik was mijn gezicht en handen en kam mijn haar door en doe het in een strakke staart. Ik trek een hlajjjajjjajjajjjjajhhzhjjajjjzjjjsjjzwarte psg trainingspak aan. Ik poets mijn tanden.

In loop naar beneden. Raden wie de schoonzusje is van mijn zus. OUMAIMA. De meeloper van Lina. Ze is echt een sletje. Ze had een strakke korte rok aan. Met een topje waar je haar bh heel goed door heen kon zien. 'salam' zei ik zacht. Ze keken me allemaal aan. Chaima klopte op een stoel naast haar. Ik ging naast haar zitten.

Ik kreeg eten voor me. Ik at een klein hapje en begon er mee te spelen. 'sorry dta ik dit zo snel vraag hoe kom je aan die blauwe plek' vroeg de schoonmoeder van Chaima. 'ben gevallen van mijn fiets' zeg ik zacht. 'oh op je gezicht' vroeg ze door. 'ja ik kwam tegen een muur aan' zeg ik kortaf. Ze knikten maar wat. Ik voelde de blik van haar schoon-broertje op me branden.

Oumaima die keek me vies aan. 'euhh hoelang blijf je hier logeren' vroeg die schoonmoeder. Deze praat veel ik moest gewoon buiten slapen ofso. 'ik ga nu wel weg' zegt ik en sta op. Ik pak mijn weekendtas. En wil naar de deur lopen. 'Saartje wacht even' hoor ik chaima nog roepen.

Ik draai me naar haar om. 'wat!?' zeg ik boos. 'euhh...... naar waar ga je' vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'ga gewoon naar huis klaar misschien is het niet zo erg om met hem te trouwen' zegt ze. Oeff deze maakt me gek. 'pff laat gewoon ik dacht dat je me begreep' zei ik en liep die huis uit.

Chaima.

Ik loop terug en ga zitten naast Anouar. 'wat is er gebeurd met haar' vraagt mijn schoonmoeder. Deze wijf hier alles wilt ze weten. 'ze had gewoon ruzie thuis en is toen even gekomen' zeg ik. 'je bent zwanger waarom storen ze je met hun problemen' zegt ze. Ik haal mijn schouders op. Ik wil liever geen ruzie met haar. Ze is echt vervelend.

Anouar stond op. 'ik ga maar weer' zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'let op jezelf' zegt hij nog en loopt weg naar zen werk.

Sarah.

Ik fiets naar huis. Aangekomen ben ik helemaal kapot. Ik loop de trap op en bel aan. Rade wie open doet. MIJN PAPA. Ik keek hem droog aan. 'waar was jij' vroeg hij boos. 'bij loubna' zei ik en loop naar binnen. Tot mijn grootste verbazing zag ik Mohsin op de bank. Ik negeer hem en loop naar mijn kamer.

Ik open mijn telefoon en zie dat Nour me 13x heeft gebeld Soraya heeft me 19x gebeld. En hajar heeft me 59x gebeld. Ik open de appjes.

Nour: ewa jarige job

Nour: e waarom reageer je niet

Nour: halloo Sarah je maakt me bang. je reageert altijd binnen 5 min.

Ik reageer snel terug.

Ik: sorry ik had het druk we spreken zo af moet jullie nog veel vertellen.

Ik drukte op Soraya.

Soraya: omg je wilt niet weten wat me is overkomen.

Soraya: hallo Saartje.

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu