deel 11

1.6K 128 67
                                    


De negaffa doet mijn make up. Ik trek een roze strakke jurk aan. Na afloop doet ze mijn haar. Ik kijk in de spiegel. wauw zo mooi heb ik mezelf nooit gezien. 'mooi he' vroeg ze. 'prachtig' zei ik zacht.

Ik hoor auto's aankomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik hoor auto's aankomen. Ik kijk door het raam en zag allemaal auto's. Mijn moeder komt binnen en kijkt me aan met tranen in der ogen. 'mashallah mijn dochter' zei ze en nam me in haar armen. Ik wou ook huilen maar deed het niet omdat ik dan mijn make up verpest.

De familie komt binnen en we horen de dakamarakshiya (geen idee hoe je dat schrijft het is een soort van marokaanse band) Mijn vader komt binnen en samen met hem loop ik de trap af. Iedereen die yoult Je weet wel. 'youyouyouyoyuyouuuu'. Chaima heeft haar baby vast ze is eer gister bevallen van een tweeling.

Ik word naar de versierde bank gebracht. Mijn vader geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'smehlie ya bentie inshallah worden jullie samen gelukkig' fluisterde hij in mijn oor. 'ik heb je allaangg al vergeven' fluisterde ik terug. Hij veegde een verdwaalde traan weg. Aaawhhh.

En toen kwam Mohsin binnen. Met een bosje bloemen. Zen haar zat on fleek en die pak stond hem super. Hij pakte mijn hand vast en tilde me op. Ik kreeg een boeket in mijn handen geduwd. Ik glimlachte naar de camera.

We liepen weer naar buiten en iedereen die youlde. Buiten begon iedereen te dansen. Ik maakte nog foto's. 'hou der bij der middel vast en kijk in der ogen' zei de fotograaf. Hij deed wat hij zei. Ik keek in zen ogen. Donker bruin maar toch zag je aan de randjes heeeel licht bruin en in het midden was het zwart. 'ander pose!!!!!!!!!!!' riep de fotograaf.

Mohsin deed de deur open en ik stapte in. Zen vriend gaat rijden maar hij komt wat later. Mohsin stapte in en keek me aan. 'je ziet er echt mooi uit' zei hij uit het niets. Ik zag dat hij meteen spijt had van zen woorden. 'dankje jij ook' zei ik maar. a willie wat zeg ik 3la schandee.

'hij komt over 2 min' zei Mohsin zuchtend. Ik keek uit het raam en zwaaide naar. Nour Hajar en Soraya en Youssra. Ik en Youssra zijn zo close geworden ze is ook vrienden geworden met mijn vriendinnen. ze zei dat ze tegen Salah had gezegd dat ik ging trouwen. Hij had der een week niet gesproken. Salah....ik ben hem helemaal vergeten gelukkig. Eerste 2 weken kon ik alleen aan hem denken maar gelukkig hij is verdwenen.

Ismael en Redouan dansen reggada. Ik moet lachen om souf want hij was kkr hard gevallen. Adam zat rustig te eten terwijl Loubna in de stres zat want ze kon hem niet vinden. Chaima die maakte foto's met haar telefoon terwijl haar man twee baby's optilde. miskien

Mijn moeder en vader danste samen. Ik pakte mijn tel en filmde een stukje. Uit het niets begonnen we te rijden. Ik kijk op en schrik me rot wie aan het rijden was. 'AAAAAHHHH' gilde ik alsof ik bezeten ben. Salah...........

Mohsin keek achterom. 'wat is er' vroeg hij. 'euhhh ik.... euhh kreeg een shok omdt ik ijzer had aangeraakt' verzon ik snel. Salah keek via zen spiegel naar mij en gaf me een knipoog. Dit is niet goed helemaal niet dit voelt als vreemdgaan.

winnen of verliezenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu