Seo Mo Yeon:
Kızın dudaklarından çıkan lafın ardından herkes şaşkın ifadelerle birbirine bakmış, ardından bir kahkaha tufanı kopmuştu. Odada gülmeyen sadece Yoongi ve Mo Yeon'du. Yoongi şüphe dolu gözlerle Kim Seokjin'in bedenini incelerken Mo Yeon şimdi ne yapacağını düşünüyordu.
"Ne Yon demiştin? Woah ne yaratıcısın!"
Hoseok gülmekten yerlere yatmıştı, Jungkook onu düştüğü yerden kaldırmaya çalışırken dengesini kaybedip sendeledi, ardından daha büyük bir curcuna çıkmıştı..
Mo Yeon kendisine gülen insanlara bakıp iç çekti. Herkes şaka yaptığını düşünmüştü ama aynı konuda ısrarcı olursa deli olduğunu düşünebilirlerdi. Kim Seokjin'in bedenindeyken başka birisi olduğunu nasıl kanıtlayacaktı ki? Bu hiç mantıklı değildi.
"Sabah sabah hiç güleceğim yoktu ama gülmekten karnım ağrıdı!"
"Değil mi? Benim de!"
Mo Yeon dudaklarını ısırdı. Karşısındaki çocukları tanımıyordu bile. İçinde olduğu bedenin sahibi gibi davranmayı istese de yapamazdı, onları kendine inandırmaktan başka çaresi yoktu. Yoongi'nin kendisini izleyen bakışlarından habersiz gözlerini yere dikti.
"Ben ciddiyim oppalar! Ben sizi tanımıyorum."
Uzun boyuyla öne çıkan adam elini kaldırıp herkesi susturdu.
"Ya Hyung! Neden bizi tanımazdan geliyorsun? Yoksa dünkü şarap yüzünden mi?"
Şarap derken neyden bahsettiğini anlayamadı Mo Yeon. Tabi ki şarabın ne olduğunu biliyordu ama daha önce hiç şarap içmemişti. Üstelik bir şarap yüzünden ne olabilirdi ki?
"Ya! Cidden şarap yüzünden mi?" Kahverengi saçları ve kutu ağzıyla diğerlerinden ayrılan çocuk birden sinirle yükseldiği zaman Mo Yeon onun gerçekten kızgın olduğunu fark etti. Gerçi tepkisi bir tık fazla gelmişti..
Jungkook elini kaldırıp arkadaşının omzunu tuttu. Taehyung ise omzunu silkerek kolunu yeniden kurtarmıştı.
"Resmen bizimle dalga geçiyor. Ya! Jin Hyung sadece sınırlı üretim şarabını içtik diye bu kadar ileri gitmek zorunda mısın? Senin için ne kadar endişelendiğimizi görmüyor musun?"
"Hayır ben.." Mo yeon kendisini açıklamak istese de araya giren başka bir çocuk konuşmasına izin vermemişti.
"Taehyung suçlu olduğumuzu biliyorsun. Sadece özür dile."
Namjoon yüzüne samimi bir gülümseme koyarak gamzelerini ortaya serdi. Taehyung ise bu uyarının üzerine kafasını saklamakla yetindi.
"Özür dilemek sorun değil ama dün bizi affetmiş ve o da bizimle içmişti.. Dün bu konuyu kapattık sanıyordum. Şimdi de sarhoştum hatırlamıyorum mu diyecek yani?"
"Hepiniz sakin olun! Oturup konuşalım. Jin hyung dün suya düştü. Doktor kafasını vurmuş olabilir demişti. Şu anda kafasını karıştırıyorsunuz!"
Namjoon yeniden Kim Seok Jin'i düşünerek diğerlerini susturmaya çalıştığında bir anlık sessizlik olmuştu.
"Hadi ama Joon Ah!" Yoongi butun dikkati üzerine çekmeyi başarmıştı. Kafasını salladı. "Koskoca Kim Seok Jin sadece kafasını vurduğu için mi bir anda kadın gibi davranmaya mı başladı yani?"
Kadın gibi lafı içeriye bomba gibi düşmüştü. Herkes Kim Seokjin'in davranışlarında tuhaflık olduğunu fark etmiş olsa da kimse kadın gibi olduğunu tahmin edemedi. Etseler de dile getirmesi kolay bir şey değildi. Bunu yapmaya cesareti olan tek kişi o an için Yoongi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You The Way You Are ☣ KSJ
FantasySeni olduğun gibi...Seviyorum!! " Kalbi kırık bir insanın kanatları da kırık olurdu. Çoktan kırılmış kanatlarımı yıllar sonra kullanmaya çalışmak aptallık gibi geliyordu ama yine de ona inaniyordum, güveniyordum. Kırık kanatlarla uçmayı deneyecek ka...