Selamlarrr burası sonradan eklenme ve geç kalınmış bir kısımdır genelde bölüm başlarına pek bir şey yazmam ama bu seferlik bir değiliklili yapalım
Umarım seversiniziz
İyi okumalar dilerim
*
Abimin göreve gitmesinden bu yana 5 gün geçmişti neredeyse 1 hafta olacaktı. İçimdeki endişe her gün biraz daha büyürken hala nasıl sakin kalabiliyordum bilmiyorum.Sırf annem korkmasın diye ona abimin hala bana yazdığını merak etmemesini söylüyordum. Bazen küçük yalanlar gerçekten hayat kurtarıyordu.
Ancak bir daha haber alamazsak durumu nasıl toparlardım bilmiyorum.
Telefona abimi kaydetmemiştim. Her hangi bir duruma karşın numarası çalınmasın diye. Aptal ilkeleri abimin.
Kaydetsem ismi ve soy ismiyle mi kaydederdim de insanlar anlasın?
Ezbere bildiğim numarayı tuşlayarak abimi aradım.
Çalmadı bile.
Bir kaç kere daha aradım ama çıt yok. Mesajlara girmeden abime . işareti koyup yazdım.
Abimden gizli kaydetsem iyi olurdu.
Siz:Abi artık endişelenmeye başlıyorum
Siz:İnsan bi arar en azından haber verir
Siz:Korkuyorum artık ya
Mesajlardan çıkıp aynamın karşısına oturdum ve saçımı taramaya başladım. Stresliyken saçımla ilgilenmek bana iyi geliyordu.
Kaç saat geçti bilmiyorum ama telefonuma gelen bildirimle hemen ümitlenmedim.
Daha önce de bildirim geldi fakat hepsi reklam şeyleri içindi.
.:Anlayamadım?
Siz:Abi benim İnci kardeşin olan?
.:Babam başkasından çocuk yapmadıysa kardeşim olduğunu sanmıyorum?
Siz:Nasıl ya adınız ne sizin?
.:Neden ne yapacaksın?
Siz:Nikahıma alıcam
Siz:Doğru numaraya mesaj atıp atmadığımı teyit etmeye çalışıyorum
.:Kime yazmak istediniz?
Siz:Sizi ilgilendirir mi?
.:Evren
Siz:Anlamadım?
.:Adım Evren
Abimin numarasını yanlış tuşlamış olmalıyım. Ne olurdu kaydetmeme izin verse? Düzenlemeye girip ismini değiştirdim.
Siz:Bizim Evren mi?
Kabul kötüydü.
Evren:Midyenin içindeki İnci mi?
Espri anlayışı yok. İroniden de anlamıyor.
Siz:Ha ha ve ha
Evren:Sen kime yazmak istiyordun?
Siz:Seni ilgilendirir mi?
Evren:Hayır.
Siz:O zaman sorma
Telefonu kapatıp başımı yastığa gömdüm. Bu Evren'in abimin timinde olma şansı var mıydı? Olasılıklar vardı kesinlikler ah işte hayatımda kesinliklere yer yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Tek Zaafı
Teen Fictionİnci abisini aramak isterken yanlış numarayı tuşlaması sonucunda abisinin timinden birini arar. Aradığı kişiyle zor zamanlar geçirmesine rağmen ona alışır. Konuşurken sakladığı sırların ortaya çıkmasıyla olaylar karışır. İnci duvarları yıkılmayan bu...