3.1

2.4K 58 3
                                    

İnci Almelek

Kapıyı açarak içeriye girdiğimde gördüğüm şeyle şok oldum.

Evren bir sandalyeye bağlı Okan ve Yıldız ise tan kapının önünde bana sırıtarak bakıyorlardı. Kapıyı kapatıp ayakkabılarımı çıkardım.

"Bu ne hal?"sesime yansıyan şakınlıkla söylediklerimle Yıldız "Hiç bir şey göründüğü gibi değil biz oyun oynuyorduk yanlış zamanda geldin annem sen" diyerek bir şeyler diyordu.

"Aynen ne oyun hem de" diyen Evren ile gözlerim Okan ve Yıldız arasında mekik dokuyordu. Allah'ın denyoları!

"Askeri nasıl bağladınız lan siz?"dediğimde Evren yerinden doğrularak "Pek bağlayabildikleri söylenemez ama" diyerek bileklerini ovuşturuyordu.

Yeni nesil psikopat be abi.

"Yıldız açıklama bekliyorum" dediğimde "Biz sadece oyun oynamak istemiştik değil mi Evren abi?"sesin deki vurguyu hissetmemek mümkün değildi.

"Ya onu bunu bırakın bu adam düğümü nasıl açtı?"Okan'ın sorduğu sorularla Evren sırıtarak "Askerim derken şaka yapmıyordum" dediğinde Yıldız kendisini tutamayarak "Ben deliyim desen de biz sana inanırız" demişti.

Kahkahamı saldım. O nasıl bir laf sokuşudur ve abi.

Evren cool olmaya çalışarak "Fikrini sormadım cüce" demişti. Yıldız sadece göz devirmişti. Annesinin kızı be!

"Teşekkür ederim onlara baktığın için her ne kadar senden istememiş olsam bile"onu hayatımdan def ediyordum. Tıpkı onun bana yaptığı gibi. Ancak hayatıma bir şekilde dahil olmayı başarıyordu!

Pis şılık!

"Belki bir dahası da olur" diyerek yanımdan geçerek evden çıktı.

Anlık Evren:Pılını pırtmı toplar giderim

Çocuklarla ilgilenmesi içten içe hoşuma gitmişti. Elimi Yıldız'a uzatarak "Mommys girl" demiş o da elime çakmıştı.

"Bak ben ne yaptım" diyerek kimliği çıkarıp Yıldız'a gösterdim. Tamamen benim kızımdı.

Yıldız Almelek.

Çok yakışmıştı kızıma bu soy isim.

Gördükleriyle bana kocaman sarıldı. "Çok teşekkür ederim" diyerek yanaklarımı öptü.

"Hadi siz uslu uslu oyununuzu oynamaya devan edin ben de bi Zehra'yı çağırırım" demiştim. Okan göz devirse de Yıldızla geri içeriye gittiler.

Bu kadarcık kısa bir zamanda ne yapmıştı bilmiyordum. Rahatsız etmemek için telefonumu çıkartıp mesaj yazdım.

Siz:Olaylar ve son durum raporu asker!

Zehir:Kanka getvafdab yazanıfyom
           (Kanka heyecandan yazamıyorum)

Siz:Tamam tamam yarın bize gel de bir güzel dedikodu yapalım :)))

Zehir:👍🏻

Telefonu kapatıp yanıma koydum ve bilgisayarımı alarak bir dizi açtım.

Abisi ya abisi Teen Wolf açmışım. Bi hüzünlendim.

*
Sabaha karşı dizi izlerken uyuya kalmışım. Umarım Dylancığımın biricik ve yakışıklı kliplerini kaçırmamışımdır.

Hafif esneyerek ekrana baktım. Kısacık bir uykuydu benimki. 5 gibi uyumuş 9 gibi kalkmıştım. Çocuklara bakmayı akıl ederek kalkarak yatak odasına gittim.

Askerin Tek ZaafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin