10

58 16 49
                                    

Anyonghaseyo yorobun.. Korece klavyesi olduğu halde bu şekilde yazan ben dkwkef. Neyse neyse.... Ben geldim. Kötü haber yeni bölüm biraz kısa çünkü yazdığım bölümü ikiye böldüm. Ama durun bir de iyi haberim var. Sonraki bölüm yakın bir sürede yüklenecek!! Çünkü yazdığım bölümü ikiye böldüm KWKXKWKSKMDGJFKWKEG

KEYİFLİ OKUMALAR....

Seo Mo Yeon;

Çalıştığımız her şeyi yeniden düşünüp duruyordum. Tüm öğleden önceki çalışarak geçirmiş olsam da erkek değildim... Ellerimin arasında tanımadığım bir adamın hayatını tutuyordum ve bu çok ağırdı. Kendi hayatımı mahvettiğim gibi onun hayatını da mahvetmek istemiyordum. Güzel arkadaşları, oldukça heyecanla beklediği, sevdiği bir işi vardı ve şimdi, işini kaybetmesine sebep olabilirdim. Ah korkunç.

Ya başka arkadaşları ile karşılaşırsam ne olacaktı? Tanımadığım zaman arkadaşlığı da bozulur muydu?

Omzumda hissettiğim el ile titreyerek yana doğru döndüm, bakışlarım elin sahibi olan Jimin'i bulmuştu.

Jimin Hoseok'un dediği gibi hepimizden önce gelmis, bizi burada beklemişti. Şu anda da her şey yolundaymış gibi gülümseyerek bana bakıyordu.

Çoktan geldiğimiz şirket binasında sıranın bana gelmesini bekliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoktan geldiğimiz şirket binasında sıranın bana gelmesini bekliyorduk. Kimsenin olmadığı bekleme odasında sadece Kim Seok Jin'in arkadaşları vardı.

"Bana bak!" Sakin görünse de gergin sesiyle konuşan Yoongi eliyle beni gösteriyordu. "Dikkatli ol ve hata yapma tamam mı!" Arkadaşını çok sevdiği ve onu düşündüğü belliydi lakin ben ne olacaktım? Zaten gergin olan vücudum iyice gerilirken iç çektim. Tabii ki onu düşünecekti. Beni düşünecek tek kişi babam olabilirdi... Babamı özlemiştim.

"Ya! Hyung!!" Hoseok kızarak Yoongi'nin omzuna vurduktan sonra bana doğru bir bakış atıp kafasını eğdi. "Onu geriyorsun!"

Jimin de benzer, kızgın bakışlarla Yoongi'ye dönmüştü.

"Hiç yardımcı olmuyorsun hyung!"

Namjoon onların konuşmalarından bağımsız olarak aceleyle oturduğu yerden kalkıp herkesin yüzüne tek tek baktıktan sonra beni tutup, benimle beraber hemen arkamdaki koltuğa oturdu..

"Hyung!" Gözlerime bakmasa benimle konuştuğunu anlayamazdım. "Her şey yolunda. İlk kez çekim yapmıyorsun. Bu sadece bir odeyşın. Endişe etmene gerek yok!" Şüpheli konuşmasının üzerine arkama bakmak istesem de gözleri beni durdurmuştu. Muhtemelen arkamızda biri vardı ve o yüzden role girmişti.

"Heyecan falan yok dostum." Cümlemin erkek gibi çıktığından şüpheliydim. Erkekler kendi aralarında nasıl konuşuyor adlı yüz tane video izlemiş olsam da hala öğrenmiş sayılmazdım.

Love You The Way You Are ☣ KSJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin