Mohsin:
Klote klote klote... wat de kk heb ik gedaan. Boos loop ik naar de vader van Khadija. 'Je dochter is een hoer!' Schreeuw ik boos. Hij keek geschrokken op. Maar die blik veranderde al snel in woedend. 'HOE DURF JE DAT TE ZEGGEN OVER MIJN DOCHTER VIEZE HOERENZOON' schreeuwt hij. 'Mijn huis uit!' Schreeuwt mijn oma. 'Wat?' 'MIJN HUIS UIT HE BENT NIKS MEER VAN MIJ MET JE MISLUKTE OUDERS HOEREN KIND' schreeuwt ze boos. 'Mooi! Ik ga weg en kom nooit meer terug' schreeuw ik boos. 'Goed dus doei' schreeuwt ze en gooit alle kleding van Sarah in de put. 'Als je over 3 min niet weg bent gebeurd di remt de joune' schreeuwt ze boos.
Ik loop naar binnen en pak mijn spullen in. En mijn geld. En die van Sarah. Ik loop de berg af.
Dat duurt heeeell lang. Ik raak langzaam moe. Terwijl ik zware koffers draag loop ik de stijfste berg af van hoceima. Ik loop naar de kar.
De kar is een soort van koets. Die door koeien word gereden. De mensen die het besturen brengen je naar de dicht bij zijnde stad. Ter3is.
Ter3is is een kleine stadje waar je de bus kan pakken. Het is onmogelijk om van af hier naar daar te lopen. Daarom pak ik de kar aan de voet van de berg.
En ik zeg je dat word me nog wel wat....
Sarah:
'Bentie doe de deur open!' beveelt mijn vader. Ik heb me opgesloten in mijn oude kamer. Hier verbleef ik elke vakantie. Ik ga in het hoekje van de kast zitten. Met mijn knieën tegen mijn borst. En mijn handen op mijn oren.
'Sarah! Bentie ik ben het je moeder doe open. Zeg alleen wat er is. Waar is Mohsin. Wat is er gebeurd' schreeuwt me moeder en bonkt ik de deur. 'IK WIL ALLEEN ZIJN DONDER OP' gil ik en snik hard.
Ik hoorde een harde knal. Die hebben de deur gemold. 'Waar is ze?' Hoorde ik ismael vragen. 'In de kast daar verstopte ze zich altijd' zei chaima. Ze deden de kast open.
Iedereen keek me aan. Mijn 'schoonmoeder' rende naar me toe. 'Waar is mijn zoon is er wat met hem gebeurd leeft hij nog?' Vraagt ze met angst in der ogen. Ik keek op in der ogen. Dezelfde ogen van Mohsin. 'JOU KKR ZOON ZIT NU TUSSEN DE HOEREN NOU GOED JE KKR ZOON KAN VOOR MIJ PART DOOD VALLEN. Hij is vreemdgegaan voor mijn neus' gil ik boos en barst uit in tranen.
'Wat?' Vraagt ze verbaasd. 'Achter uit laat der alleen' zei chaima. Iedereen ging achter uit. 'Wil je aub specifieker zijn?' Vraagt ze terwijl ze een lok uit mijn gezicht achter mijn oor plaats. 'Hij is vreemd gegaan met die hoer ik ben daar weg gegaan want die heks mishandelde me en hij maakte me wijs dat we samen weg gingen maar ondertussen neukte hij al die hoeren' huilde ik. 'Mishandeld?' Vraagt mijn schoonmoeder. 'JOU MOEDER IS GESTOORD PARANOIA GEK PSYCHISCH DOORGEDRAAID MEGOLISH ' schreeuw ik.
'Safiie Saartje rustig' chaima trok me in haar armen. 'Ik hield van hem' huil ik zachtjes. 'Hij is je niet waard en al helemaal je tranen niet, na 6 jaar zie ik je weer huilen. Voor een klootzak die minder waard is dan een stuk strond' ik veegde mijn tranen weg en liep de kast uit.
Loubna sloeg der armen om mij heen. 'Safiie bentie als ik Mohsin zie wollah hta hij moet in de hoek staan' zei mijn schoonmoeder. Ik knikte dankbaar. 'Ik wil alleen zijn' zei ik en ging op mijn bed liggen.
Issy liep naar me toe en drukte een kusje op mijn voorhoofd. 'Wollah hta ik sla zen tanden uit zen bek' fluisterde hij.
Ik glimlach zwakjes en sluit mijn ogen. Ik hoorde niemand weg gaan. KIFESH.
Ik opende mijn ogen en iedereen staarde me aan. 'I k w i l a l l e e n z i j n' spelde ik.
Iedereen verliet de kamer. Wellou deur.
Ik sloot mijn ogen. En niet veel later val ik in slaap.
Mohsin:
Ik ben onder weg naar Ter3is: allemaal kinderen rennen voor me. 'MEVROUW PAK U KINDEREN VAST' schreeuwt de chagrijnige chauffeur.
De vrouw probeerde de 9 kinderen hopeloos te kalmeren.
'Wie wil er een spelletje spelen' vraag ik en hou mijn telefoon omhoog.
Allemaal rennen op me af 😏
'WTF DOE JIJ HIER'
Vergeet niet te stemmen en te reageren. 4 delen te GAAN.
Stem en reageer aub!
JE LEEST
winnen of verliezen
RomanceWinnen of verliezen Het leven is hard. Je wint of je verliest. Je wint als je blij en gelukkig bent en je verliest als je verdrietig en ongelukkig bent. Je kan soms zo in de war zijn dat je niet weet of je nou wint of verlies Sarah is een meisje...