Deel 41

287 22 10
                                    

Het beslissende deel....

Sarah:

'Neeeee geef die warme melk' zei ik tegen Soraya die niet wist wat het verschil was tussen warm of koud. 'Uughhh hajar doe dit is voor me' zei ze en gaf alles aan hajar die ook een baby vast had..

'NOURRR WE HEBBEN JE DRINGEND NODIG' gil ik. Wat niet slim was want de baby's begonnen te huilen. 'Shit kijk wat je hebt gedaan Sarah' zei hajar.

Nour kwam aan rennen en gaf me de warme melk en de baby's dronken eindlijk hun melk op en sliepen. We storten alle 4 op de bank neer. 'Kom op ! Jullie doen dramatich' zei mijn moeder lachend. 'Ik voeden 6 kinderen op en jullie kunnen 2 baby's niet aan' zei ze lachend. 'Ik ben zwanger mama dus ik heb een excus' zei ik. En sterkte mijn tong uit naar de dames die me jaloers aan staren.

Mijn schoonmoeder kwam aan lopen met een berg vol eten en lekkernijen. 'Hier alleen voor Sarah' zei ze en legde het voor mijn neus neer. Nu iedereen weet dat ik zwanger ben word ik hier heerlijk verwend.

Mohsin is met zijn vrienden gaan kamperen dus ik leef hier als een prinses. 'Dus jij en moshin hoe zit het?' Vroeg mijn schoonmoeder. 'Uw zoon praat te veel en ik begrijp hem niet dus ik hoef hem effe net te zien' zei ik en propte nog een chocolaatje naar binnen. 'Mijn zoon is een ezel ik had tegen hem gezegd dat hij je moest brengen naar Dubai en bora bora' zei ze. 'Maar ja hij bracht me naar de bergen.' Zei ik zuchtend. 'Omdat hij is pora pora' zei hajar lachend.

Ze ging helemaal stuk om der eigen Joke. Ik begreep het niet eens? 'Kan je wat zachter lachen die baby's slapen' zei ik.

We passen nu om de baby's van chaima ze effe met haar man naar een strandhuisje gegaan. Loubna is met Emre naar Turkije gevlogen. Om zijn familie te zien. Dus ik heb nu alleen nog mijn vriendinnen en mijn moeders en de twee baby's. Mijn vader en schoonvader en ismael zijn ook gaan kamperen.

Dus we zijn hier lekker met de meiden..

Yasmina de baby werd wakker. Ik tilde haar snel op voordat ze haar zusje wakker maakte. 'Ik ga effe een rondje met der lopen' zei ik en pakte de kinderen wagen. 

Ik legde haar erin en liep naar buiten. Ik ga zachtjes naar de winkels en bewonder mijn vadersland. Wat hou ik van Marokko zeg.

De winkels de geur. Alles voelt zo bekend alsof ik er thuis hoor. Ik maakte een wandeling naar het strand en weer terug. De baby viel in slaap. Dus ik kan terug naar huis. Ik doe de poort open en loop naar de voordeur.

Opeens zie ik een gedaante voor het huis bellen. 'Ja ik ben bij Mohsins huis.. ik ga het hem geven en ga dan een hotel zoeken' hoor ik hem met iemand praten. Hij draait zich om met zijn gezicht en keek me recht in de ogen aan..

Wat doet hij helemaal hier in Marokko.??! 'Sarah?' Vroeg hij en keek me verast aan.

'Salah'

Stem en reageer.

Zo mensen dit is het beslissende deel.......

De 140 stemmen kunnen wij dat halen ?

Ik hoop het zo erg ik hou zoveel van dit boek en ik had het zo gemist om erin te schrijven dus pleaseee.

Stem ... zoveel mogelijk delen

Reageer zo positief en grappig mogelijk

En dan hoop ik jullie te zien bij de volgende deel!!!!!!!!!

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu