Deel 39

198 10 0
                                    

Sarah:

Ik loop het huis binnen en groet iedereen. Ik zag Soraya buiten zwemmen in het zwembad. 'Hayyy chil je lekker' vroeg ik lachend. 'Ja heeeelijk Sarah heb je geen knappe neef ofso die ik kan verleiden ik voel me zoo alleen' lacht ze en drinkt van der wijn terwijl ze ligt aan het rand van het zwembad.

'Haal die wijn hier weg voordat mijn moeder je ziet' zei ik lachend en liep hoofdschuddend weg. Soraya blijft Soraya altijd het doen wat God verbied.

Ik ga weer naar binnen en neem een hap adem. Oké Sarah jij kan dit. Gwn zeggen wat je te zeggen hebt en hem laten uit spreken. Gewoon doen!

Ik loop naar boven en onderweg zag ik mijn schoonvader. 'Waar ga je naar toe Sarah' vroeg hij. 'Effe naar Mohsin' zei ik. Hij gaf me een schouder klopje. 'Shokrane bentie sommige dames zouden dit niet aan kunnen daarom heb ik jou gekozen voor mijn zoon jij bent sterk Sarah jij zou elke obstakel aan kunnen. Jij bent een winnaar' zei hij en liep naar beneden.

De eerste keer dat hij wat liefs heeft gezegd tegen mij. Ik loop naar zijn kamer en loop naar binnen. Ik hoorde muziek in de badkamer. 'GA WEG' hoor ik hem nog schreeuwen.

'Ik ben het' zei ik bijna fluisterend en twijfelde of hij me heeft gehoord. Ik hoor veel gespetter en dingen vallen..

Hij komt de badkamer uit met een handdoek over zijn middel. Ik liet mijn blik glijden over zijn lichaam... damnn. 'Sarah?'

Ik keek op en keek hem aan in zijn ogen. 'Sorry' zei hij na een lange stilte. Zijn ogen zijn zo donker. En als er licht erin schijnt lijkt het alsof je naar de sterren staart. Mashallah.

Ik ga zitten en kijk hem aan. 'Mohsin ik moet je wat vertellen' hij ging zitten en legde zijn vinger op mijn mond.

'Sshhttt aub laat mij eerst... Sarah ik weet wat je wilt zeggen je wilt zeker scheiden maar alsjeblieft Sarah ik smeek het je.. je bent de knapste talentvolle dame die ik ken en ik hou van je Sarah... ik wil je niet kwijt... ik was zooo dom ik had het niet moeten doen ze overviel me en ik duwde haar weg ik zweer het' smeekte hij me bijna.

Ik bleef een lange tijd stil om elke woord wat hij net heeft gezegd op te slaan. En ik wist duidelijk niet wat ik hierop moest zeggen.

Ik stond op en liep naar de deur..

Watje ga je serieus weg lopen van je problemen

Hoor ik een stem in mijn hoofd zeggen. 'Ik ben zwanger' zei ik en draaide me om en sloot de deur hard..

Stem en reageer.

Nog 2 deeltjes

Vergeet niet te stemmen om te laten weten of ik door moet gaan en zoveel mogelijk te reageren om te laten weten dat je het helemaal tof vind!!! Zodat ik weet waar ik aan toe ben

Vergeet niet Noual en dunya te lezen en diamant me andere boeken veel lees plezier..

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu