İnci Almelek
Evde yatakta bir o yana bir bu yana dönüyordum. Dürüst olmak gerekirse çok sıkılmıştım. Ne yapabilirdim ki?
Kızlarla buluşabilirdim. Sonra bol bol dedikodu. Güzel fikirmiş. Hemen elime telefonu aldım.
Düşüyor mu ki elinden?
Annem gibi başlama sende!
Sustum.
Hızlıca telefonumu açıp ellerimi klavyenin üstünde gezdirdim ve grubumuza mesaj attım.
En Mükemmeler
Siz:Fav girl grubum buluşsak mi acaba?
Elf:Olabilir aslında
Sezgilsu:Of Elif kes olabilirmiş koşa koşa gelirsin sen
Zehir:Kız haklı arkadaşlar.
Siz:Eee ne yapıyoruz?
Sezgilsu:Bildiğin cevaplar için soru sorma güzelim
Siz:Bizim mekana gidip ortalığı birine katmak dışında başka şeyler de olabilirdi
Zehir:B planı geçen bizim parkın orada yakışıklılar vardı bugün de gelirler benceee
Sezgilsu:Okeyledim şahsen ben bunu
Elf:Aynısından
Siz:Cipsler benden olsun
Zehir:İçecekler de benden
Sezgilsu:Meyveleri ben getiririm belki oturmak isterler yanımıza
Elf:Bende kek falan yaparım
Zehir:Yürü be aşçı kızı
Mesajları kapatıp telefonu da kapattım. Evde abur cuburum zor günler için vardı o yüzden yenilerini bir marketten alsam iyi olurdu.
Parka giderken yol üstünden aldırdım. Bekleyin yakışıklılar biz geliyoruz.
*
Yol üzerinde markete uğrayıp cipsleri almıştım. Oh hemde en sevdiklerimizden. 4 çeşit almıştım valla yeterdi inşAllah.Yolum çok uzun olmadığı için müzik açmamıştım. Açsa mıydım? Maz Allah araba gelir ezer dünya bir mükemmel kaybetmeye hazır değil.
Üstümde kot pantolonum üzerimde de kazağım vardı altıma da hafif topuklu botlarımdan giymiştim. Bence oldukça şık duruyordum.
(Kombinimiz isterseniz farklı düşünebilirsiniz aklınızda model oluşsun diye koydum)
Parka gelmemle derin bir nefes aldım. Rüzgardan saçlarım karışmıştı. Ah rüzgar çıka çıka bugün mü çıkasın geldi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Tek Zaafı
Teen Fictionİnci abisini aramak isterken yanlış numarayı tuşlaması sonucunda abisinin timinden birini arar. Aradığı kişiyle zor zamanlar geçirmesine rağmen ona alışır. Konuşurken sakladığı sırların ortaya çıkmasıyla olaylar karışır. İnci duvarları yıkılmayan bu...